hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.423 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.898 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Nooit ontvangen

Dramatische service. Hoesjes nooit ontvangen. Schuiven alles af op PostNL en doen heel moeilijk over het terugstorten van jouw geld. Update: Zoals je ziet aan de reactie van de medewerker. Het ligt allemaal aan PostNL en zelf doen ze alles goed. Er is een vervangende zending verstuurd, maar ook die is nooit aangekomen. In de afspraak is nooit aangegeven dat geld terugstorten een optie is
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik ga voor u een onderzoek starten bij de post, wij koppelen dan ook spoedig aan u terug. Met vriendelijke groet, Robin
24 apr 2024
Hoesje was niet bepaald voordelig. Omdat telefoon retour ging, moest het hoesje ook retour. Jammer dat je dan zelf de verzendkosten moet betalen en vervolgens een week moet wachten op het teruggestorte aankoopbedrag.
24 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Als u een product retour stuurt, dan is het mogelijk om het product gratis te ruilen. U meldt het product retour en bestelt een retourzegel voor €2,95. Na aanmelding van de retour krijgt u een voucher ter waarde van €2,95. Met deze voucher kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Op deze manier kunt u het product gratis ruilen. Het aankoopbedrag van het geretourneerde product wordt op de dag van ontvangst van de retour terugbetaalt. Met vriendelijke groet, Ursula
2 mei 2024
Mijn bestelling zou 3 dagen na dat ik had besteld binnen komen, toen kreeg ik een mail dat mijn pakketje er is, maar had niks in huis een week later komt het pakketje pas.
2 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas is het pakketje vertraagd geraakt bij de post. Ik ben blij om te lezen dat u toch de bestelling ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Robin
defect artikel ontvangen (telefoonportemonnee); aleer men door had wat er aan de hand was en de te volgen instructies volgden er 3 telefoontjes en verschillende emails.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u met de service niet helemaal tevreden was. In sommige gevallen kan het nodig zijn om meer als een keer contact te hebben om een probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Ik kreeg een hoesje in de verkeerde kleur en ik had hem al uitgepakt voor ik het besefte. Ik bestelde een donkergroen hoesje en kreeg een lichtgroene
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen! De klantenservice neemt contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Marlon
Had een iets beter uitleg bij mogen zitten. Heb het er nu niet goed op kunnen plakken. Waardoor het er nu niet goed op zit. Verder was het prima
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen! De klantenservice neemt contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Marlon
23 apr 2024
Kwaliteit van de screenprotector valt erg tegen. Binnen 48H gebarsten en dat terwijl hij gewoon in m'n broekzak zat.
23 apr 2024
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat er een oplossing is aangeboden. Met vriendelijke groet, Yvonne
HL
Hilde L.
Hoofddorp
18 apr 2024
Magneet De magneet is veel zwakker dan het eerste hoesje. Hij sluit dus minder goed helaas.
19 apr 2024
Geachte klant, wat jammer om te horen, dat u met het ontvangen product niet tevreden bent. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
17 apr 2024
Beschermhoesje is niet zonder stof op de telefoon te krijgen. Ik heb het hoesje weggegooid.
18 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het aanbrengen niet gelukt is. Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Ursula
Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen wel mails gehad dat het verzonden is...
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze klantenservice gaat met u contact opnemen en het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
25 apr 2024
ik zou voortaan een hoesje voor een rechtshandige willen ontvangen.
25 apr 2024
Geachte klant, we hebben conform uw bestelling een hoesje met een sluiting aan de achterkant geleverd. Als dit model u niet bevalt, heeft u de mogelijkheid het hoesje aan ons te retourneren. U kunt het product dan ruilen of het aankoopbedrag terugontvangen. Met vriendelijke groet, Ursula

Niets geleverd

Ik heb na 10 dagen mijn pakketje nog niet ontvangen. Spijtig
29 apr 2024
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. De bestelling bevindt zich op dit moment nog binnen de periode, die wij voor vertraagde levering aangeven. Onze klantenservice gaat met u hierover nog contact per e-mail opnemen. Met vriendelijke groet, Ursula
29 apr 2024
Bestelling na meer dan een week nog steeds niet geleverd.
30 apr 2024
Beste klant, Door een staking bij bpost zijn er helaas vertragingen opgelopen met de levering van uw bestelling. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat uw bestelling nog niet is geleverd. Uw pakketje zal zo spoedig mogelijk geleverd worden. De staking staat tevens vermeld op de website van bpost. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 apr 2024
Ondanks de a50 doorgegeven, paste hij niet goed
1 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat het product niet om uw toestel past! Ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Marlon
26 apr 2024
12 dagen na bestelling nog niets geleverd
26 apr 2024
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat de bestelling nog niet is geleverd. Door een staking bij bpost zijn er helaas vertragingen opgelopen met de levering van uw bestelling. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat uw bestelling nog niet is geleverd. Uw pakketje zal zo spoedig mogelijk geleverd worden. Met vriendelijke groet, Ursula
Beloven op 1 dag te leveren, nt waar
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling niet binnen een dag geleverd kon leveren. Helaas kunnen er soms wel vertragingen ontstaan bij PostNL, onder andere door de feestdagen en de vakantieperiode. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Ursula
Hoesje besteld , maar nooit gekregen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Helaas zijn sommige leveringen door de feestdagen en de vakantieperiode vertraagd. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
7 mei besteld 16 mei pas ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons, dat de bestelling bij PostNL zoek was geraakt. Wij hebben hierop gereageerd en u kosteloos een tweede zending toegestuurd. Met vriendelijke groet, Ursula
21 apr 2024
Nog steeds niet ontvangen!!!
22 apr 2024
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Ik stuur u direct een e-mail om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Marlon
20 apr 2024
Heel slecht erste dag kapot
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het is zeker niet de bedoeling dat het artikel op de eerste dag kapot gaat, ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet. Robin