hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.469 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.551 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Pakketje nooit gekomen, klantenservice doet heel lang over oplossing.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat uw pakket niet is aangekomen. Ik zie in ons systeem staan dat u is gevraagd tot morgen af te wachten en u anders even te melden. Wij wachten ondertussen een terugkoppeling af van PostNL. Met vriendelijke groet, Yvonne
Er stond in de beschrijving s20 + en ik krijg een hoesje voor een s20
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb de order nagekeken voor u. Helaas heeft u een hoesje besteld voor de S20. U kunt omruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
Onduidelijke beschrijving product op site.ontbreken van afmetingen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Wij geven inderdaad op onze website niet de afmetingen van alle producten aan. Onze klantenservice gaat per e-mail met u contact opnemen en navragen, of wij u nog verder helpen kunnen. Met vriendelijke groet, Ursula
Blijven maar zeiken om een review. Hoop dat ‘t nu stopt.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Vanuit ons wordt er slechts 1 keer een mail gestuurd of alles naar wens was. Wat vervelend om te lezen dat u er meerdere ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Robin
Ik heb het hoesje nog steeds niet ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen, ik zie dat er reeds per e-mail contact geweest is. Helaas heeft u nog niet gereageerd op onze e-mail voor de adres check. Hier in is zichtbaar dat het adres niet compleet is. Kunt u op de e-mail reageren zodat wij u zo spoedig mogelijk verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Robin
Service goed maar hoesje past niet.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de hoes niet passend is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Heb beschadigd gals thuis ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het glas gebarsten is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Product kwam bijna halve week later
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas heeft er bij de bezorging een vertraging plaats gevonden. Excuses! Met vriendelijke groet, Robin
Artikel leveren wat besteld wordt
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u niet het bestelde product heeft ontvangen. Wij gaan met u per e-mail contact opnemen en het probleem oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Was beschadigd en verkeerd model
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat het ontvangen product niet past. De klantenservice gaat per e-mail contact met u opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
HOU OP MET MIJ MAILEN!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor de informatie, dat u geen mail meer van ons wilt ontvangen. Wij gaan dat voor u regelen. Met vriendelijke groet, Ursula
ALTIJD TE LAAT !!!!!!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Op de foto heel anders
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, wat jammer om te horen, dat u met het ontvangen product niet helemaal tevreden bent. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Veel te laat geleverd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas hebben de postbedrijven te maken gehad met enkele vertragingen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje past niet
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
17 feb 2024
28 jan 2024

Magneet niet sterk genoeg

Goedemorgen, Ik heb al vaker een hoesje bij jullie besteld. Vorige week voor m’n nieuwe iPhone 14. Het hoesje past en ziet er verder prima uit maar het magneetje is niet sterk genoeg. M’n hoesje valt de hele tijd open (tis een bookcase ivm goede bescherming. Ik kan er ook geen pasje indoen oid. Daar is t te magneetje helemaal niet voor gemaakt. Heel jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne