hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.623 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

16 apr 2024
7 apr 2024
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula

Levering telefoonhoesje

Het hoesje voldoet en is datgene wat ik heb uitgezocht. Dus daar is niks mis mee. Echter wel met de bezorging, in dit geval postnl brievenbus post. Jullie kunnen niet meer zeggen dat het product binnen 2 dagen wordt geleverd, daar jullie aflever partner post nl dit niet na cq.wil komen. Dus of aflevertekst wijzigen of bij post nl duidelijk maken dat dit zo niet kan. Ik heb namelijk een week gewacht op dit "simpele " brievenbus pakketje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 mrt 2024
mooi stevig hoesje, maar het lipje zit andersom; de sluitbeweging is dus van links over rechts inplaats van rechts(Onder) naar links voelt "onnatuurlijk""
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de sluiting. Mocht de hoes nog in nieuwstaat zijn, dan is het eventueel mogelijk deze om te ruilen. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 mrt 2024
Geld terug betalen op rekening niet vouchers uitdelen waar mensen niet mee zijn. Dit is achterhouden van gelden en vindt ik mensen scammen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Met de voucher willen wij onze klanten tegemoet komen in de retourkosten en daardoor gratis omruiling aanbieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
Duurde weer ff Kras op de cover (daar betaal ik niet voor) Zijn ergere dingen op aarde Dit is meer iets watnje op Temu zou vindenc
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
ik had een hoesje terug gestuurd ik zou het geld gestort krijgen maar dat is nog niet gebeurd dat had ik met ene Remco afgesproken
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij de retourzending ontvangen hebben, ik ga dit direct verwerken! Met vriendelijke groet, Robin

Belofte 'volgende werkdag in huis' is onjuist.

Belofte van 'bestellen voor zo en zo laat, de volgende dag in huis' klopt niet. Mijn hoesje werd pas 3 dagen later thuisbezorgd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Briefpost wordt als bezorgd gescand voordat t bezorgd wordt. Dat is vreemd omdat je dan denkt dat t kwijt is.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken! Met vriendelijke groet, Robin
31 mrt 2024
Hoesje met ketting, snoer is erg grof en werk niet prettig, subtielere ketting had ik mooier gevonden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de koord niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
De sluiting van het hoesje werkt niet … Het blijft een dik pak om in je handtas of broekzak te steken.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. In ons systeem zie ik staan dat u een Ipad hoes heeft besteld in plaats van een telefoonhoesje. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Typering van de hoesjes. Maatvoering. Ik had de verkeerde. Via bol vervolgens tien euro goedkoper. !!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zie ik dat u nog geen contact met ons opgenomen heeft. Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet. Robin