hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.652 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Te weinig hoesjes met print
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen dat u vind dat er te weinig hoezen met print aangeboden worden, wij bieden een ruim assortiment aan met voor ieder wat wils. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om mee te kijken naar een hoes die voor u naar wens is. Met vriendelijke groet, Robin
De levertijd was erg lang
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat het PostNL niet gelukt was de bestelling de volgende dag af te leveren. Helaas zijn wij wat de levertijd betreft van de bezorgdienst afhankelijk. Met vriendelijke groet, Ursula
Het hoesje paste niet
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet passend is, ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
13 apr 2024
Hoesje viel tegenn
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. De klantenservice gaat per e-mail contact met u opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula

Levering telefoonhoesje

Het hoesje voldoet en is datgene wat ik heb uitgezocht. Dus daar is niks mis mee. Echter wel met de bezorging, in dit geval postnl brievenbus post. Jullie kunnen niet meer zeggen dat het product binnen 2 dagen wordt geleverd, daar jullie aflever partner post nl dit niet na cq.wil komen. Dus of aflevertekst wijzigen of bij post nl duidelijk maken dat dit zo niet kan. Ik heb namelijk een week gewacht op dit "simpele " brievenbus pakketje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne

hoesje van slechte kwaliteit

hoesje is vrij prijzig, alleen de kwaliteit van het hoesje is zeer echt zeer slecht. Het is dat wij niks anders hadden maar enige vorm van bescherming geeft het de telefoon niet. Anders hadden wij het hoesje retour gestuurd. opbergvakje is niet groot genoeg voor 2 pasjes.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

Foutieve omschrijving hoesje op website

Omschrijving van het door ons bestelde hoesje stond fout op de website waardoor wij dus een verkeerd hoesje ontvingen. Klantenservice heeft het gelukkig wel correct afgehandeld met een gratis retourlabel. Hoop wel dat de omschrijving zsm wordt aangepast!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij te lezen dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Fijn om te horen dat het probleem correct is afgehandeld. Wij zullen de omschrijving uiteraard aanpassen. Met vriendelijke groet, Yvonne
10 mrt 2024

Na 5 emails nog steeds geen reactie.

Je stuurt 5 emails met steeds dezelfde vraag. Je krijgt een email dat ze de vraag ontvangen hebben en dan stopt het. Een week later nog niks. Ze reageren niet.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog geen reactie ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor. Onze klantenservice zal direct contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 mrt 2024
mooi stevig hoesje, maar het lipje zit andersom; de sluitbeweging is dus van links over rechts inplaats van rechts(Onder) naar links voelt "onnatuurlijk""
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de sluiting. Mocht de hoes nog in nieuwstaat zijn, dan is het eventueel mogelijk deze om te ruilen. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 mrt 2024

Matte screenprotector geen aanrader!

Heb nu al een aantal keer een matte screenprotector besteld, maar deze zijn zo gevoelig. iedere keer binnen 1 week al barstjes of chipjes erin.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zie ik dat hier over nog geen contact opgenomen is. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
Duurde weer ff Kras op de cover (daar betaal ik niet voor) Zijn ergere dingen op aarde Dit is meer iets watnje op Temu zou vindenc
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

Belofte 'volgende werkdag in huis' is onjuist.

Belofte van 'bestellen voor zo en zo laat, de volgende dag in huis' klopt niet. Mijn hoesje werd pas 3 dagen later thuisbezorgd.