hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.652 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Ontvangen hoesje niet conform foto op website

Ontvangen hoesje niet conform foto
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik zie dat er reeds mail contact geweest is. Wij zijn er dan ook direct mee aan de slag gegaan! Met vriendelijke groet, Robin
17 feb 2024
Pakje kwam 3 dagen te laat
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas heeft er bij de bezorging een vertraging plaats gevonden. Excuses! Met vriendelijke groet, Robin
ALTIJD TE LAAT !!!!!!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Communicatie van PostNL
Op de foto heel anders
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, wat jammer om te horen, dat u met het ontvangen product niet helemaal tevreden bent. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Veel te laat geleverd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas hebben de postbedrijven te maken gehad met enkele vertragingen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
17 feb 2024
4 feb 2024
De levering zou de volgende dag na mijn bestelling al plaatsvinden maar dit was niet het geval. Het duurde inplaats daarvan een week voor ik het product in huis had. Voor de rest over het product zelf niet te klagen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Fijn om te horen dat het product bevalt. Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ontvangen nieuw hoesje ging snel. Ik bleek een fout gemaakt te hebben toen klantenservice gebeld. De dame (Ursula) kon me met niet helpen en verwees constant naar website. Zeer slecht voor klantenservice.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u niet tevreden was. Wij gaan met u per e-mail contact opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Zorgen dat de bezorging sneller loopt. Niets beloven wat je niet kan waarmaken. Vandaag kopen morgen in huis is beslist niet waar. Bij mij duurde het (ondanks op voorraad) een week
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Set van 2 screen protectors, eerst brak bij het verwijderen van het plastic van de plak laag. De tweede zit er nu op en die laat af en toe lucht er tussen dat het beeld verstoord
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te zien dat de screenprotector defect is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje was te klein. Had 2x foto gemaild en snapte eigenlijk waarom ik daar foto van moet maken .Daarbij kreeg ik geen respons en heb toen mijn hoesje terug gestuurd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Uit de correspondentie met de klantenservice kwam naar voren, dat u een ander model bezit. Het probleem werd opgelost en het aankoopbedrag aan u teruggestort. Met vriendelijke groet, Ursula
Verkeerde product opgestuurd. Gelukkig na contact binnen enkele dagen kosteloos het juiste product ontvangen, dus prima opgepakt. Maar toch jammer :)
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, nogmaals onze excuses dat er per ongeluk een verkeerd product aan u werd verstuurd. Wij zijn blij om te horen, dat u met de afhandeling van uw klacht tevreden bent. Met vriendelijke groet, Ursula

Trage behandeling van terugbetaling

Als ik de website mag geloven (maar die is zeer verwarrend) is mijn terugzending sinds 5/01 goedgekeurd. Maar laat de terugbetaling op zich wachten.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Ik heb de status van uw retour gecontroleerd. Op dit moment is de zending nog niet ontvangen. De zending is nog onderweg. Ons magazijn is gevestigd in Nederland. Om de retour kosten zo laag mogelijk te houden voor onze klanten, worden retouren gebundeld verzonden naar ons magazijn in Nederland. De overkomstduur is daardoor helaas soms wat langer. Wij informeren u direct per e-mail zodra uw retour is ontvangen en verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne

Kwaliteit was slecht....er zat ruimte…

Kwaliteit was slecht....er zat ruimte tussen display en beschermingshoes....waardoor touch niet goed werkte.....
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het hoesje zit wat wiebelen om de iPad. Er is 3 x een mail gekomen dat het pakje eraan kwam. De 3de keer klopte
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje wiebelt om de Ipad. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Wat betreft de levering, helaas zijn er vertragingen ontstaan bij de post door de drukte. Met vriendelijke groet, Yvonne