hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.652 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Was het juiste niet, wat had ik besteld! Wilde ik retourneren, maar moet 2,95 euro betaald, dat wil ik niet!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zie ik dat u nog geen contact met onze klantenservice opgenomen heeft. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin

Hoesje gaapt

Hoesje gekocht voor iPhone SE 2022. Helaas is de omslag te krap waardoor het hoesje voortdurend gaapt.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over uw aankoop. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 jan 2024

Matig…

Klepje van de hoes is te licht en valt niet goed dicht.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
13 jan 2024
Heb het I pad hoesje nog steeds niet ontvangen..
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
productomschrijving is niet correct !
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de productomschrijving. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje past niet mooi om mijn iPad air
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet goed past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Onduidelijke producten overzicht
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over ons producten overzicht. Onze klantenservice zal contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
Snelle levering, houden zo👍
Nog steeds niet binnen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat de bestelling nog niet afgeleverd is. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Communicatie
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de communicatie niet naar wens vind. Ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen wat u precies bedoelt. Met vriendelijke groet, Robin
27 jan 2024
1 aug 2023

Hoek bij camera liet snel los

Het hoesje liet na één dag deels los bij de camera. Met een beetje lijm is dit wel te verhelpen maar bij de fabricage was een stiksel beter geweest om het omhulsel vast te zetten aan de plastic houder van de telefoon, maar dat zou de prijs ook hoger maken. Het hoesje is wel heel mooi en kan met een beetje secondenlijm weer lange tijd mee. De prijs kwaliteit verhouding is wel goed want voor €15,50 weet je dat er enige minpunten ‘kunnen’ zijn. Als je bereid bent om een (eventuele) kleine reparatie uit te voeren raad ik dit hoesje zeker aan, tenzij je vele tientallen euro’s uit wilt geven voor een stevigere hoes, en dat zou ik niet aanraden want de hoes is verder heel robuust.
2 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor de foto. Wat jammer dat het hoekje snel is losgelaten bij de camera. Het randje is dun vastgelijmd vanwege de dunne rand. Fijn dat u het heeft kunnen oplossen en het hoesje verder mooi vindt! Met vriendelijke groet, Yvonne
1 aug 2023
Het hoesje past niet sluitend op de achterkant van de GOOGLE Pixel 7 bij het cameragedeelte. Het cameragedeelte is een verdikt balkje op het toestel. De uitsparing in de achterkant van het hoesje is dus te klein en past er niet goed overheen. Met resultaat dat het hoesje daar opbolt over de verdikking van het toestel. Dat kan niet de bedoeling zijn. Het product voldoet niet aan de verwachtingen. Ik kan nu geen foto meesturen. Als u dat wilt, dan zal ik dat alsnog proberen te doen, maar ik verwacht dat mijn reactie duidelijk genoeg is.
2 aug 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje niet helemaal bevalt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 nov 2023
Niet echt tevreden met de kwaliteit van de producten… Ik heb een hoes besteld voor m’n laptop en een screenprotector. Het hoesje valt er makkelijk vanaf, terwijl hij wel geschikt is voor mijn model laptop. De screenprotector is al helemaal dramatisch. Geen instructie over het aanbrengen, geen doekje om je scherm schoon te maken, niks. Daarbij is hij zo dik, dat hij de kleuren van mijn macbook pro verandert. Ik ben fotograaf en editen is mega belangrijk, ik ben bijna geneigd om hem er weer af te halen, alleen voor de kleuren…
2 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de screenprotector niet helemaal naar wens is. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar het probleem en opzoek te gaan naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Robin
13 sep 2023
Niet het juiste product geleverd, er ruim een week over gedaan om dat toe te geven, en dus veel te veel tijd gekost. Blijkbaar kennen jullie je eigen assortiment niet goed, en schuiven gewoon doosjes door. De eveneens bestelde Lightning kabels lijken tot nu toe goed te werken, maar die hadden we net zo goed elders kunnen bestellen. Spijt van onze bestelling, dus, en zullen ook niet zo snel opnieuw bij 'hoesjesdirect.nl' bestellen.
14 sep 2023
Beste klant, het spijt ons dat het geleverde product niet paste. Wij hebben u inmiddels een vervangend product aangeboden. Wat fijn om te horen dat de andere geleverde producten werken. Met vriendelijke groet, Ursula
31 aug 2023

Kleur hoesje kwam niet overeen met foto

Ontvangen hoesje was niet dezelfde kleur als de foto op de website. Artikelnummer was wel hetzelfde, dus blijkbaar wel het juiste product ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice, contact verliep vlot (chat & mail). Er werd aangeboden om het product te ruilen, de kleur op de website was niet beschikbaar. Besloten om het product niet te ruilen, aangezien ik zsm een hoesje nodig had.
1 sep 2023
Beste Klant, Wat jammer dat kleur niet overeen kwam met de foto. Wij hebben dit direct doorgegeven. Hopelijk heeft u alsnog veel plezier van het hoesje! Met vriendelijke groet, Mandy
19 okt 2023

Goede winkel, maar niet zo tevreden met het product.

Ik heb een Mobigear glazen screenprotector gekocht voor mijn Samsung Galaxy S20 Plus. Het aanbrengen ging prima, maar ik heb 'm na een paar regels typen meteen weer verwijderd. Het tikken ging namelijk veel lastiger en dat irriteerde mij enorm. Het zal verder wel een goed product zijn, maar voor mij werkt het niet. De levering was netjes en op tijd, dus verder niets op aan te merken.
20 okt 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat de screenprotector niet goed functioneerde. Ik zal contact met u opnemen om te kijken voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Brigitte
7 okt 2023
Besteld een Mobigear 360 Rotating Bookcase voor Apple iPad Pro 12.9 (2020) - Zwart. Snelle bestelling en snelle levering. De bookcase is binnengekomen 2 maanden geleden en de hoes is al aan 4 hoeken kapot. En de reden dat ik deze hoes uitgezocht had, was dat de hoes op drie standen kan staan. Maar de iPad inclusief bookcase valt continu om. Waar ik me mateloos aan irriteer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat jammer dat de hoes zo beschadigd is. Ik stuur u een e-mail om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Mandy
13 jul 2023
de ventilatierooster telefoonhouder valt steeds naar beneden. Behoorljik vervelend tijdens het rijden. Je kan dan ook de route niet meer zien op je telefoon. Dievalt namelijk mee naar beneden. Hij laadt prima op, maar moest eerst ook nog een extra aansteker kit kopen om het werkend te krijgen. de telefoon viel steeds uit het hoesje, die heb ik geretourneerd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de telefoonhouder. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Ik zie dat het geretourneerde hoesje inmiddels is terugbetaald. Met vriendelijke groet, Yvonne