Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
25 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Goeie klantenservice!
Helaas was de door mij bestelde wateronrnament niet beschikbaar, maar een heel aardige klantenservice hielp mij een andere keuze te maken, en het werd meteen verstuurd. Ook kan je bij ophaalpunten het pakje ophalen, dat heeft ook niet iedere webshop. Mooie website trouwens.
19 juni bestelling geplaatst en betaald. Levering 2 tot 5 werkdagen. Na 6 gebeld netjes te woord gestaan. Is gepland verzending over 2 dagen. Mooi niet en ook geen bericht. Telefonisch eerst niet bereikbaar dan maar een mail. Geen reactie dag later weer bellen. Antwoord ligt aan de leverancier we gaan er achteraan. U hoort van ons. Ben benieuwd of ik reactie krijg en mijn bestelling nog komt
Datum van levering was 17 dagen ipv 5. Klanten laten weten dat de bestelling is uitgesteld en niet wachten tot de klant er zelf achter vraagt. Wat wel goed was is dat ik daardoor nog iets heb kunnen bijbestellen en ze mij daardoor geen extra verzendkosten hebben aangerekend omdat ze de twee bestellingen hebben samengevoegd.
Beoordeling melden
24 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
prima potten en schotels. van het Duitse merk Geli. Levertijd langer dan aanvankelijk aangekondigd. maar verder is deze zaak OK.
Beoordeling melden
22 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Leveringstijd was 3 weken. Moest zelf vragen naar bestelling. Kon wel nog iets bijvoegen door die vertraging.
Beoordeling melden
10 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Late levering
Beoordeling melden
Antwoord van tuinexpress.nl
10 jul 2023
We zien in de geschiedenis van uw bestelling dat deze op dezelfde dag als bestelling nog is verzonden. Vermoedelijk heeft de bestelling in het verzendproces bij de vervoerder vertraging opgelopen. Uiteraard hiervoor onze excuses. Bij een volgende bestelling kunt u altijd tussentijds contact opnemen met onze klantenservice. Ze helpen u dan graag verder.
4 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
19 juni bestelling geplaatst en betaald. Levering 2 tot 5 werkdagen. Na 6 gebeld netjes te woord gestaan. Is gepland verzending over 2 dagen. Mooi niet en ook geen bericht. Telefonisch eerst niet bereikbaar dan maar een mail. Geen reactie dag later weer bellen. Antwoord ligt aan de leverancier we gaan er achteraan. U hoort van ons. Ben benieuwd of ik reactie krijg en mijn bestelling nog komt
Beoordeling melden
Antwoord van tuinexpress.nl
10 jul 2023
Helaas ervaren wij momenteel vertragingen van vanuit onze leverancier. We proberen uiteraard de bestelling zsm uit te leveren maar zijn afhankelijk van de aanlevering van nieuwe voorraad. Mocht u niet langer willen of kunnen wachten dan kunt u altijd tussentijds de bestelling annuleren. Het aankoopbedrag zal dan direct worden terugbetaald. Onze excuses voor deze vertraging.
30 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Waar bijft mijjn blijft mijn bestelling.Mischien kunnen jullie beter opletten
Beoordeling melden
Antwoord van tuinexpress.nl
10 jul 2023
We zien dat de levering van uw bestelling inderdaad langer heeft geduurd dan aangegeven. Hiervoor onze oprechte excuses. Inmiddels zien wij dat uw bestelling is geleverd en hopen wij dat alles naar wens is.
4 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Het product niet leveren, en er dan zelf achteraan moeten.
Slechte zaak
Beoordeling melden
Antwoord van tuinexpress.nl
10 jul 2023
Er is eerder al een bericht aan u toegezonden met de informatie dat het bestelde artikel helaas niet meer is te leveren vanuit onze leverancier. Uiteraard heeft u zelf de keus uw bestelling aan te passen of te annuleren. In het laatste geval zal het aankoopbedrag aan u worden terugbetaald. Onze klantenservice verneemt graag uw keuze. Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
3 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Wacht nog steeds op artikel of geld terug.
Ik heb nog steeds niets ontvangen en ook geen geld terug gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinexpress.nl
9 nov 2023
Uw bestelling is reeds verzonden. Hiervan heeft u per mail de track en trace informatie mogen ontvangen. Mocht deze nog niet zijn aangekomen dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.