tuinexpress.nl- Logo - Beoordelingen

tuinexpress.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 22 feb. 2016
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
tuinexpress.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tuinexpress.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 feb. 2016
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor tuinexpress.nl

50 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

23 mei 2022

Bestelde spullen waren gedeeltelijk niet binnen volgens de gestelde tijd op de site. Een belletje naar de klantenservice om het nog niet te leveren deel (zat erom verlegen) te laten vervallen was geen probleem en de rest van de bestelling werd netjes en zeer goed verpakt geleverd. Het bedrag van het niet geleverde deel werd keurig in no time teruggestort. Het enige punt wat er beter kan is de klant actief te benaderen wanneer een levertermijn overschreden wordt. Desondanks toch 5 sterren door de vlotte afhandeling en de geleverde spullen. Erg netjes van Tuinexpress. Ik zou hier gerust terug durven en willen komen.

25 okt. 2022
Mijn bestelling is laat verzonden, verzendkosten is berekenend en tevens retourkosten omdat de bestelling niet naar mijn verwachting voldoet

Beoordelingen voor tuinexpress.nl

Goed product.
11 jan. 2023
28 dec. 2022
27 dec. 2022
26 dec. 2022
31 dec. 2022
Op zaterdag 17 dec besteld met 3-5 werkdagen voor verzending en tot op heden niets binnen.
26 dec. 2022
19 nov. 2022
Alles naar wens
6 okt. 2022
De gekochte tafel was pas wat later leverbaar, maar we werden keurig op de hoogte gehouden van de vertraging en moment van verzending.
27 okt. 2022
25 okt. 2022
Antwoord van tuinexpress.nl
27 okt. 2022
De levering van het door u bestelde heeft inderdaad helaas iets langer geduurd dan aangegeven. Hiervoor is eerder door ons excuses aangeboden. De retour kosten zijn inderdaad voor de koper. Wij hebben u echter wel het gehele aankoopbedrag terugbetaald. Dit is inclusief de verzendkosten voor het heen sturen. Hiermee hebben beide partijen 1x verzendkosten betaald. Wel zo eerlijk vinden wij. Bij verdere vragen of advies kun u uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice.
23 mei 2022

4 apr. 2022

Ruim aanbod, product goed verpakt maar duurde lang voor ik een update kreeg (na het in behandeling nemen van de bestelling) en het product ontving.
25 jun. 2022
Kan hen niet echt beoordelen, want leveringstermijn besteld item was voorzien voor juli en is ondertussen augustus geworden...
1 aug. 2022
Super service, mijn bestelling was compleet en ik werd er keurig over opgebeld wanneer ik alles kwam ophalen...👍
26 feb. 2022
Helemaal alleen in 2 uurtjes in elkaar gezet, duidelijke beschrijving en super mooi resultaat. Blij mee🤩
20 mei 2022
alles is vlot verlopen zo wel betalen als leveringen
4 aug. 2022
Snelle levering. Bij retour alles in 3 dagen rond.
6 apr. 2022
Super vriendelijke klantenservice die meedenken
13 apr. 2022
was prima in orde wel een hele grote doos.