Bestelde spullen waren gedeeltelijk niet binnen volgens de gestelde tijd op de site. Een belletje naar de klantenservice om het nog niet te leveren deel (zat erom verlegen) te laten vervallen was geen probleem en de rest van de bestelling werd netjes en zeer goed verpakt geleverd. Het bedrag van het niet geleverde deel werd keurig in no time teruggestort.
Het enige punt wat er beter kan is de klant actief te benaderen wanneer een levertermijn overschreden wordt. Desondanks toch 5 sterren door de vlotte afhandeling en de geleverde spullen. Erg netjes van Tuinexpress. Ik zou hier gerust terug durven en willen komen.
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle positieve beoordelingen weergeven
de meest kritische beoordeling
25 okt. 2022
Mijn bestelling is laat verzonden, verzendkosten is berekenend en tevens retourkosten omdat de bestelling niet naar mijn verwachting voldoet
Op zaterdag 17 dec besteld met 3-5 werkdagen voor verzending en tot op heden niets binnen.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
26 dec. 2022
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
19 nov. 2022
Alles naar wens
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
6 okt. 2022
De gekochte tafel was pas wat later leverbaar, maar we werden keurig op de hoogte gehouden van de vertraging en moment van verzending.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
27 okt. 2022
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
25 okt. 2022
Mijn bestelling is laat verzonden, verzendkosten is berekenend en tevens retourkosten omdat de bestelling niet naar mijn verwachting voldoet
Beoordeling melden
Antwoord van tuinexpress.nl
27 okt. 2022
De levering van het door u bestelde heeft inderdaad helaas iets langer geduurd dan aangegeven. Hiervoor is eerder door ons excuses aangeboden. De retour kosten zijn inderdaad voor de koper. Wij hebben u echter wel het gehele aankoopbedrag terugbetaald. Dit is inclusief de verzendkosten voor het heen sturen. Hiermee hebben beide partijen 1x verzendkosten betaald. Wel zo eerlijk vinden wij. Bij verdere vragen of advies kun u uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Bestelde spullen waren gedeeltelijk niet binnen volgens de gestelde tijd op de site. Een belletje naar de klantenservice om het nog niet te leveren deel (zat erom verlegen) te laten vervallen was geen probleem en de rest van de bestelling werd netjes en zeer goed verpakt geleverd. Het bedrag van het niet geleverde deel werd keurig in no time teruggestort.
Het enige punt wat er beter kan is de klant actief te benaderen wanneer een levertermijn overschreden wordt. Desondanks toch 5 sterren door de vlotte afhandeling en de geleverde spullen. Erg netjes van Tuinexpress. Ik zou hier gerust terug durven en willen komen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.