sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl
Beoordelingen:

862 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.457 beoordelingen in totaal  

4,16
Goed

keurmerk
ongeldig


sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

de meest kritische beoordeling

15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor sweeek.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(30)
(92)
Resetten
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sweeek reageert niet op klachtmail. Ja met een automatisch bericht, maar wil niet op de inhoud ingaan. De kleur van ons product komt niet overeen met de kleur aangegeven op de site. Dus nu willen we het retourneren op kosten van Sweeek. Al een 6 tal mails gestuurd met foto's en toelichting. Maar we krijgen iedere keer terug dat er sprake moet zijn van een bug omdat ze ons bericht niet goed ontvangen. Wat een misleiding.
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
29 apr 2024
Beste Susan, Helaas hebben wij na vrijdag nooit meer een mailtje van u mogen ontvangen. Onze excuses als u deze wel heeft gestuurd. Deze is dan helaas niet goed bij ons aangekomen. Helaas is het niet mogelijk de set zonder retourkosten terug te sturen. De set en kleur die u heeft ontvangen zijn de gene die u heeft besteld. Graag zouden wij willen vragen of het mogelijk is nogmaals op onze mail te reageren. Eventueel met een ander device, zoals bijvoorbeeld Laptop, telefoon of tablet. Met vriendelijke groet, sweeek
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering en communicatie

Ik verwacht zo spoedig mogelijk de levering/herzending! Ik ben totaal niet te spreken over de service communicatie dan wel levering. Er is niemand aan mijn deur geweest, ik heb een deurbel camera en die registreert alles. Ook geen bericht ontvangen van verwachte leveringstijd o.i.d. Ik wacht al ruim 2 maanden op deze levering. Neem je klanten serieus. Fijne dag verder!
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
25 apr 2024
Beste Fabian, Onze excuses voor het ongemak met de transporteur. GLS heeft aangegeven op 16 en 19 april bij u langs te zijn geweest, maar dat er niemand thuis was. Wij hebben meerdere malen aan GLS gevraagd nogmaals langs te gaan, maar GLS heeft toch besloten het product retour te sturen. Wij hebben u hierover een bericht gestuurd vandaag en horen graag uw reactie. Met vriendelijke groet, sweeek
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

2 ligstoelen manco na anderhalve week nog geen antwoord

2 ligstoelen besteld omdat het lekker weer werd, na anderhalve week nog geen antwoord. Ja dat het langer duurt omdat het uit frankrijk moet komen. Alleen het is mis gegaan bij het leveren in NL. Na het inplannen na aankomst in Nl. Geld betaald, ik heb er geen vertrouwen in dat dit nog terugkomst
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte kwaliteit stoelen.

De stoelen die we besteld hebben zijn van zeer slechte kwaliteit. Van de 8 stoelen, zijn de poten van 6 stoelen binnen 3 maanden kapot gegaan. De vervangende stoelen/ poten worden iedere keer opnieuw toegestuurd. Goedkoper is om de levering terug te nemen maar dat wil Sweeek niet.
Beoordeling melden
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bewust beschadigingen verdoezeld

Een zwart dressoir besteld dat zichtbaar beschadigd was, waarbij zwart smeersel was gebruikt om beschadigingen weg te werken. Bij ontvangst van nieuwe onderdelen als vervanging, was dit opnieuw het probleem. Dus absoluut geen aanrader.
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
25 apr 2024
Beste Wilke, Onze excuses dat het dressoir niet conform is gearriveerd. Wij hebben hier contact over opgenomen en zijn bezig met het bieden van een zo gewenst mogelijke oplossing. Met vriendelijke groet, sweeek
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Wat een drama. Ruim een maand moeten wachten op onze bestelling. Contact alleen via mail, wat allemaal erg lang duurt. Wij bestellen hier nooit meer. Wel blij dat we onze bestelling uiteindelijk nog wel gekregen hebben.
Beoordeling melden
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn retour is allang afgeleverd, maar zij blijven zeggen van niet. Ik heb het zwart op wit van dhl. Ik heb nog steeds mn geld niet retour. Waardeloos bedrijf, nooit meer!
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
29 apr 2024
Beste Kelly, Onze excuses voor het ongemak. Helaas hebben wij na 22 april nooit meer bericht terug mogen ontvangen. Mocht u ons wel een reactie gegeven hebben dan onze excuses dat dit niet goed bij ons is aangekomen. Ik zie dat wij uw retour in salesupply hebben ontvangen en dat wij hier contact over hebben gehad. Met vriendelijke groet, sweeek
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Product beschadigd

Een aantal onderdelen van een dressoir waren beschadigd. Ik ben nu 2 weken bezig om vervangende onderdelen te regelen bij de klantenservice. Die slecht bereikbaar is.
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
25 apr 2024
Beste Ranoe, Wij hebben hierover contact gehad en dit zo snel en goed mogelijk op kunnen lossen met u. Met vriendelijke groet, sweeek
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket bezorgd in Deventer i.p.v. Barneveld. Twee weken later nog geen oplossing. Slechte klantenservice die alleen met Translate werkt. Wachten op geld terug.
Beoordeling melden
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Besteld begin april en nog altijd niet geleverd terwijl er werd aangegeven voor bestelling dat levertijd 12-18 april zou zijn
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
29 apr 2024
Beste Sam, Onze excuses voor het ongemak dat u heeft mogen ervaren. Wij hebben hierover contact gehad. Helaas ging er iets fout bij de transporteur, waardoor het pakket bleef hangen en niet geleverd kon worden. Wij hebben contact gehad met de transporteur en deze zal uw pakket zo spoedig mogelijk leveren. Met vriendelijke groet, sweeek
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De communicatie is heel slecht. Ik weet tot de dag van vandaag nogsteeds niet waar mijn bestelling is.
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
24 apr 2024
Beste Dayane, In mijn berichtgeving met u hadden wij gevraagd een formulier in te vullen. Wij hebben vervolgens helaas nooit meer een reactie terug mogen ontvangen van u. Mocht u ons wel gemaild hebben dan excuus dat dit niet goed is doorgekomen. Wij zouden graag willen vragen ons nogmaals te mailen. Met vriendelijke groeten, sweeek
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds mijn geld niet terug? Ik wacht al bijna een maand nu...
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
29 apr 2024
Beste Jente, Wat vervelend om te horen dat u het geld nog niet terug heeft mogen ontvangen. Ik zie dat wij afgelopen week eindelijk het pakket retour terug hebben mogen ontvangen en dat uw terugbetaling in gang is gezet. U kunt uw terugbetaling binnen 14 dagen, afhankelijk van de door u gebruikte betaalmethode, terug verwachten. Met vriendelijke groet, sweeek
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retour sturen is echt een drama, geen snelle reactie via de mail.
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
25 apr 2024
Beste Samantha, Wij hebben telkens op dezelfde dag nog een reactie naar u gestuurd. Wij hadden u gevraagd ons te contacteren als DPD bij u is langs geweest. Helaas hebben wij nog geen reactie terug mogen ontvangen van u. Met vriendelijke groet, sweeek
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen en mailverkeer voor hulp is slecht.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechte klantenservice
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb netjes de montagehandleiding gevolgd maar blijkbaar te veel kracht gezet waardoor een stukje van het hout afbrak.. gemaild met de klantenservice maar het is mijn eigen schuld dus kunnen ze er niks aan doen.. lijkt mij dat het dan aan de kwaliteit van het product ligt. ook zaten de gaten voor de pluggen niet op de juiste plek, net een paar mm te ver, dus vraag mij af hoe stevig het meubel nu is. Baal er erg van en baal van de service.. er is mij een tegoedbon van 10 euro aangeboden maar ik koop hier liever niet meer.
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
17 apr 2024
Beste Simone, Wij vinden het ook erg vervelend dat uw meubel kapot is, echter is dit door u zelf tijdens het monteren gebeurt en valt dit dus buiten de garantie. Wij hadden u een tegoedbon van 25 euro geboden, maar dit is wel helaas het enige wat wij u kunnen bieden. Met vriendelijke groet, sweeek
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

1/2 pakketten beschadigd

1 pakket is beschadigd geleverd, deze wilde ik retour sturen (Dat postbedrijf het pakket het kwam ophalen) en zijn vervolgens op die dag niet komen opdagen. Nu moet ik weer 1 week wachten voordat het pakket wordt opgehaald. Ik heb hiervoor wel een vrije dag aangevraagd. Ik wenste alvast een terugbetaling te ontvangen en dit kan ook niet omdat sweeek aangeeft dat het pakket eerst retour moet zijn voordat ik een terugbetaling ontvang. 3 problemen in 1!
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
10 apr 2024
Beste Kelly, Wat vervelend dat u zoveel ongenoegen heeft gehad met onze transporteur, onze excuses hiervoor. Wij hebben hierover contact gehad en proberen dit zo gewenst mogelijk samen met u op te lossen. Met vriendelijke groet, sweeek