Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
5 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.
Ik had één zakje met schroeven dubbel ontvangen en er ontbrak daardoor een variant waardoor ik deze los moest kopen. Ook vond ik de gebruiksaanwijzing niet erg duidelijk. Het meubel is niet van fantastische kwaliteit maar wel erg leuk dus al met al ben ik er zeker blij mee.
Beoordeling melden
2 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Koppelstukken en scheerlijnen met haringen
Veel koppelstukken hebben lakbeschadegingen en heb ik met emaillevef bijgewerkt.
En de scheerlijnen met haringen zijn veel te licht voor zo’n tent.
De haringen zijn heel lichte pennetjes.
Verder kan ik nog niets beoordelen, wij zetten de tent pas half jullie op.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Het zou fijn zijn om te kunnen bellen met het bedrijf.
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Klantcontact is moeizaam en duurt te lang.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit stoelen.
De stoelen die we besteld hebben zijn van zeer slechte kwaliteit. Van de 8 stoelen, zijn de poten van 6 stoelen binnen 3 maanden kapot gegaan. De vervangende stoelen/ poten worden iedere keer opnieuw toegestuurd. Goedkoper is om de levering terug te nemen maar dat wil Sweeek niet.
Beoordeling melden
23 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Retour sturen is echt een drama, geen snelle reactie via de mail.
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
25 apr 2024
Beste Samantha,
Wij hebben telkens op dezelfde dag nog een reactie naar u gestuurd. Wij hadden u gevraagd ons te contacteren als DPD bij u is langs geweest. Helaas hebben wij nog geen reactie terug mogen ontvangen van u.
Met vriendelijke groet,
sweeek
Klanten service alleen via mail te bereiken.
Op mijn eerste mail alleen een reactie dat het druk was.
Paar dagen later had ik nog een mail gestuurd over iets anders daar wel een reactie op gehad maar begrepen mijn mail niet goed dus vroegen ze om meer informatie.
Alles per mail ik werd niet gebeld. Slecht dit.
Product voldoet naar verwachting.
Beoordeling melden
2 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Goed zelf controleren of de retour is aangekomen! En als je dat dan bevestigd krijgt duurt t nog 14 dagen totdat je je geld terug hebt. Ben benieuwd of dat geld idd binnen de gestelde termijn terug komt maar heb er weinig vertrouwen in. Ervaring bij andere webwinkels leert dat eea veel sneller kan.
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
2 apr 2024
Beste Jos,
Als een klant een product retour stuurt naar salesupply duurt het even eerdat dit verwerkt word, waardoor het helaas iets langer duurt dan een retour dat direct naar sweeek gaat. De terugbetaling kan maximaal 14 dagen duren (wat het algemene wettelijke termijn is). Vaak komt het voor dat dit sneller gedaan word. Dit is afhankelijk van de door u gebruikte betaalmethode en hoe snel alles verwerkt word.
Met vriendelijke groet,
sweeek
Je moet even geduld hebben maar dan heb je ook wat ;)
Lange verzendtijd en geen bericht wanneer het verzonden is, was bij de buren terecht gekomen maar hier hadden we geen melding van gekregen. Uiteindelijk blij dat de bestelling er was en tevreden met de nachtkastjes!
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
21 feb 2024
Beste,
Sorry dat de levering niet vlot genoeg verliep, wel mailen wij steeds een bericht wanneer een bestelling bij ons vertrekt.
Misschien is deze in de spam gekomen. Gelukkig is uw bestelling terecht en bent u tevreden met de kastjes.
Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijk groet,
Het Sweeek team.
De klantenservice is echt top! Er word goed naar de consument geluisterd.
Helaas was mijn product niet compleet maar dat is netjes opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
6 mrt 2024
Beste,
Dank voor uw berichtje en gelukkig hebben wij u verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Sweeek
7 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Omdat mijn product defect is
Omdat mijn product niet kompleet geleverd is
En dat het naar 1week al niet meer goed werkt zoals dat wel hoort te zijn
Dus ik wacht even tot mijn bad vervangen wordt
Beoordeling melden
Antwoord van sweeek.nl
6 mrt 2024
Beste,
Hier hebben wij persoonlijk contact met u om u een gepaste oplossing te bieden.
Met vriendelijke groet,
Sweeek
1 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
De nachtkastjes zijn leuk als ze…
De nachtkastjes zijn leuk als ze uiteindelijk in elkaar zitten. Een zeer moeizaam proces om ze in elkaar te zetten. Het volgen van het verzendproces is omslachtig, mede veroorzaakt omdat Frans en Nederlands door elkaar worden gebruikt. De kastjes werden later bezorgd als was toegezegd.
Beoordeling melden
9 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Stoel is prachtig maar de rugleuning er op krijgen was niet te doen. Daarnaast is 1 stoel ook een beetje wankel.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.