sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

862 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.457 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

6 mei 2024
Ik had één zakje met schroeven dubbel ontvangen en er ontbrak daardoor een variant waardoor ik deze los moest kopen. Ook vond ik de gebruiksaanwijzing niet erg duidelijk. Het meubel is niet van fantastische kwaliteit maar wel erg leuk dus al met al ben ik er zeker blij mee.
2 mei 2024

Koppelstukken en scheerlijnen met haringen

Veel koppelstukken hebben lakbeschadegingen en heb ik met emaillevef bijgewerkt. En de scheerlijnen met haringen zijn veel te licht voor zo’n tent. De haringen zijn heel lichte pennetjes. Verder kan ik nog niets beoordelen, wij zetten de tent pas half jullie op.
Het zou fijn zijn om te kunnen bellen met het bedrijf.
26 apr 2024
Klantcontact is moeizaam en duurt te lang.
23 apr 2024
30 apr 2024

Slechte kwaliteit stoelen.

De stoelen die we besteld hebben zijn van zeer slechte kwaliteit. Van de 8 stoelen, zijn de poten van 6 stoelen binnen 3 maanden kapot gegaan. De vervangende stoelen/ poten worden iedere keer opnieuw toegestuurd. Goedkoper is om de levering terug te nemen maar dat wil Sweeek niet.
23 apr 2024
Retour sturen is echt een drama, geen snelle reactie via de mail.
25 apr 2024
Beste Samantha, Wij hebben telkens op dezelfde dag nog een reactie naar u gestuurd. Wij hadden u gevraagd ons te contacteren als DPD bij u is langs geweest. Helaas hebben wij nog geen reactie terug mogen ontvangen van u. Met vriendelijke groet, sweeek
SB
Simone B.
Beverwijk
Klanten service alleen via mail te bereiken. Op mijn eerste mail alleen een reactie dat het druk was. Paar dagen later had ik nog een mail gestuurd over iets anders daar wel een reactie op gehad maar begrepen mijn mail niet goed dus vroegen ze om meer informatie. Alles per mail ik werd niet gebeld. Slecht dit. Product voldoet naar verwachting.
Goed zelf controleren of de retour is aangekomen! En als je dat dan bevestigd krijgt duurt t nog 14 dagen totdat je je geld terug hebt. Ben benieuwd of dat geld idd binnen de gestelde termijn terug komt maar heb er weinig vertrouwen in. Ervaring bij andere webwinkels leert dat eea veel sneller kan.
Antwoord van sweeek.nl
Beste Jos, Als een klant een product retour stuurt naar salesupply duurt het even eerdat dit verwerkt word, waardoor het helaas iets langer duurt dan een retour dat direct naar sweeek gaat. De terugbetaling kan maximaal 14 dagen duren (wat het algemene wettelijke termijn is). Vaak komt het voor dat dit sneller gedaan word. Dit is afhankelijk van de door u gebruikte betaalmethode en hoe snel alles verwerkt word. Met vriendelijke groet, sweeek
IL
Iris L.
Nijmegen

Je moet even geduld hebben maar dan heb je ook wat ;)

Lange verzendtijd en geen bericht wanneer het verzonden is, was bij de buren terecht gekomen maar hier hadden we geen melding van gekregen. Uiteindelijk blij dat de bestelling er was en tevreden met de nachtkastjes!
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Sorry dat de levering niet vlot genoeg verliep, wel mailen wij steeds een bericht wanneer een bestelling bij ons vertrekt. Misschien is deze in de spam gekomen. Gelukkig is uw bestelling terecht en bent u tevreden met de kastjes. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijk groet, Het Sweeek team.
TD
Truus D.
Gelderland
De klantenservice is echt top! Er word goed naar de consument geluisterd. Helaas was mijn product niet compleet maar dat is netjes opgelost.
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Dank voor uw berichtje en gelukkig hebben wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Sweeek

Omdat mijn product defect is

Omdat mijn product niet kompleet geleverd is En dat het naar 1week al niet meer goed werkt zoals dat wel hoort te zijn Dus ik wacht even tot mijn bad vervangen wordt
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Hier hebben wij persoonlijk contact met u om u een gepaste oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Sweeek

De nachtkastjes zijn leuk als ze…

De nachtkastjes zijn leuk als ze uiteindelijk in elkaar zitten. Een zeer moeizaam proces om ze in elkaar te zetten. Het volgen van het verzendproces is omslachtig, mede veroorzaakt omdat Frans en Nederlands door elkaar worden gebruikt. De kastjes werden later bezorgd als was toegezegd.
Stoel is prachtig maar de rugleuning er op krijgen was niet te doen. Daarnaast is 1 stoel ook een beetje wankel.