Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design- Logo - Beoordelingen

Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.092 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
SUPER -SERVICE! Er werd heel goed meegedacht in onze specifieke situatie en echt ‘advies op maat’ gegeven. Ik voelde me absoluut geen nummer, maar werd behandeld als een klant die ze graag tevreden wilden zien. En dat ben ik dus ook. Toen er bij de foto-manchetknopen ‘pukkeltjes’ op het gezicht zaten, kregen we direct nieuwe toegestuurd.

20 sep 2023
De afwerking is onvoldoende. Hoeken en randen zijn vlijm scherp. De stof van het overhemd wordt beschadigd. Jammer.

Beoordelingen voor Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design

We hebben manchetknopen laten graveren voor onze bruiloft. De instructies op de website waren helder en we hebben gevraagd of de aangeleverde vingerafdruk helder en scherp genoeg was. Daar kregen we snel een reactie op dat het prima was, en dat was ook zo. De manchetknopen kwamen kort daarna binnen en het was perfect. Ze zijn prachtig.
Ze zijn snel met reageren, correcte communicatie en een mooi eindproduct. Waarom geen 5 sterren !? Er was een proefdruk beloofd , deze is er niet geweest anders had ik kunnen zien dat de afbeelding net teveel was uitvergroot. Desalniettemin zijn het erg mooie manchetknopen geworden ondanks mijn lastige ontwerp !
17 aug 2023

Uitstekende service en kwaliteit!

Telefonisch zeer prettig en vriendelijk geholpen en erg bereidwillig tegenover de klant. Toen bij levering bleek dat de maat van mijn ring toch iets groter had moeten zijn werd er meteen een afspraak ingepland met de goudsmid om dit aan te passen, super!
27 jun 2023
Snel en fijn contact gehad met GÆV Dutch Design. Had een aantal vragen over een speciaal design dat ik wilde hebben. Dit werd snel en duidelijk opgepakt, met een prachtig resultaat. Kan niet wachten om deze te dragen op de bijzondere dag! Dank nogmaals!
2 jun 2023

Prachtig!

Makkelijk een afbeelding te plaatsen als gravure. En wat is die prachtig gedetailleerd gegraveerd (zwarte laser gravure). Snelle levering en mooi verpakt. Dit gaat mijn a.s man ongetwijfeld een heel bijzonder huwelijksgeschenk vinden ❤️
28 jul 2023

Noem één bedrijf dat het beter kan…

Op het laatste moment brainwavede er nog een idee bij mij binnen. Meteen heb ik telefonisch contact met ze gezocht. De volgende dag ploften de manchetknopen op de mat. Als alle bedrijven zo zouden werken… Dank voor jullie snelle hulp!
25 jul 2023

Super service bij herstel kleine afwijking in manchetknopen

De twee manchetknopen bleken een klein beetje te verschillen in kleur en dikte van de gevlochten draden van stof. Manchteknopen.com bood meteen een nieuwe set aan. Dat is een super service en geeft vertrouwen dat het een goede zaak is.
14 mei 2023
Ik had een specifieke vraag over een ontwerp. Hier werd door een medewerker alle tijd voor genomen. Er werden verschillende opties besproken en een afspraak gemaakt. De manchetknopen werden uiteindelijk eerder geleverd dan verwacht.
7 jul 2023
De eerlijkheid bij de kwaliteitsbeoordeling. Klein, mogelijks voor een leek onzichtbaar, mankement en machetteknopen worden na telefonisch contact opnieuw aangemaakt. Nu een perfect product aangeleverd gekregen. Dank u wel.

goede service en perfecte gravure

Ik twijfelde of de gewenste text op de manchetknopen kon worden gegraveerd. Even nagevraaagd en kreeg daar snel een positief antwoord op en heb ik ze besteld. Perfect gelukt en zeer blij met de bestelde manchetteknopen.
28 aug 2023

Mooi product en foutje snel opgelost

Helaas ontving ik in eerste instantie niet het product zoals afgesproken, maar dezelfde dag nog werd mij een nieuw product gestuurd. Heel fijn en snel opgelost! Manchetknopen zijn heel mooi; ben er erg blij mee
8 aug 2023

Geweldig

Fantastische service, lief en meedenkend personeel, ik ben zelf nog gebeld om mijn wensen te bespreken, de manchetknopen waren precies zoals we overlegd hadden gegraveerd en keurig verpakt op tijd aangekomen
18 jul 2023
Door de postverzending dreigde het pakketje te laat aan te komen. Door het doortastende optreden van Mary kwam het toch nog goed! De persoonlijke aandacht is een voorbeeld voor andere bedrijven. Chapeau!!
13 mei 2023

Top bedrijf!!👍

Er werd persoonlijk contact opgenomen om het eindresultaat er perfect uit te laten zien. Er werd gevraagd of jullie iets mochten aanpassen qua kleur en tekst. Het eindresultaat is prachtig!
29 apr 2023

Mooie kwaliteit voor een lage prijs

Ooit had ik een pin met een uniek logo, helaas ben ik die kwijt geraakt. Voor 15 euro heb ik nu een versie, die nog mooier is. Snel geleverd, draag ik hem nu iedere dag op mijn colbertje.
MW
22 mei 2023
Heb telefonisch contact gehad omdat ik een logo in de manchetknopen wilde. Erg leuk geholpen. Snel en zeer vriendelijk. Manchetknopen zijn ook heel mooi geworden. Zijn er erg blij mee
2 jun 2023

Top service!

Het aangeleverde bestand was niet correct/juist. Manchetknopen.com nam direct contact op en adviseerde direct wat ze nodig hadden. na 2 dagen de bestelling op de mat! Uitstekend!
5 okt 2023
Hele fijne klantenservice! Samen de juiste foto uitgezocht en het resultaat is beter dan ik had kunnen dromen. Echt heel tevreden. Nu nog afwachten wat de jarige ervan vind :)
19 sep 2023
Super klantenservice! Ze hebben een lijntekening voor mij gemaakt van een afbeelding, ik vroeg om wat aanpassingen en die hebben ze gedaan. Snelle levering en top resultaat
20 jul 2023

Super snelle levering manchetknopen

Had manchetknopen nodig voor de bruiloft van dochter, kon helaas mijn andere niet vinden. Donderdagmiddag besteld en al geleverd op een PostNL adres. Super snel geleverd!!!