Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design- Logo - Beoordelingen

Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.092 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
SUPER -SERVICE! Er werd heel goed meegedacht in onze specifieke situatie en echt ‘advies op maat’ gegeven. Ik voelde me absoluut geen nummer, maar werd behandeld als een klant die ze graag tevreden wilden zien. En dat ben ik dus ook. Toen er bij de foto-manchetknopen ‘pukkeltjes’ op het gezicht zaten, kregen we direct nieuwe toegestuurd.

20 sep 2023
De afwerking is onvoldoende. Hoeken en randen zijn vlijm scherp. De stof van het overhemd wordt beschadigd. Jammer.

Beoordelingen voor Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design

3 dec 2023

Perfect

Service zoals het hoort. Snelle levering, prijs kwaliteit verhouding is dik in orde en het pakketje was al ingepakt in geschenkverpakking bij levering. Een echte aanrader.
26 nov 2023

Prachtig resultaat, prima communicatie

Zeer vriendelijke mensen en een prachtig resultaat. Ik heb gepersonaliseerde heupflesjes besteld. Bij het ophalen kreeg ik zelfs een rondleiding in het prachtige pand.

Snelle en nette klantenservice

Netjes geholpen door de klantenservice. Gevraagde kleur was nog niet leverbaar. Het alternatief dat aangeboden werd, had zelfs een beter eindresultaat
Good quality product and like in the pictures. Customer Service helpful and proactive. Super fast delivery. All in all a great service. Recommended.
26 dec 2023
Vlotte levering (4 dagen) en de perfecte afbeelding van een papagaaiduiker op de revers pin. We zijn heel tevreden en raden deze site zeker aan.
4 nov 2023

Super!

In 1 woord: super! Goede begeleiding bij bestellen en afhandeling en een zeer mooi resultaat. Precies wat ik gehoopt had. Aanrader!
27 aug 2023
Goeie service, wordt vooraf telefonisch geïnformeerd omtrent het product en de levering! Snelle bezorging! Kortom, top!

Erg tevreden.

Het belletje om even te checken of alles okay is was erg nuttig. Levering en resultaat zijn daarna prima verlopen.
17 aug 2023
Fantastische klantvriendelijke service en stipte levering. Heel mooi afgewerkt product en stijlvolle verpakking.
5 jul 2023
Ze zien er mooi uit, voor mijn zoon die gaat trouwen. Door de initialen voor hun voornaam zijn ze persoonlijk
Contact met een van uw medewerkers Met mevrouw Linda vd Berg mbt ontwerp van het graveren van het monogram
25 dec 2023

Persoonlijke benadering

De persoonlijke benadering maakte het verschil. Veel dank en ik kom zeker terug voor een volgend cadeau.
12 aug 2023

In 1 woord top!

Precies zoals ik besteld had en zoals ik wilde. Mooie aanvulling op het pak van mijn aanstaande.

Mooi product

Snelle levering, vlot contact en een mooi product afgeleverd. Ik zou hier zo weer bestellen.
21 mei 2023
Snel geleverd, goede kwalitiet, met oog voor detail (bijv. separaat pakpapier meegeleverd).
31 aug 2023

Top service en mooi product

Product voldoet volledig aan de verwachting. Zeer snelle levering en persoonlijke service!
10 okt 2023
Goede kwaliteit snelle levering Goede beschrijving over hoe de knopen te personaliseren.
1 jun 2023
snelle levering, plus telefoontje vanwege doosje niet te leveren echt hele goede service

Mooi en persoonlijk kado

Ziet er prachtig uit, netjes verzorgd met pakpapier en versiering erbij; heel blij mee!
5 mei 2023

Manchetknopen

Met de manchet knopen had ik een heel mooi persoonlijk cadeau voor mijn aanstaande man.