babysonly.nl

33 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden405 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2023
babysonly.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Uit ervaring van eerdere aankopen wist ik al de kwaliteit van Baby's Only waanzinnig is, veel beter nog dan je op de foto's kunt beoordelen. Ook de cadeautjes die ik dit keer gekocht hebt zijn weer super mooi, dank jullie wel!

Heb op 04/03/2024 een bestelling geplaatst maar nog steeds niets ontvangen. Ook geen uitleg waarom.

Beoordelingen voor babysonly.nl

Top

Alles goed verlopen
9 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Product is mooi verzending kon sneller

De slaap zak was net zo mooi als op de foto. Het was een cadeautje dus zeker geslaagd. Verzending zou voor zolaat besteld de volgende dag in huis zijn. Helaas was dit niet het geval en moest ik nog even wachten. Omdat het een cadeautje was was dit best vervelend.
26 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Fijne producten en goede kwaliteit.

Inmiddels hebben wij veel producten van Baby's only. Onze dochter is 24 juli geboren en nu we alle producten in gebruik hebben zijn wij meer dan tevreden. Kwaliteit producten!
30 jun 2023

Snelle afhandeling

Bestelling was zoek, medewwrker heeft nieuwe bestelling opgenomen, deze was de volgende dag over.
21 mei 2023

Snelle hulp

Bedankt voor de goede klantendienst service! Snel en correct geholpen
16 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering, duidelijke fotos van producten
19 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Leuke babykleding om kado te geven
25 dec 2023