limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl
Beoordelingen:

1.317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.218 beoordelingen in totaal  

4,30
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor limango.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is te lang onderweg. Sterker nog, die is er nog steeds niet
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
11 dagen geleden
Beste limango klant, Ik heb het voor je nagekeken. Je bestelling was aangeleverd bij PostNL, zij hadden helaas een vertraging met het uitleveren door de grote aanvoer van pakketten. Onze excuses hiervoor. Ik zie inmiddels dat je bestelling vandaag bezorgd gaat worden. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Je limango team.
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
11 dagen geleden
Beste limango klant, Helaas had je bestelling een vertraging, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Je limango team.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Je besteld een polo en je krijgt een jas!

Je besteld een polo en je krijgt een jas..... Inpakken, geklooi met een retourticket die niet gedownload kon worden, naar postnl. Allemaal onnodige handelingen die niet hoefden als het de 1e keer goed was gedaan.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
11 dagen geleden
Beste limango klant, Onze excuses dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. We hebben genoteerd dat je de bestelling gratis retour mag sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Je limango team.
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als ik een artikel zie Voor bijvoorbeeld € 50 Kijk ik naar mijn maat is ie € 55 Vind ik heel apart
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
3 apr 2024
Beste Limango klant, Voor sommige producten zijn de prijzen in de shop als volgt aangegeven: "vanaf € x". Dit betekent dat één of meerdere maten voor deze prijs worden verkocht, maar dat andere maten een andere prijs hebben. Zodra je de gewenste maat selecteert, wordt de prijs voor die maat weergegeven en ook in je winkelwagentje wordt de juiste prijs weergegeven. Met vriendelijke groet, Je limango team
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Limango is laat met het leveren van bestellingen. Bv 6 maart bestellen , levering pad na 22 maart. Tot begin april. Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
18 mrt 2024
Beste limango klant, De bestellingen uit de acties en de shop worden allebei apart verzonden vanuit een andere locatie. De bestellingen uit de acties komen direct van de leverancier en worden na een korte tussenstop in ons magazijn naar je doorgestuurd en de artikelen uit de shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen. De producten uit de acties worden pas bij de fabrikant besteld, op het moment dat de looptijd in deze actie is afgelopen. Zo lopen we niet het risico met producten te blijven zitten en hoeven we de waren niet in een duur magazijn op te slaan. Alleen op deze manier kunnen we je de laagste prijzen aanbieden, maar worden er wel twee verschillende pakketten verstuurd. De bestellingen uit de shop hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 5 dagen en de acties een levertijd van 3 tot 5 weken. Met vriendelijke groet, Je limango team.
HS
Han S.
Zutphen
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Wel een mail dat eea verlaat is. Geen termijn of niets
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
11 mrt 2024
Beste limango klant, Ik kan je irritatie goed begrijpen. Graag wil ik je proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee wij samen werken geven vooraf aan een verkoopactie door hoeveel voorraad zij hebben en wanneer zij kunnen uitleveren. Wij plaatsen dit aantal dan op onze website en deze worden dan verkocht aan de klanten. Na de verkoopactie geven wij de verkooplijst door aan de leverancier en zij horen vervolgens de bestellingen uit te leveren aan de klanten of naar onze logistieke afdeling, die ze diezelfde dag nog verzenden naar onze klanten. Helaas komt het af en toe voor dat de leverancier niet op tijd aan ons uitlevert, waardoor wij moeten wachten en daardoor ook niet op tijd aan onze klanten kunnen leveren. Ook komt het af en toe voor dat de aantallen niet kloppen en wij daarom op een nalevering vanuit de leverancier moeten wachten. Als gevolg hiervan verloopt dan jammer genoeg ook de levering vanuit ons naar de klant met vertraging. Onze inkopers gaan in dit geval ook echt een gesprek aan met de desbetreffende leverancier om dit in de toekomst te voorkomen. Maar helemaal zeker kunnen wij natuurlijk niet zijn of de leverancier zich de volgende keer wel aan de afspraken houdt. Met vriendelijke groet, Je limango team.
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Limango stuurt niet altijd de juiste producten op en de oplossingen die dan geboden worden zijn meer in het voordeel van Limango dan van de klant..
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
20 feb 2024
Beste Limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Je limango team.
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snellere levering vooral
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
17 jan 2024
Beste limango klant, De bestellingen uit de acties en de shop worden allebei apart verzonden vanuit een andere locatie. De bestellingen uit de acties komen direct van de leverancier en worden na een korte tussenstop in ons magazijn naar je doorgestuurd en de artikelen uit de shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen. De producten uit de acties worden pas bij de fabrikant besteld, op het moment dat de looptijd in deze actie is afgelopen. Zo lopen we niet het risico met producten te blijven zitten en hoeven we de waren niet in een duur magazijn op te slaan. Alleen op deze manier kunnen we je de laagste prijzen aanbieden, maar worden er wel twee verschillende pakketten verstuurd. De bestellingen uit de shop hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 5 dagen en de acties een levertijd van 3 tot 5 weken. Met vriendelijke groet, Je limango team.
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen rommel meer verkopen
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
15 jan 2024
Beste limango klant, Het spijt ons zeer dat je niet tevreden bent met de ontvangen artikelen. Onze voorraad bestaat uit artikelen die direct van de leverancier of van een gecertificeerde groothandel komen. Wij mogen namelijk ook volgens de wet geen handel drijven met fabrikanten die namaak producten aanbieden. De reden dat wij onze acties met zoveel korting kunnen aanbieden, is omdat wij na afloop van de verkoopactie de artikelen bestellen bij de fabrikant. Het zijn vaak de restvoorraden van een leverancier en is niet uit de allerlaatste collectie. Hierdoor hoeven we de artikelen niet in een duur warenhuis op te slaan, waardoor we je een nog lagere prijs kunnen bieden. Desondanks is het voor ons zeer belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Uiteraard mogen de artikelen kosteloos naar ons geretourneerd worden en zullen ze hier onderzocht worden. Met vriendelijke groet, Je limango team
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurt mega lang
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
30 dec 2023
Beste limango klant, De bestellingen uit de acties en de shop worden allebei apart verzonden vanuit een andere locatie. De bestellingen uit de acties komen direct van de leverancier en worden na een korte tussenstop in ons magazijn naar je doorgestuurd en de artikelen uit de shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen. De producten uit de acties worden pas bij de fabrikant besteld, op het moment dat de looptijd in deze actie is afgelopen. Zo lopen we niet het risico met producten te blijven zitten en hoeven we de waren niet in een duur magazijn op te slaan. Alleen op deze manier kunnen we je de laagste prijzen aanbieden, maar worden er wel twee verschillende pakketten verstuurd. De bestellingen uit de shop hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 5 dagen en de acties een levertijd van 3 tot 5 weken. Met vriendelijke groet, Je limango team
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Reebok Trainings broek besteld. Waarschijnlijk een herenbroek, ook een gat in de broekzak!
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
29 dec 2023
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Je limango team
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd die aangegeven is klopt niet want dat is de datum waarop ze verzenden niet waarop het pakket aankomt. Ook kloppen de fotos niet met het product dat je ontvangt (de rits van een jas waren oranje op de foto en grijs in het echt) en zijn de prijzen zo schommelend en zonder garantie dat ik 3 dagen na mijn bestelling al bijna 4 euro goedkoper was uitgekomen. Mobiele site werkt ook voor geen meter, ik bestel hier niet snel weer.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
14 dec 2023
Beste limango klant, Bedankt voor het delen van uw feedback met betrekking tot uw recente ervaring. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw opmerkingen. We begrijpen dat vertragingen bij de bezorging frustrerend kunnen zijn, vooral wanneer u op tijd uw bestelling verwacht. In dit geval was de vertraging te wijten aan een probleem bij het PostNL-hub, waarover wij helaas geen controle hebben. We doen ons best om ervoor te zorgen dat uw pakket zo snel mogelijk bij u wordt bezorgd, maar soms kunnen er onvoorziene omstandigheden optreden die buiten onze invloedssfeer liggen. Wat betreft de foto's van het product, begrijpen we dat er een discrepantie was met de kleur van de rits op de jas. We proberen onze productfoto's zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, maar soms kunnen er kleine verschillen zijn tussen de foto's en het daadwerkelijke product. We zullen dit intern doorgeven om ervoor te zorgen dat we onze klanten de meest accurate informatie geven. Met betrekking tot de prijzen begrijpen we dat deze schommelend kunnen zijn. Onze prijzen in de shop zijn onder andere gebaseerd op verkoop en hoeveelheden. Aangezien we artikelen van verschillende leveranciers ontvangen, kunnen de prijzen variëren. Dit kan zelfs per dag, week of maat verschillen. We streven ernaar om concurrerende prijzen aan te bieden en we betreuren het dat u een lagere prijs heeft gevonden na uw bestelling. Wat betreft de mobiele site, vinden we het jammer dat deze niet naar behoren heeft gewerkt tijdens uw bestelling. We zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze website en uw feedback is waardevol voor ons. We zullen dit probleem onderzoeken en trachten het op te lossen. We begrijpen dat uw recente ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en we willen ons verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze processen en diensten te verbeteren. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u verder te helpen. Met vriendelijk groet, Je limango team
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leveringen laten vaak te lang op zich…

Leveringen laten vaak te lang op zich wachten , en gaan soms ook nog over de leverdatum heen !
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
6 dec 2023
Beste limango klant, De bestellingen uit de acties en de shop worden allebei apart verzonden vanuit een andere locatie. De bestellingen uit de acties komen direct van de leverancier en worden na een korte tussenstop in ons magazijn naar je doorgestuurd en de artikelen uit de shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen. De producten uit de acties worden pas bij de fabrikant besteld, op het moment dat de looptijd in deze actie is afgelopen. Zo lopen we niet het risico met producten te blijven zitten en hoeven we de waren niet in een duur magazijn op te slaan. Alleen op deze manier kunnen we je de laagste prijzen aanbieden, maar worden er wel twee verschillende pakketten verstuurd. De bestellingen uit de shop hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 5 dagen en de acties een levertijd van 3 tot 5 weken. Met vriendelijke groet, Je limango team.
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erbij zetten hoe lang de levering duurt is iets makkelijker met bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
10 nov 2023
Beste limango klant, Helaas had PostNL een achterstand op hun depot, hierdoor is je pakket later bezorgd dan afgesproken. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Je limango team.
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb meerdere keren heb ik kleding terug gestuurd omdat de maat niet klopte. Maar dan ook echt veel te klein was
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
8 nov 2023
Beste limango klant, Jammer genoeg beschikken wij alleen over de maattabellen die op onze website bij bepaalde artikelen staan. Wanneer er geen maattabel bij het artikel van jouw interesse staat, zou dit artikel normaal moeten vallen, dus de Nederlandse/Europese maat. Heel specifiek kunnen wij hier echter niet over zijn. Voor meer gedetailleerde informatie raad ik je aan om direct met de fabrikant contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Je limango team.
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakjes worden vaker vertraagd. Communicatie hierover is matig
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
8 nov 2023
Beste limango klant, Je hebt artikelen besteld uit onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant en gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Daardoor zijn onze opslagkosten laag en kunnen we je de artikelen goedkoop aanbieden. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus sneller worden verzonden. De verwachte levertermijn wordt aangegeven wanneer je het artikel op onze website hebt aangeklikt en, nadat je de artikelen hebt toegevoegd, in je winkelwagentje. De levertermijn van jouw bestelling loopt van 15.11.2023 en 27.11.2023. Tussen die twee datums kun je je producten dus verwachten. Met vriendelijke groet, Je limango team.
29 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen dat beschrijvingen kloppen, voorn samemstelling. Dat terug verzending label klopt. Er is geen 3s nummer. Dus ik moet echt naar post kantooor
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
30 okt 2023
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met de producten uit je bestelling. Onze excuses hiervoor. Je mag het artikel gratis naar ons retour sturen. Ik maak een aantekening in je account, zodat er geen kosten voor deze retourzending berekend worden. Wij zullen dan het aankoopbedrag terugstorten na ontvangst in ons magazijn. Met vriendelijke groet, Je limango team.
3 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leveringsdatum klopt niet. Op berichten wordt niet gereageerd. Weliswaar goedkoop zolang je niets retourneert.
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 okt 2023
Beste limango klant, We hebben het voor je nagekeken en gezien dat je bestelling 2 later is geleverd dan verwacht, onze excuses hiervoor. Helaas zijn wij afhankelijk van externe vervoerders en PostNL om onze bestellingen tijdig afgeleverd te krijgen. De afleverdatum is dan ook een verwachte afleverdatum. We hebben voor je genoteerd dat je je bestelling gratis retour mag sturen. Onze excuses voor het ongemak. Je limango team.
WH
Wendy H.
Kerkrade
2 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds geen bestelling binnen, het duurt dus veel te lang
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
4 okt 2023
Beste limango klant, Je hebt artikelen besteld uit onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant en gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Daardoor zijn onze opslagkosten laag en kunnen we je de artikelen goedkoop aanbieden. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus sneller worden verzonden. De verwachte levertermijn wordt aangegeven wanneer je het artikel op onze website hebt aangeklikt en, nadat je de artikelen hebt toegevoegd, in je winkelwagentje. De levertermijn van jouw bestelling loopt van 11.10.2023 en 23.10.2023. Tussen die twee datums kun je je producten dus verwachten. Je limango team.
15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jullie berekenen teveel portokosten, ik was voor 1 zonnebril met retour kosten bijna 10 euro Kwijt
Beoordeling melden
Antwoord van limango.nl
18 sep 2023
Beste limango klant, Bij limango betaal je verzendkosten à € 3,95. Deze betalen wij bij een volledige of een gedeeltelijke retourzending terug. Als voor een bestelling geen verzendkosten zijn betaald, bijvoorbeeld vanwege een speciale promotie, worden bij retourzending ook geen verzendkosten terugbetaald. Wij brengen per retourzending retourkosten à € 5,70 in rekening. Dit is om de kosten te dekken die ook wij kwijt zijn aan onze vervoerders vanaf het sorteercentrum in Zwolle tot aan ons magazijn. Deze kosten staan vermeld op onze website en zijn niet in strijd met de wet `Kopen op afstand`. Vanuit deze wet is het zo geregeld dat de kosten voor het retour sturen van een bestelling niet door een webwinkel vergoed hoeven te worden. Wordt een bestelling teruggestuurd, dan betaalt niet de webwinkel deze kosten, maar de koper. De keuze ligt bij de klant om een product retour te sturen. Je betaalt dus € 5,70 voor een retourzending, maar krijgt dan de verzendkosten à € 3,95 weer terug. Dat betekent dat je als klant zijnde maar € 1,75 voor een retourpakket betaalt. Met vriendelijke groet, Je limango Team