limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.218 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

10 sep 2023
Ik had witte schoenen besteld, kwamen crème achtig vale schoenen thuis. En dan wil ik ze terug sturen, want ze zijn echt anders als op de foto, dat is dan geen probleem, maar zijn de retour kosten voor mij. En dat vind ik gek ,want er word niet verkocht wat er word aangeboden!
12 sep 2023
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen waren met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Uiteraard betaalt de klant niet de retourkosten als er iets mis is met het product. Om in de toekomst te voorkomen dat je voor een verkeerde levering retourkosten moet betalen, gelieve Defect/Beschadigd of Verkeerde Levering te selecteren in plaats van Artikel is anders dan de afbeelding. Je kunt uiteraard ook een e-mail, eventueel met beeldmateriaal, naar klantenservice@limango.nl sturen, zodat wij van de klantenservice meteen een notitie in je klantenaccount kunnen plaatsen, zodat er geen retourkosten voor de retourzending berekend zullen worden. De notitie voor een gratis retour heb ik nu alsnog in je klantenaccount geplaatst. Met vriendelijke groet, Je limango Team
9 sep 2023
14 sep 2023
Beste limango klant, Onze excuses dat je ervaring met onze webshop niet de beste was. Wij vragen je vriendelijk per e-mail, klantenserivce@limango.nl, contact met ons op te nemen en ons ervan op de hoogte te stellen waarom de beoordeling slechts 2 sterren heeft. We zullen proberen informatie en ondersteuning te bieden. Met vriendelijke groet, Je limango Team
7 sep 2023
Bestelling niet binnen de gestelde termijn ontvangen!
7 sep 2023
Beste limango klant, Als het goed is, heb je gisteren een info-e-mail gekregen over deze bestelling. Let op: het kan zijn dat deze e-mail in je spamfolder terecht is gekomen. Op dit moment hebben we te maken met een storing, waardoor een correcte inontvangstneming en aflevering van bepaalde pakketten, waaronder die van jou, op dit moment niet mogelijk is. Wij werken er hard aan om het pakket zo snel mogelijk bij je af te leveren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Je limango Team
JM
Janie M.
Nieuw-Lekkerland.
6 sep 2023

Bestelling

Ik heb zeker 5 A 6 weken geleden een bestelling gedaan. Ik heb 2 geleden de helft van de bestelling gehad. Vorige week kreeg ik bericht dat mijn bestelling onderweg was . Nog steeds niets ontvangen . Ben ik niet zo over te spreken .
7 sep 2023
Beste limango klant, Jammer genoeg hebben wij op dit moment te maken met een storing, waardoor een correcte inontvangstneming en aflevering van bepaalde pakketten, waaronder die van jou, op dit moment niet mogelijk is. Onze excuses dat je hierover nog niet was geinformeerd. Wij werken er hard aan om het pakket zo snel mogelijk bij je af te leveren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Je limango Team
HD
H. d.
Zoetermeer
3 sep 2023

Verpakking in doos is vaak belachelijk.

Oogschaduw of een lipstick in een kartonnen doos is belachelijk. Moet gewoon in een envelop met bubbelfolie verstuurd kunnen worden en dan gewoon in de brievenbus bezorgen.
4 sep 2023
Beste limango klant, Het spijt ons dat je een negatieve ervaring hebt met ons verpakkingsmateriaal. Voor onze bestellingen moet getekend worden, helaas is brievenbusbezorging hierbij niet toegestaan. Onze excuses hiervoor. Je limango team.
3 sep 2023
Klachten via de mail gestuurd over kleine beschadigingen van de spiegel! Nog steeds geen reactie
4 sep 2023
Beste limango klant, We hebben in onderzoek waarom je berichten niet aankomen bij ons, onze excuses hiervoor. Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. Deze kun je sturen naar klantenservice@limango nl Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Je limango team.
30 aug 2023
Maatvoering niet goed en heb een trui die er anders uit ziet dan gedacht.
31 aug 2023
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Je mag het artikel gratis naar ons retourneren en krijgt dan het aankoopbedrag terug. Ik maak een aantekening in je account zodat er geen kosten voor het retourneren berekend worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Je limango team.
HV
hubertina v.
Maastricht
Eerste keer bij jullie besteld een jurk die kwam helemaal verkreukt in een zakje geduwd aan. Nog nooit zo een jurk gekregen.
10 aug 2023
Beste Limango klant, Onze excuses voor de wijze waarop de jurk is verstuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Je mag de jurk natuurlijk gratis terugsturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Je limango team
MM
24 jul 2023
levertijden en bestellingen leveren
25 jul 2023
Beste limango klant, Je hebt artikelen besteld uit onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant en gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Daardoor zijn onze opslagkosten laag en kunnen we je de artikelen goedkoop aanbieden. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus sneller worden verzonden. De verwachte levertermijn wordt aangegeven wanneer je het artikel op onze website hebt aangeklikt en, nadat je de artikelen hebt toegevoegd, in je winkelwagentje. Met vriendelijke groet, Je limango team

Trage levering, retour is duur

Omschrijving kan beter, trage levering, retour kost flink geld: 5,99! Zelf versturen is zeker 2 euro goedkoper maar deze mogelijkheid bestaat niet.
18 jul 2023
Beste limango Klant, Ik zie dat wij een dag later waren dan verwacht met de levering, onze excuses hiervoor. Bij limango betaal je verzendkosten à € 3,95. Deze betalen wij bij een volledige of een gedeeltelijke retourzending terug. Als producten uit de shop én uit de acties besteld worden, zijn er twee bestellingen geplaatst, maar de verzendkosten voor de actie-bestelling zijn dan gratis. Als voor een bestelling geen verzendkosten zijn betaald, bijvoorbeeld vanwege een speciale promotie, worden bij retourzending ook geen verzendkosten terugbetaald. Wij brengen per retourzending retourkosten à € 5,70 in rekening. Dit is om de kosten te dekken die ook wij kwijt zijn aan onze vervoerders vanaf het sorteercentrum in Zwolle tot aan ons magazijn. Deze kosten staan vermeld op onze website en zijn niet in strijd met de wet `Kopen op afstand`. Vanuit deze wet is het zo geregeld dat de kosten voor het retour sturen van een bestelling niet door een webwinkel vergoed hoeven te worden. Wordt een bestelling teruggestuurd, dan betaalt niet de webwinkel deze kosten, maar de koper. De keuze ligt bij de klant om een product retour te sturen. Je betaalt dus € 5,70 voor een retourzending, maar krijgt dan de verzendkosten à € 3,95 weer terug. Dat betekent dat je als klant zijnde maar € 1,75 voor een retourpakket betaalt. Indien ons retourformulier en etiket niet worden gebruikt, kunnen wij niet garanderen dat het retourpakket aankomt. Dit is dus op eigen risico. Gelieve voor de zekerheid ook geen enveloppen te gebruiken, maar een klein pakket. Helaas kan een retourzending niet in een envelop geretourneerd worden. We vragen je vriendelijk de retourzending in de originele verpakking voorzien van retourformulier en -etiket naar ons antwoordnummer te sturen. Alleen op die manier is de inhoud verzekerd. Ik raad je ook aan om het afgiftebewijs dat je krijgt voor het retourpakket goed te bewaren, totdat het retourbedrag is teruggestort. Je limango team.
11 jul 2023
Sneller leveren!
18 jul 2023
Beste limango klant, Je hebt artikelen besteld van onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant. Hierdoor creeren wij geen voorraad. Omdat wij pas na een actie bestellen, gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus sneller worden verzonden. De verwachte levertermijn wordt ook aangegeven tijdens het bestellen. Je limango team
4 jul 2023
Zorgen dat voorraad in orde is
18 jul 2023
Beste limango klant, Ik kan je irritatie goed begrijpen. Graag wil ik je proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. Al onze klanten uit Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Polen kunnen artikelen bestellen uit de Shop. Het kan daardoor voorkomen, dat wanneer het erg druk is en veel klanten op hetzelfde moment bestellen, de website nog niet helemaal up-to-date is en er daarom een artikel wordt aangeboden dat dus eigenlijk net is uitverkocht. De klant die als eerste het artikel heeft besteld, krijgt in dit geval het artikel toegestuurd. Daar het artikel daarna niet meer op voorraad was, kon het niet meer naar jou opgestuurd worden. Je limango team
27 jun 2023
Levertijd is erg lang ten opzichte van andere web sites
26 jun 2023
Product niet geleverd binnen de genoemde periode, ontvangt geen enkele informatie
18 jun 2023
Vaak moet je te lang wachten op je product
9 jun 2023
Ik heb nu 2 hoody’s besteld. Heb xxl besteld. Nou het lijken wel kinder hoody’s zo klein. Maar moet dan wel retourkisten betalen. De truien zij nog niet eens een maat S. Heel bijzonder .
28 mei 2023
Geen mail ontvangen of mijn retour ontvangen is
IW
iet w.
WIJK BIJ DUURSTEDE
24 mei 2023
Geen bericht ontvangen over de bezorging, (TenT) ook niet dat het op een locatie geleverd blijkt te zijn waarbij ik de auto moet pakken, anders dan de standaard Post.nl locatie dichterbij.
24 mei 2023
добрый день, извините буду писать на родном языке, потому что очень мало времени. один артикель в этом заказе сильно отличался по цвету от того, что был на фото. но он меня устроил, поэтомум я его оставила. второй артикель был другого от указанного бренда, я его вернула. Спасибо и хорошего дня! P.S.: извините, сейчас енет времени на фото. если это важно-пришлю позже.
JZ
23 mei 2023
Halve bestelling is binnen, geen bericht over de andere helft, waar die is of wanneer die komt