hismith.nl- Logo - Beoordelingen

hismith.nl

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden377 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2020
hismith.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Contact met de klantenservice gaat snel en ze zijn ontzettend aardig. Levering was top! De site is duidelijk; overal staat uitgebreide info over de producten. Er is ook een groot aanbod in producten, en ben heel erg blij met de accesoires die op de machine passen. Superfijn dat de toys van 100% siliconen zijn gemaakt, erg veilig, dat kom je helaas niet snel tegen bij andere aanbieders. Topwinkel, zeker een aanrader!

26 jul 2023
Kwamen niet na wat de levertijd betreft

Beoordelingen voor hismith.nl

20 sep 2023
Heel tevreden over de communicatie, zeer snelle levering (zelfde dag) en het mooie en duidelijke volgsysteem in de track en trace
2 okt 2023
Dank voor je review. Super om te horen dat er goed gecommuniceerd werd en je bestelling dezelfde dag binnen was. Heel veel speelplezier toegewenst ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
24 aug 2023

Pro 1 seksmachine

Geweldige machine ik kan er niet genoeg van krijgen .en de app is ook gweldig Zeker een aanrader
Duidelijke informatie, gemakkelijk om te bestellen en de order wordt snel en discreet verwerkt.
Antwoord van hismith.nl
Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de duidelijke informatie, het gemak van bestellen en de snelle en discrete verwerking van je bestelling. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven er altijd naar om een positieve ervaring te bieden. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Als er in de toekomst iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je vertrouwen in onze service.
14 mei 2023
Zeer snelle levering dezelfde dag, (omdat ik voor 10 uur besteld had)
15 mei 2023
Bedankt voor je review. Top om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Veel plezier met je aankoop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
EK
Esther K.
Schiedam
15 mei 2023
Netjes en discreet verstuurt en vandaag besteld morgen in huis
16 mei 2023
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je order netjes en discreet is geleverd. Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
Wat je ziet is wat je koopt eerlijk en goed verzorgd bezorgd.
Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop :) ^Sabrina *Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Mis geen enkele kortingsactie of memberkorting meer! https://www.hismith.nl/nl/account/login/
HV
Hanny v.
Arnhem
2 jun 2023
Alles super netjes verpakt en op de beloofde tijd geleverd.
5 jun 2023
Bedankt voor je review. Super om te horen dat je bestelling goed was verpakt en op tijd is geleverd. Heel veel plezier met je bestelling toegewenst :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
14 jun 2023
Geweldig product. Goed ingepakt en onbeschadigd geleverd.
Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je review. Super om te horen dat je bestelling goed is aangekomen, heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
Snel geleverd en producten voldoen naar tevredenheid
16 nov 2023
Dank voor je TOP review. Wat fijn om te horen dat je gelukkig en tevreden bent! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
19 nov 2023
Kwaliteit en de materialen die er bij zijn geleverd.
29 jun 2023
Alle bestellingen netjes afgeleverd prima service
Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de aflevering van je bestelling. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
21 jul 2023
De dubbele dildo zit lekker strak in mijn kont.
24 jul 2023
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat de dildo naar wens is ;) veel speelplezier toegewenst! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
14 aug 2023

Prettige winkel

Duidelijke omschrijvingen, snelle levering.
16 aug 2023
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alle producten duidelijk zijn omschreven en je bestelling snel werd geleverd. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
17 sep 2023
Goede service en artikel was snel in huis
Antwoord van hismith.nl
Dank voor je review. Fijn om te horen dat je bestelling snel in huis was. Heel veel speelplezier toegewenst :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
1 aug 2023
Zeer degelijke producten. Goede service.
16 aug 2023
Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat de producten naar tevredenheid zijn evenals onze service. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
28 okt 2023
Goede sexmachine, zeer fijn instelbaar
Antwoord van hismith.nl
Dank voor je review. Wat fijn om te horen dat de seksmachine voldoet aan je verwachtingen! Heel veel ontdekkingsplezier toegewenst ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
12 aug 2023
Snelle levering en goede communicatie.
16 aug 2023
Bedankt voor je review. Super om te horen dat de communicatie goed verliep evenals de levering. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Fijn bedrijf

Goede, snelle en duidelijke service.
Antwoord van hismith.nl
Beste Chiel, Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze service. Bij ons streven we altijd naar een goede, snelle en duidelijke dienstverlening, en het is geweldig om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. * Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan ontvang je €10 korting op je volgende bestelling en blijf je op de hoogte van de komende aanbiedingen. Klik nu op de link en schrijf je snel in: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
19 aug 2023
Snelle levering en goede informatie
21 aug 2023
Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
24 sep 2023
Correcte en zeer snelle levering
2 okt 2023
Dank voor je review! Top om te horen dat je bestelling snel werd geleverd, heel veel plezier met je aankoop toegewenst :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/