hismith.nl- Logo - Beoordelingen

hismith.nl

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden377 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2020
hismith.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Contact met de klantenservice gaat snel en ze zijn ontzettend aardig. Levering was top! De site is duidelijk; overal staat uitgebreide info over de producten. Er is ook een groot aanbod in producten, en ben heel erg blij met de accesoires die op de machine passen. Superfijn dat de toys van 100% siliconen zijn gemaakt, erg veilig, dat kom je helaas niet snel tegen bij andere aanbieders. Topwinkel, zeker een aanrader!

26 jul 2023
Kwamen niet na wat de levertijd betreft

Beoordelingen voor hismith.nl

Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop :) ^Sabrina *Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Mis geen enkele kortingsactie of memberkorting meer! https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je top review! Veel plezier met je aankoop :) ^Sabrina *Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Mis geen enkele kortingsactie of memberkorting meer! https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
WG
Wim g.
Apeldoorn
11 feb 2024
Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je top review! Veel plezier met je aankoop :) ^Sabrina *Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Mis geen enkele kortingsactie of memberkorting meer! https://www.hismith.nl/nl/account/login/
Mijn partner en ik hebben beiden een aantal keer besteld en het is altijd top!
Heel leuk.
Antwoord van hismith.nl
Hartelijk dank voor uw recensie. Geweldig om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw aankoop! Sabrina * Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan ontvang je €10 korting op je volgende bestelling en blijf je op de hoogte van de komende aanbiedingen. Klik nu op de link en schrijf je snel in: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
20 jan 2024
30 aug 2023

Perf

4 sep 2023
Bedankt voor je uitgebreide review. We vinden het altijd fijn om te horen dat onze klantenservice je goed heeft geholpen en dat alle producten bevallen. Heel veel speelplezier toegewenst ;) en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of showroom. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
25 mei 2023

Aanrader!

HiSmith zelf, niks op aan te merken; discreet en snel geleverd. Pakket is netjes verpakt. Je kan ook zien aan de verpakking en spullen dat de producten helemaal nieuw zijn. De behuizing van de classic Auxfun is een beetje ‘plastic-ig’? Voor de rest prima kwaliteit van de toys en de machine. Graag tips voor het cleanen van toys, die zijn waarschijnlijk anders per soort materiaal (siliconen/plastic etc.)
Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je bestelling snel en discreet is geleverd en dat deze aan je verwachtingen voldoen. Wij raden aan de producten te reinigen met een ToyCleaner, bijv: https://www.hismith.nl/nl/sextoy-cleaner.html of om de speeltjes na gebruik met warm water en een milde zeep te reinigen. Droog de speeltjes daarna af met een pluisvrije doek. Heel veel plezier met je aankopen! ^Michella
Vlugge levering, krachtige motor, ook voor grote dildo's. Alleen maar spijt dat ik dit niet vroeger heb gekocht.
24 jul 2023
Bedankt voor je review. Top om te horen dat de machine naar behoren werkt ook met de grotere speeltjes. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
EK
Esther K.
Schiedam
20 aug 2023
Uitzoeken en bestellen en betalen gaat makkelijk. Maar bezorging met dpd is waarde loos tussen 1 a 2 dagen bezorging op de tweede dag zou vrijdag het tussen 1 en twee uur bezorgt worden maar kon het pas zaterdag ophalen dat zijn 3dagen dit is de twee de keer dat ze van dpd niet zo nou zijn met bezorgen dit is echt jammer en in geval teleurstellend.
21 aug 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het bestelproces goed is verlopen. Wat jammer om te horen dat Dpd zich niet heeft gehouden aan de juiste aflevertijd. Wij zullen dit zeker voorleggen aan hen om dit in de toekomst proberen te voorkomen. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
FF
19 sep 2023
Eigenlijk kunnen jullie niets verbeteren, de hulp aan de telefoon, vooral omdat het een soort cadeau was, werd met alle macht geprobeerd, het alsnog te verzenden. Wat ook helemaal gelukt is,want het kwam de volgende dag al binnen.
2 okt 2023
Bedankt voor je mooie review. Super om te horen dat onze medewerkers je zo goed geholpen hebben en dat je bestelling op tijd binnen was! Heel veel plezier met je aankoop. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
23 dec 2023
Heel fijn bedrijf! De machine werd mijn inziens een niet-goede dildo geleverd & het werd enorm netjes opgelost. Dat had ik niet zo verwacht. Daarnaast, snelle levering en machine is van goede kwaliteit. Hier kun je kopen!
Antwoord van hismith.nl
We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de machine en dat we snel hebben kunnen reageren op en eventuele problemen met de levering. Het is belangrijk voor ons dat onze klanten een positieve ervaring hebben, zelfs als er zich onverwachte situaties voordoen. Bedankt voor je openhartige feedback en het vertrouwen dat je in ons bedrijf hebt gesteld. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.
EK
Esther K.
Schiedam
9 jul 2023
Fijne website, bestellen overzichtelijk snel en makelijk, Alleen de bezorgdienst liet de laaste keer te wensen over.(niet melden dat er storing was, dus bestelling liep vertraging op)
Antwoord van hismith.nl
Dank voor je review. Wat fijn om te horen dat onze website gebruiksvriendelijk is. Wat vervelend dat je bestelling de vorige keer vertraging had opgelopen, ik ga ervan uit dat het dit keer wel goed gaat. Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
7 jul 2023
De neukmachine,s zijn geweldig want ik gebruik 1 neukmachine voor mijn penis in een kunstvagina en 1 met een dildo in mijn kont tegelijk op volle snelheid
Antwoord van hismith.nl
Dank voor je review. Wat fijn om te horen dat de seksmachine aan je verwachtingen voldoet. Heel veel speelplezier toegewenst ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Nooit saai, of libido-loos

Mede door de goede/ effectieve artikelen die jullie verkopen, zal o.a ons sexleven nooit saai of vindingrijk worden. Heel veel dank hiervoor!!!
Antwoord van hismith.nl
Hartelijk dank voor uw top recensie. Geweldig om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw aankoop! Sabrina * Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan ontvang je €10 korting op je volgende bestelling en blijf je op de hoogte van de komende aanbiedingen. Klik nu op de link en schrijf je snel in: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
Goede producten en dankzij een probleempje met de bestelling (wat altijd kan gebeuren) ook kunnen kennismaken met hun uitstekende klantenservice
Antwoord van hismith.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met onze producten. Uw begrip voor het probleempje met de bestelling wordt zeer gewaardeerd, en we zijn blij dat dit incident u de kans heeft gegeven om kennis te maken met onze uitstekende klantenservice. Het is voor ons van het grootste belang om eventuele problemen snel en efficiënt op te lossen, en we zijn blij dat we u hierbij naar tevredenheid hebben kunnen assisteren. We streven er voortdurend naar om onze dienstverlening te verbeteren, en uw feedback is daarbij van onschatbare waarde. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf. We hopen dat u in de toekomst weer voor ons zult kiezen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen hebt of als we u ergens anders mee kunnen helpen. Sabrina * Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan ontvang je €10 korting op je volgende bestelling en blijf je op de hoogte van de komende aanbiedingen. Klik nu op de link en schrijf je snel in: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
1 okt 2023
Het is geweldig, alles werkt goed, snel geleverd binnen 2 dagen had ik mijn kunst vagina en ik moet zeggen, ik kwam binnen no time’
2 okt 2023
Dank voor je review! Super om te horen dat je bestelling snel werd geleverd en natuurlijk dat je snel bent gekomen ;) Nog veel speelplezier toegewenst! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
HV
Hanny v.
Arnhem
15 mei 2023
Prettige afhandeling van de bestelling, pakket wordt helaas later geleverd maar dit is een post.nl punt daar kan hs niets aan doen.
16 mei 2023
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je bestelling vlot is afgehandeld, jammer om te horen dat je zending te laat werd geleverd. Wij werken er hard aan met PostNL om dit in de toekomst te voorkomen. Veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
20 sep 2023
Heel tevreden over de communicatie, zeer snelle levering (zelfde dag) en het mooie en duidelijke volgsysteem in de track en trace
2 okt 2023
Dank voor je review. Super om te horen dat er goed gecommuniceerd werd en je bestelling dezelfde dag binnen was. Heel veel speelplezier toegewenst ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/