Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.212 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.954 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

27 aug 2023
My whey protein came with a bad taste and gave me diarrhea on the first day of use. It doesn't taste like the chosen flavor, it looks like there was some problem in production. Whey isn't even sweet.
25 dec 2023

Verlopen twee soort maar eigenlijk is er maar een

Online staat er dat er twee soorten bander zijn. Ze zijn precies hetzelfde. Ik had de twee ‘verschillende’ besteld en nu pribeer ik de tweede te retourneren maar niemand reageert op mijn berichten.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je 2 keer het zelfde product hebt ontvangen. Met de hierbij ingevulde gegevens zie ik echter maar 1 order van 1 band en ook geen contact met de klantenservice. Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice, dan helpen wij jouw graag verder. Body&Fit
25 jun 2023
The customer service isn't what it use to be... Prices have increased tremendously over the past months and their present have become meger... Sad‼️ Not satisfied with their service at the moment.
28 jun 2023
Thank you for the review! Very sorry to hear you are not satisfied with us at the moment. To support our community during the pandemic, we decided to freeze our prices. Unfortunately, this is no longer sustainable. We want to continue bringing our leading products, competitive prices and best-in-class service to the world and are working around the clock to figure out how we can do this better. You will see this reflected in selected deals and promotions on our site, so you can still find leading sports nutrition at the best value possible to match your personal health & fitness needs. We hope for your understanding. Thanks again, we appreciate the feedback! Kind regards, Team Body&Fit
23 jul 2023
De maaltijdrepen zijn verschrikkelijk slecht, ik krijg er kramp van en zit de halve nacht op wc. Het is dat ik weet dat de meeste producten goed zijn, anders zocht ik direct een andere leverancier
28 jul 2023
Beste, vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt. Je kunt uiteraard contact opnemen met de klantenservice om deze klacht met onze experts te bespreken en te kijken wat de mogelijke oorzaak is. Hopelijk kunnen we je dan ook helpen aan een product dat beter geschikt is voor je. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
21 sep 2023

ik probeer om mijn bestelling te…annuleren

ik probeer om mijn bestelling te anuleren en er is geen manieer. geen telefonish contact, geen email, niks! }ik wou de product retourneren want ik heb dezelfde prodcut gevonden me lagere prijs .
12 jul 2023

ik heb mijn bestelling gekregen maar…deksel kapot

ik heb mijn bestelling gekregen maar was de deksel kapot en helft van de poeder was in de doos !!! ordernummer NL74659663 ,ik heb email fotos en op FB bricht geplast en krijg niks van terug .
24 jul 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat de deksel beschadigd was. Excuses voor het ongemak! Vanwege drukte duurde het iets langer om hier op te reageren, sorry daarvoor! We zullen een nieuwe pot opsturen. Bedankt voor alle informatie en we hopen dat deze in goede orde aankomt! Groetjes, Team Body&Fit
Misleidende reclame bij hun 1+1 gratis. Zie foto’s. Ik bestelde op 31/06 en kreeg geen 2de doos, na contact te hebben opgenomen zeiden ze dat dit enkel geldig was op 30/06! Zie ík nergens staan
8 aug 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de actie. De actie was inderdaad alleen zondag geldig, voor vrienschapsdag. Er staat ook aangegeven in de meegestuurde screenshots: 'Deze actie is alleen vandaag geldig.' Excuses als dit niet duidelijk genoeg was. Je kunt ook hier altijd meer informatie vinden over onze huidige acties: https://www.bodyandfit.com/nl-be/promotions-conditions. We hopen dat dit helpt en we zullen je feedback meenemen zodat volgende acties duidelijker zullen zijn! Groetjes, Team Body&Fit
27 sep 2023
Ik heb een bestelling gedaan en ik heb niet eens de helft gekregen !!!!! Was wel een actie. Maar toch ! Dan bel Je ze en dan hebben zij het druk. Jajajajajaj. Snap het wel. Dus nooit meer
Verkeerd product is gestuurd en het is niet mogelijk om het te ruilen voor het juiste product. Retour sturen is de enige mogelijkheid, maar dan komen de actievoorwaarden te vervallen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je een verkeerd product ontvangen hebt. Ik zie dat het product geretourneerd is en dat het aankoopbedrag is teruggestort. Mocht je hierdoor een promotie misgelopen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dan lossen wij dit graag voor je op. Body&Fit
2 jun 2023
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, PostNL zegt dat mijn adres zogezegd niet klopt, vreemd want ik heb van hen op dezelfde dag op hetzelfde adres wel een ander pakket ontvangen.
9 jun 2023
Beste, Bedankt voor je review! Ik zie dat je ook contact hebt gehad met de klantenservice. Het kan zijn dat PostNL een fout heeft gemaakt met het bezorgen. We betalen je in ieder geval het aankoopbedrag terug, dit is een automatisch proces. Excuses voor het ongemak. -Team Body&Fit
12 mei 2023
De prijzen om laag Want de prijzen zijn niet normaal meer zo hoog Altijd besteld bij hun maar jaren niet meer is dat ik die product moest hebben anders had ik nog niks besteld
15 mei 2023
Bedankt voor de review! Wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
12 nov 2023
Bestelling nog niet geleverd. Een week na bestellen pakket nog niet bezorgd. Na contact met de klantenservice nog een passende oplossing gevonden. Gemiste kant. 1 ster.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat jij jouw pakketje niet ontvangen hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en wij zoeken dit graag voor je uit. Gelukkig zie ik dat er contact is met de klantenservice en dat er een postonderzoek gaande is naar jouw bestelling. Wij verwachten hier spoedig reactie op te hebben. Maak je geen zorgen, dit zal opgelost worden. Excuses voor het ongemak. Wij houden je op de hoogte. Groet, team Body&Fit
4 jun 2023

Sportbroek, slechte kwaliteit

Ik heb pas een sportbroek gekocht, en die is al binnen een week stuk. De linker rits is los gekomen van de broek. Lijm of zo is al los. Ik heb t maar een keer gebruikt
9 jun 2023
Beste, Ik heb je een email gestuurd zodat we dit voor je kunnen oplossen. Je kunt daar op reageren en dan helpen we je zo snel mogelijk verder. -Team Body&Fit
MU
M U.
ghent
13 mei 2023
nog niet ontvangen ! Het is 13/05 en ik heb mijn pakje dat zogezegd op 05/05 zou afgegeven zijn nog steeds niet ontvangen. Een onderzoek bij postnl is wel al opgestart.
16 mei 2023
Goed dat je contact opneemt! Erg vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Er loopt al een onderzoek om dit verder uit te zoeken. Mijn collega zal vandaag contact met je opnemen om dit verder op te lossen! Groetjes, Team Body&Fit
12 sep 2023
Bestelling komt incompleet. Vervolgens sturen ze niet heel het bedrag terug. Daarna maakt de klantenservice mij ook nog is uit voor leugenaar. Wat een zieke gasten daar
IA
Ibrahim A.
Rotterdam
9 mei 2023
Topsellers op voorraad hebben. Heel vaak kom ik op de website om iets te bestellen en vindt ik het niet op voorraad en de houd me op de hoogte knop werkt ook nooit.
10 mei 2023
Beste, bedankt voor je review! Helaas zijn veel producten inderdaad uitverkocht op dit moment. Dit houdt direct verband met de schaarste van bepaalde grondstoffen die in veel van onze producten worden verwerkt. Dit is een wereldwijd probleem waardoor wij een beperkte invloed hebben op de oplossing. Ook gaat dit gepaard met een ongekende populariteit van voedingssupplementen. Het duurt dus langer voordat we voorraad krijgen vanuit onze leveranciers, en die voorraad gaat ook minder lang mee. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te verbeteren. Excuses voor het ongemak. Groeten, Team Body&Fit
18 aug 2023
Graag reageren op het feit dat mijn bestelling niet gevonden kan worden en aangekomen is. 4 dagen geleden mail gestuurd bestelling is een week geleden gedaan! A
23 aug 2023
Bedankt voor de feedback en jammer om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Excuses voor de late reactie! Je bestelling moet echter al geleverd zijn op het gewenste afleveradres sinds 12 augustus. We hebben je een mail gestuurd hierover om het verder uit te zoeken! Groetjes, Team Body&Fit
5 jul 2023

Slecht.

De producten van body en fit bevatten veelste veel slechte e nummers. Mensen zouden eens research moeten doen. Deze producten zouden niet verkocht mogen worden
5 jul 2023
Beste, vervelend om te horen dat je dit gevoel hebt bij onze producten. We kunnen je echter garanderen dat onze producten voldoen aan alle voedselveiligheidseisen en alle wetgeving van zowel de Nederlandse overheid als de EU. Alle ingrediënten die wij gebruiken zijn veilig om te consumeren te bevonden door internationale organisaties na uitgebreid onderzoek door experts, en we nemen de veiligheid van onze producten ook uiterst serieus. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Groeten, Team Body&Fit
26 mei 2023
Normally i must have it saterday then I receive it on monday very bad from the company and from PostNL , also the discount code doesn’t work they are cheating!
1 jun 2023
Thank you for the feedback! Sorry to hear something went wrong with your order! I see it was delayed with PostNL. We are very sorry for the inconvenience! Due to the holidays this weekend, some packages took longer to deliver. Regarding the discount code, we have sent you an email to look into this further. Looking forward to hearing from you! Team Body&Fit

Powder scattered in the box

I won't be ordering again. 5kg of mass gainer scattered in the box because the bag was torn. It took me 2 hours to clean afterwards. Very disappointed.