Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL
Beoordelingen:

5.112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.194 beoordelingen in totaal  

4,64
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

de meest kritische beoordeling

4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Sorteren  
Meest recente eerst
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een open doos gekregen en hun klantendienst heeft mij geen enkele info kunnen communiceren behalve het feit dat ze mij niet konden verder helpen. Ik heb dus een klacht bij PostNL ingediend en bij de lokale politie. Ik wens mijn geld terug te krijgen of exact hetzelfde bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
3 dagen geleden
Beste, ik zie dat dit niet is wat mijn collega's naar jou hebben gecomuniceerd. Wij hebben aangegeven dat als je bwijs van aangifte met ons deelt we bereid zijn je verder te helpen. Mijn collega's nemen later vandaag contact op met je om dit op te lossen. Bedankt voor je geduld! -Team Body&Fit
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakje vermist... Niet bij buren, niet in afhaalpunt. Waar werd het geleverd? Mail gekregen dat het 10 dagen kan duren om na te vragen bij de chauffeur... die moet toch iets genoteerd hebben? In afwachting dus van meer nieuws.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
3 dagen geleden
Beste, zoals aangegeven in ons contact doen wij op dit moment onderzoek met PostNL om te achterhalen wat er met het pakket is gebeurt. De chauffeur heeft geen verdere inforamtie achtergelaten dan wat je terug ziet in de Track & Trace, vandaar dat dit onderzoek nodig is. We nemen snel contact op met je om dit voor je op te lossen, dat zullen wij altijd doen. Bedankt voor je geduld! -Team Body&Fit
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
9 dagen geleden
Dank je wel voor je review! Wij begrijpen dat er iets mis is gegaaan met de levering van je bestelling. Ik zie dat onze klantenservice contact met je heeft opgenomen en zij zijn momenteel in afwachting van jouw ingevulde postverklaring. Zodra de verklaring is ingevuld en is teruggestuurd, kunnen wij de producten voor je naleveren. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice. Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket niet aangekregeb
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Beste, dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice om de levering van je bestelling door te nemen en het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wel betaald maar niks ontvangen Ze zeggen dat ze dit snel gaan oplossen maar nog steeds niets gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
13 dagen geleden
Dank je wel voor review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten! Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit hoort zeker niet te gebeuren! Wij zien dat er op 1 mei een postonderzoek is opgestart om je pakket te traceren. Dit duurt gemiddeld 5-7 werkdagen. Zodra we de uitslag hebben ontvangen van het postonderzoek, zullen wij uiteraard terugkomen met een passende oplossing. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
3 mei 2024
Dank je wel voor je review! Helaas kunnen wij niet zien waarop de review gebaseerd is. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om de review verder met je door te nemen en het eventuele probleem voor je op te lossen. Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb me bestelling helemaal niet binnen gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
30 apr 2024
Dank je wel voor je review! Vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Volgens de track en trace informatie zien we dat er tijdens bezorging een foutmelding is ontstaan bij Postnl. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om de status van de bezorging verder met je door te nemen. We lossen het probleem graag voor je op! Fijne dag verder, Team Body&Fit
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet bezorgd terwijl ik de hele dag thuis was, vervolgens geld terug maar niet het hele bedrag. verzendkosten moeten betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
22 apr 2024
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten! Vervelend dat de levering niet optimaal is verlopen. We hebben de bestelling voor je doorgenomen en onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om je een terugkopperling te geven over de terugbetaling. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te Lang wachttijd

Te lange wachttijd voor orderverwerking. Niemand van de klantenservice reageert op mijn contactformulier.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
17 apr 2024
Hoi, Bedankt voor je review. We konden aan de hand van je emailadres en bestelnummer geen resultaten vinden in ons systeem, ik denk dus dat daar iets is mis gegaan bij het invullen van het formulier. We hebben je zojuist zelf een mailtje gestuurd, als je op deze wilt reageren kunnen we je helpen met je probleem Team Body & Fit
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zijn heel erg duur geworden.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
16 apr 2024
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service. Wat betreft de prijsstijging, dit heeft vooral te maken met de prijsstijging voor de grondstoffen voor bepaalde producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Omdat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
9 apr 2024
Dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat je ervaring met Body&Fit niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Graag ontvangen wat meer feedback hiervoor. Alvast bedankt voor je medewerking. Met vriendelijke groet, Team Body&fit
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel veel buikpijn eraan overgehouden voor niks zoveel besteld en betaald
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 apr 2024
Bedankt voor de review! Jammer om te horen dat je de Mammoth Mass niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice, dan kunnen we kijken of er iets mee aan de hand is. Team Body&Fit
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 apr 2024
Beste, dank je wel voor het plaatsen van je review. Helaas zien we dat onze service niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Dit hoort zeker niet te gebeuren en horen graag hoe we dit kunnen verbeteren. Ik adviseer om contact op te nemen met onze klantenservice, we helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product niet ontvangen, wacht er inmiddels al 2 weken op. Ze zouden een onderzoek starten bij PostNL, niks meer gehoord!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
25 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit hoort zeker niet te gebeuren, maar zie dat het postonderzoek is opgestart om je pakket te traceren. Onze klantenservice heeft je via je emailadres een terugkoppeling gestuurd betreffende de status van je zending. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, verwijs ik je graag door naar onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag, Team Body&Fit
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik bestel zaterdag spullen en de maandag erop zijn ze 40%
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
25 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten! Onze prijzen worden het gehele jaar aangepast en het kan zijn dat de prijzen hierdoor is anders zijn dan verwacht. Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. We kijken daarbij uiteraard ook naar bestaande wet- en regelgeving. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden, waarbij we maximale waarde voor onze klanten proberen te bieden. Mocht je verder nog vragen hebben, adviseer ik om contact op te nemen met onze klantenservice. Fijne dag verder. Team Body &Fit
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Flavor does not match product sold

Very disappointing company. Do not buy their own brand of proteins. The flavor you receive a lot of times do not match the one selected.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
5 mrt 2024
Thank you for your feedback. We are sorry to hear the product you received did not meet your expectations. I see that one of our representative from the customer service department has already contacted you regarding this matter. We will do our utmost to find the best possible solution to solve this matter for you. Many thanks and regards, Team Body&Fit
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De laatste bestelling nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 mrt 2024
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat wij de betaling voor deze bestelling nog niet ontvangen hebben. Ik zie dat je voor betalen met Ideal had gekozen. Het lijkt er op dat er bij ideal iets mis is gegaan tijdens de overschrijving. Ik raad je aan om te controleren of het bedrag daadwerkelijk van de rekening is geschreven. Ik vermoed dat dit niet is afgeschreven. In dat geval kan je de bestelling het beste opnieuw plaatsen. Mocht het bedrag wel zijn afgeschreven dan raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dan helpen wij jouw graag verder. Groetjes, team Body&Fit
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
**Teleurstellend en Ondrinkbaar** Ik was erg teleurgesteld toen ik dit proteïneproduct probeerde. Ondanks alle positieve beoordelingen die beweerden dat het lekker was, kon ik het niet eens doorslikken. De textuur was klonterig en de smaak was verre van aangenaam. Het leek meer op een mix van zand en water dan op een drinkbare proteïneshake. Ik zou dit product absoluut niet aanbevelen aan anderen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
27 feb 2024
Dankjewel voor je review. Fijn om te zien dat je tevreden bent over onze levering, maar wat vervelend om te horen dat de Whey Perfection Chocola/Cookies niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Eventueel kun je contact opnemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen bekijken of het om een kwalitatief probleem gaat. Groetjes, Team Body&Fit
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
27 feb 2024
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze klantenservice heeft zojuist via je emailadres contact opgenomen om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
22 feb 2024
Hoi, Bedankt voor je recensie! Fijn om te zien dat je tevreden bent over de producten en levering. Spijtig om te zien dat je ontevreden was over de service. Indien je een klacht of verzoek hebt kun je ons altijd contacteren zodat onze klantenservice je kan helpen om het probleem op te lossen - Team Body & Fit