Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.997 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Low Calorie Meal Poeder Smakeloos

Aan de Low Calorie Meal poeder zit totaal geen smaak. Kan de banaansmaak er niet in terug vinden. Textuur is ook niet fijn De kant-en-klare maaltijdvervangende flesjes & repen zijn prima, alleen jammer dat in de Mix-box repen geen caramel zit, alleen cookie & chocola. Als ik dat had geweten, had ik gewoon de caramel besteld.

Getracht contact te leggen

Ik heb een mail gestuurd naar het contacf ivm een foutief adres. Tot op hede nog geen reactie...
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je per ongeluk een foutief adres ingevoerd had en dat je geen reactie kreeg op de mail. Door de nog aanslepende Black Friday drukte kan het momenteel helaas wat langer duren voordate je reactie hebt van ons dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is geweest. Helaas is het wijzigen van het lever adres nadat de klant de bestelling heeft geplaatst niet mogelijk. Wel kan je deze zelf wijzigen via de track&trace link van PostNL. Gelukkig zie ik dat dit gelukt is. Groet, team Body&Fit
25 nov 2023
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Mocht je specifieke feedback hebben omtrent wat wij kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. Groet, team Body&Fit
24 nov 2023
15 nov 2023
Betaald voor zelfde dag bezorging. Komt de volgende dag binnen, kan gebeuren natuurlijk. Maar dat ze totaal niet te bereiken is niet van deze tijd. Uiteindelijk algemene e-mail gekregen maar nog geen antwoord op mijn vraag. Nooit problemen met ze en altijd netjes bezorgd, maar als er dan iets mis gaat, niet verwachten dat ze reageren. Gelukkig zijn er genoeg andere webshops.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat PostNL zich niet aan de voor betaalde levertijd heeft kunnen houden voor jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuus dat het even heeft geduurd voor je reactie had van ons. Door onverwachtse drukte duurt het momenteel wat langer voor je reactie hebt dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat je inmiddels reactie hebt gehad en dat de gemaakte verzendkosten zijn teruggestort. Fijn dat wij dit zo op hebben kunnen lossen. Groet, team Body&Fit
11 nov 2023
Helaas valt het product qua smaak erg tegen. Het neemt geen enkele smaak van de bijgevoegde ingrediënten aan. Het is meer opvulling. Vreemde textuur.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en jammer om te horen dat het product is tegengevallen. De Smart Pasta die je hebt besteld is gebaseerd op conjac en havervezel. Deze bevatten van zichzelf niet echt smaak. Het is dus inderdaad lekkerder om deze te gebruiken in een pasta met bijvoorbeeld een saus om het gerecht op smaak te brengen. Mocht je graag meer advies hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Groet, team Body&Fit
10 nov 2023
Prijzen
RS
R S.
Zeewolde
7 nov 2023
Blijft erg duur, zogenaamde acties zijn sigaar uit eigen doos. Adviesprijzen zijn enorm opgetrokken, waardoor kortingen van 60% echt misleidend is. Beschikbaarheid is ook bedroevend, wacht al maanden op een product wat maar niet op voorraad komt. Ik benklaar met Body en Fit.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat je onze prijzen en promoties als misleidend ervaart. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij nemen deze feedback zeer serieus en zullen deze intern bespreken. Helaas zijn de prijzen vanwege meerdere wereldwijde ontwikkelingen de afgelopen tijd enorm gestegen. Wij analyseren constant wat de beste prijs is die wij onze klanten kunnen bieden. Dit zie je terug in onze wekelijke promoties. Groet, team Body&Fit
MA
Maarten A.
Voorburg
29 okt 2023
Verpakkingen komen kapot aan. Eiwitpoeder van de geschuurde zak door de doos heen, doosjes waarin de pillen blisters zitten bijna allemaal kapot door de manier van versturen. Verder zijn de producten naar behoren, niet spannend niet slecht.
26 okt 2023
Incomplete bestelling
26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.
22 okt 2023

Op klachten word niet gereageerd

Bestellen en bezorging waren goed. Helaas een klacht ingediend over de smaken van de producten, waarop totaal niet gereageerd word. Jammer voor z’n groot bekend bedrijf. Waarschijnlijk voor mij de laatste keer dat ik hier besteld heb.
GF
Greta F.
Oosteeklo
14 okt 2023
Superfood Rice Cakes, niet te eten. Verschrikkelijk taai. Ofwel slechte verpakking ofwel door een houdbaarheidsdatum tot 12/23. In ieder geval ik heb ze gebruikt als voeder voor de kippen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn vermoed ik. Wat een tegen valler, omdat ik tot nu, van de producten die ik reeds bij B&F bestelde altijd al tevreden was.
11 okt 2023
als het fout gaat dan gaat het helemaal fout, lang wachten/moeilijk bereikbaar. maar als het goed loopt is het perfect!
8 okt 2023
Duur
3 okt 2023
Er stond een cadeau op mijn bestelling die ik niet ontvangen.
24 sep 2023
Vitaminen hebben verloopdatum van deze maand. 100 in een potje, één per dag, reken maar uit wat je er dan aan hebt
SA
Sascha A.
Berendrecht
14 sep 2023
Contact leggen met body en fit is echt heel moeilijk. Klantenservice is veel slechter geworden.
31 aug 2023
te grote dozen, onoverzichtelijke website
WA
W a.