Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.997 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

12 nov 2023
Bestelling nog niet geleverd. Een week na bestellen pakket nog niet bezorgd. Na contact met de klantenservice nog een passende oplossing gevonden. Gemiste kant. 1 ster.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat jij jouw pakketje niet ontvangen hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en wij zoeken dit graag voor je uit. Gelukkig zie ik dat er contact is met de klantenservice en dat er een postonderzoek gaande is naar jouw bestelling. Wij verwachten hier spoedig reactie op te hebben. Maak je geen zorgen, dit zal opgelost worden. Excuses voor het ongemak. Wij houden je op de hoogte. Groet, team Body&Fit
11 nov 2023
De beloofte metalen shaker kreeg ik er niet eens bij.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat jij de gratis shaker niet bij jouw bestelling ontvangen hebt. Helaas was de shaker door een technische fout van onze kant inderdaad niet aan de order toegevoegd. Excuus voor het ongemak en uiteraard lossen wij dit graag op. Wij hebben jouw een mail gestuurd over de oplossing. Wij horen graag van je zodat wij dit voor je op kunnen lossen. Groet, team Body&Fit
LW
10 nov 2023

Koop geen smart whey voor je shake

Smart whey gekocht met 1+1 gratis. Echt de grootste fout van mn leven. Kan nog net niet iemand dood slaan zo met de shake, zo dikke substantie wordt het. Het is niet eens meer drinkbaar zoals je met normale whey perfection wel hebt. Absoluut niet aan te raden. Tenzij je houdt van vloeibaar cement
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat deze shake is tegengevallen. De smart protein shake is inderdaad wat anders dan een "gewone" eiwit shake zoals de Whey Perfection. Deze shake bevat namelijk een aantal toevoegingen. En naast vitamines en mineralen bevat deze shake ook toegevoegde vezels. Deze vezels trekken vocht aan en zorgen er inderdaad voor dat de Smart Protein Shake een dikkere structuur heeft. Vooral als je hem niet meteen opdrinkt en hem even laat staan. Mocht je dit niet pretig vinden dan kan je hem wat dunner maken door meer vloeistof toe te voegen. Mocht je een nieuwe shake willen proberen en niet helemaal zeker zijn over de smaak/eigenschappen dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Dan zullen wij hier een zo goed mogelijk advies in geven. Groet, team Body&Fit
9 nov 2023

Niks leveren en vervolgens onbereikbaar

Bestelling (van € 97 ! ) niet verzonden. Ze zijn op geen enkele manier te bereiken. Telefoon geeft bandje dat ze het te druk hebben om op te nemen. Mail geen reactie, contact formulier geen reactie, Facebook geen reactie. Wel krijg ik enorm veel reclame om meer te bestellen. Via mail, Youtube, instagram etc. Bestel, bestel, bestel. Stuur eerst ff opwaarvoor ik al dik betaald heb.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met de levering van jouw bestelling en dat je de ervaring hebt dat wij niet te bereiken zijn. Door onverwachtse drukte duurt het helaas wat langer voor je reactie hebt dan je van ons gewend bent. Ook vervelend om te horen dat je van PostNL te horen kreeg dat de order niet was verzonden. Gelukkig zie ik in de track&trace dat de order op 2 November wel verzonden is geweest en ook is gesorteerd door postnl en dat je deze vervolgens op 10 november hebt afgehaald op het PostNL punt waar het is geleverd. Groet, team Body&Fit
5 nov 2023
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Jammer om te zien dat je een mindere ervaring hebt gehad. Mocht je specifieke feedback hebben, dan horen wij graag wat wij kunnen verbeteren. Groet, team Body&Fit
1 nov 2023
Deze week een bestelling geplaatst, service was top zoals altijd maar helaas het product (Canteen) is steen en giftige geworden, waarschijnlijk over de datum.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Wat vervelend dat een van de producten is gaan klonteren. Uit de foto maak ik echter op dat dit om een product van Redcon1 gaat. Dit is een merk wat wij niet in ons assortiment hebben. Ik ga er dus vanuit dat je deze ergens anders besteld hebt en ik raad je aan om contact op te nemen met de verkoper over deze ervaring. Groet, team Body&Fit
EK
eric k.
den haag
31 okt 2023
ggeen cadeu slecht te bereiken wel goede bezorging te duur geworden

Powder scattered in the box

I won't be ordering again. 5kg of mass gainer scattered in the box because the bag was torn. It took me 2 hours to clean afterwards. Very disappointed.
27 okt 2023
Geen bestelling ontvangen- en ook nog steeds geen refund.. dit duurt nu al een maand…
Ik bestelling gedaan ik zou een gratis Shake beker krijgen. Want de bestelling was 62 euries. Maar Niente nada
22 okt 2023

Factor?

Er zou iets te doen zijn geweest van de code 'factor' waar ik niets heb van terug gehoord. Er zou een mail worden terug gestuurd...
19 okt 2023
Wil een artikel terug sturen maar krijg geen bon opgestuurd voor de retour. Met de telefoneren lukt het ook al niet. Nog in België of Nederland.
5 okt 2023

Pakket niet geleverd

Pakket zou volgens PostNL geleverd moeten zijn echter geen pakket ontvangen. Waarna ik met de klantenservice contact probeerde op te nemen kwam ik zowel op de chat als telefonisch niet verder dan de standaard vraag/ antwoorden. Nu per mail wel doorgekomen echter duurt het 2 weken tot ik hoor hoe de vork in de steel zit. Onder aan de streep heb ik mijn producten niet, wel betaald en sta ik in de wacht.
KA
Karel A.
Veenendaal
2 okt 2023
Verleden week een klacht ingediend tot op heden niets gehoord.
29 sep 2023

Verkeerde levering - geen respons klantenservice

Body&Fit heeft het verkeerde geleverd. Zelfs een week na contact opgenomen te hebben, hebben ze hier nog steeds niet op gereageerd. Shake is top, enkel 2 maal zo duur als voordien en hiermee echt wel overdreven duur.
27 sep 2023
Er zou gratis een bidon worden bijgevoegd. Deze is niet meegekomen.
27 sep 2023
Ik betaal op 21/09 mijn producten met overschrijving en nu 27/09 geen enkel nieuws van de verzending al vier maal gemaild altijd zelfde standaard antwoordt wat voor een service is dat ik betaal maar krijg niets toe een mens zou van minder ambetant worden Gr Marc De plecker
27 sep 2023
Ik heb een bestelling gedaan en ik heb niet eens de helft gekregen !!!!! Was wel een actie. Maar toch ! Dan bel Je ze en dan hebben zij het druk. Jajajajajaj. Snap het wel. Dus nooit meer
21 sep 2023

ik probeer om mijn bestelling te…annuleren

ik probeer om mijn bestelling te anuleren en er is geen manieer. geen telefonish contact, geen email, niks! }ik wou de product retourneren want ik heb dezelfde prodcut gevonden me lagere prijs .
Bestelling was niet compleet en klantenservice is niet bereikbaar.