Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.997 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

17 sep 2023

proteine bar

proteine bar . smaakt niet vers en was verplet.
15 sep 2023
geen reactie op mijn vraag
12 sep 2023
Paketten worden onbeheerd achtergelaten. Klantenservice onvriendelijk en niet bereikbaar.
12 sep 2023
Levering etc werd snel en goed afgehandeld. Echter is de kwaliteit ondermaats: -poeders smaken identiek>slecht -poeders lossen slecht op Heb met water,melk geprobeerd de smaak is gewoon slecht! Ik herken er geen koffie noch chocolade in. Deze gaan de vuilbak in! Krijg na 10dagen nog steeds geen reactie van de webshop of dit normaal is..
12 sep 2023
Bestelling komt incompleet. Vervolgens sturen ze niet heel het bedrag terug. Daarna maakt de klantenservice mij ook nog is uit voor leugenaar. Wat een zieke gasten daar
11 sep 2023
ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Postnl zou het afgeleverd hebben maar wij waren niet thuis en hebben niets ontvangen
10 sep 2023
Klachten adequaat in behandeling nemen en uiteindelijk afhandelen. Verder is de telefonische bereikbaarheid slecht
IS
Ibrahim S.
Apeldoorn
7 sep 2023

Slechte service niet gewend.

Ik heb via jullie contactformulier een vraag gesteld over een reeds bestelde product maar geen gehoor.
4 sep 2023
YS
yj s.
den haag
1 sep 2023
Leveren op aangegeven adres en mail beantwoorden als pakket kwijt is. Telefonisch bereikbaar zijn en niet dagen onbereikbaar zijn
29 aug 2023
Belachelijke klantbeleving met die kortingscodes van ze! Heel veel gratis producten beloven maar deze meermaals niet meesturen bij bestellingen. Klanten niet op de hoogte stellen dat de ene kortingscode niet in combinatie met de ander gebruikt kan worden. Daarnaast is de klantgerichtheid ver te zoeken! Hoe meer geld ze verdienen, des te slechter de klantbeleving. Stelletje geldscheppende daggoes!
28 aug 2023
Mijn gold standard wei-eiwit verpakking had niet de zwarte plastic verzegeling. Het lijkt erop dat het al door iemand was geopend.
27 aug 2023
My whey protein came with a bad taste and gave me diarrhea on the first day of use. It doesn't taste like the chosen flavor, it looks like there was some problem in production. Whey isn't even sweet.

Defecte shaker

Reageren niet op maul over defecte shaker. Kunnen julli reageren?
28 aug 2023
Bedankt voor de feedback en excuses voor de late reactie! Vanwege drukte duurt het langer voor ons om te reageren. Uiteraard vinden we het erg vervelend dat je shaker niet naar verwachting is. We hebben je een mail gestuurd om dit op te lossen! Groetjes, team Body&Fit
PB
peter b.
sint lievens houtem
24 aug 2023
Te duur en geen gratis samples meer
28 aug 2023
Bedankt voor de review! Wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
24 aug 2023
Hi, jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We horen graag van je wat er beter kan. Dan kun je hier achterlaten of je kunt contact opnemen met de Klantenservice en dan helpen we je graag verder! -Team Body&Fit
23 aug 2023
De artikel die ik besteld had waren niet in orde. Maar er is geen gehoor vanuit de klantentendiemst
24 aug 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je product niet naar verwachting was. Inmiddels heb je contact gehad met de klantenservice om dit op te klaren. We hopen dat het zo duidelijker is en we nemen je feedback mee! Groetjes, Team Body&Fit
22 aug 2023
Altijd bestel ik. Nooit een bedankje omdat ik een trouwe klant ben. Bestel zeker al 4+ jaar.
23 aug 2023
Bedankt voor de feedback! Leuk om te horen dat je al jaren trouwe klant bent maar erg vervelend om te horen dat je je niet gewaardeerd voelt. Dit vinden we natuurlijk erg jammer. We waarderen jou en al onze klanten! Dit willen we dan ook laten blijken in alle verschillende acties en en mails die wij sturen met leuke berichten, evenementen en extra's. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
21 aug 2023
Ik heb de bestelling nog altijd niet aangekregen. Ligt aan POST NL, kunnen jullie niet aan doen hé
23 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jouw pakketje maar niet geleverd werd. Ik heb hier melding van gemaakt bij PostNL. Hopelijk zal dit niet nogmaals voorvallen. Excuses voor het ongemak! Gelukkig zie ik in de track&trace dat de bestelling inmiddels geleverd is. Ik wens je veel plezier van de bestelling en nog een fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit
21 aug 2023
Krijg helft van mijn bestelling. Dan stel je een vraag online en krijg je geen antwoord
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt en excuses voor de late reactie! Vanwege drukte lopen wij wat achter met de mails. Wat vervelend dat je een deel van je bestelling mist. We hebben je een mail gestuurd om dit op te lossen! Groetjes, team Body&Fit