Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.194 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

24 aug 2023
Hi, jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We horen graag van je wat er beter kan. Dan kun je hier achterlaten of je kunt contact opnemen met de Klantenservice en dan helpen we je graag verder! -Team Body&Fit
23 aug 2023
De artikel die ik besteld had waren niet in orde. Maar er is geen gehoor vanuit de klantentendiemst
24 aug 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je product niet naar verwachting was. Inmiddels heb je contact gehad met de klantenservice om dit op te klaren. We hopen dat het zo duidelijker is en we nemen je feedback mee! Groetjes, Team Body&Fit
22 aug 2023
Altijd bestel ik. Nooit een bedankje omdat ik een trouwe klant ben. Bestel zeker al 4+ jaar.
23 aug 2023
Bedankt voor de feedback! Leuk om te horen dat je al jaren trouwe klant bent maar erg vervelend om te horen dat je je niet gewaardeerd voelt. Dit vinden we natuurlijk erg jammer. We waarderen jou en al onze klanten! Dit willen we dan ook laten blijken in alle verschillende acties en en mails die wij sturen met leuke berichten, evenementen en extra's. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
21 aug 2023
Ik heb de bestelling nog altijd niet aangekregen. Ligt aan POST NL, kunnen jullie niet aan doen hé
23 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jouw pakketje maar niet geleverd werd. Ik heb hier melding van gemaakt bij PostNL. Hopelijk zal dit niet nogmaals voorvallen. Excuses voor het ongemak! Gelukkig zie ik in de track&trace dat de bestelling inmiddels geleverd is. Ik wens je veel plezier van de bestelling en nog een fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit
21 aug 2023
Krijg helft van mijn bestelling. Dan stel je een vraag online en krijg je geen antwoord
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt en excuses voor de late reactie! Vanwege drukte lopen wij wat achter met de mails. Wat vervelend dat je een deel van je bestelling mist. We hebben je een mail gestuurd om dit op te lossen! Groetjes, team Body&Fit
RS
Ramon S.
Voorschoten
20 aug 2023

Waar is mijn bestelling??

Ik weet niet aan wie het ligt, maar ik wacht al zes dagen op de levering van mijn bestelling. Elke dag krijg ik bericht sorry we konden niet leveren, we komen morgen. In de PostNL app staat dat mijn bestelling retour gaat, wegens een foutief adres??? Ik ben vaste klant én mijn pakketjes gaan altijd naar een PostNL afleverpunt. Ik heb Bosy&Fit al een paar dagen geprobeerd te bellen en ze blijken continu ‘zakelijk overleg’ te hebben en dan wordt de verbinding verbroken. Geen idee aan wie het ligt, maar ik baal enorm. Normaal gaat het ALTIJD prima met de bestellingen bij/van B&F.
23 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jouw pakketje maar niet geleverd werd. Ik heb hier melding van gemaakt bij PostNL. Hopelijk zal dit niet nogmaals voorvallen. Excuses voor het ongemak! Gelukkig zie ik in de track&trace dat de bestelling inmiddels geleverd is en dat je deze ook afgehaald hebt. Ik wens je veel plezier van de bestelling en nog een fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit
20 aug 2023
Iets besteld maar is niet toegekomen door post nl, geprobeerd contact op te nemen met jullie maar geen antwoord, post nl stuurt mij door naar jullie maar geen reactie….
23 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jouw pakketje maar niet geleverd werd. Ik heb hier melding van gemaakt bij PostNL. Hopelijk zal dit niet nogmaals voorvallen. Gelukkig zie ik in de track&trace dat de bestelling inmiddels geleverd is en dat je deze ook afgehaald hebt. Ik wens je veel plezier van de bestelling en nog een fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit
19 aug 2023

Promocode STUDENT

Ik heb een promocode 'STUDENT' gebruikt. Hierbij zou ik een studentenpakket krijgen. Deze heb ik niet ontvangen :(
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat je bestelling niet naar verwachting is. Dit klopt echter wel. Je hebt bij je bestelling namelijk gebruik gemaakt van een andere code. Deze code en de student code kon je niet combineren, vandaar dat deze niet gewerkt heeft. Excuses voor het ongemak! Groetjes, Team Body&Fit
WH
Wesley H.
Sittard geleen
18 aug 2023
16 aug 2023
Ben meer dan 1 week achter mijn bestelling aan het wachten de afgesproken datum is niet nagekomen door postnl
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt! Excuses hiervoor. Ik zie dat PostNL je bestelling retour heeft gestuurd naar ons. Excuses voor het ongemak! Dat is uiteraard niet de bedoeling en hier zullen we een melding van maken. Hoewel ik graag voor je de order opnieuw had willen toesturen, is dit helaas niet mogelijk. Wij werken namelijk met een automatisch systeem waardoor je het aankoopbedrag van de order teruggestort krijgt. Dit kan ik helaas niet tegenhouden. Mocht je de producten alsnog willen ontvangen, dan raad ik je aan om een nieuwe order te plaatsen. Groetjes, team Body&Fit
15 aug 2023
Mijn bestelling is niet geleverd en krijg geen reactie op mijn mail!
16 aug 2023
Hoi, bedankt voor je review en excuses voor de late reactie! Vanwege drukte duurt het iets langer voor ons om te reageren. We hebben inmiddels contact met je gehad en we hebben een onderzoek gestart om uit te zoeken wat er met je pakketje gebeurd is! Je hoort snel van ons. Groetjes, Team Body&Fit
12 aug 2023
De low carb shake is klonterig en vies van smaak is niet eens chocola
15 aug 2023
Bedankt voor je review en jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de Low Calorie Meal. De Low Calorie Meal is heel anders dan andere shakes. Om het een volwaardige maaltijd te maken is er lupinemeel en havermeel aan toegevoegd. Dit zal dus nooit volledig oplossen en maakt de de structuur wat korreliger en heeft ook een hele andere smaak dan reguliere eiwitshakes. De Low Calorie Meal bestaat dus voornamelijk uit haver en lupinemeel, die door natuurlijke variaties kleine, onopgeloste deeltjes in de shake achterlaten (denk aan wanneer je haver mixt, het is normaal dat een deel van het meel dat korrelig word en bestaat uit grotere, niet-fijne deeltjes). De shake laat ook een zanderige nasmaak achter, aangezien haver en lupine de dominante ingrediënten zijn. We hopen dat dit het wat duidelijker maakt voor je. Heb je hier nog vragen over, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit
9 aug 2023
Mijn pakket is beschadigd geraakt tijdens levering. Ik heb tot nu toe nog altijd geen nieuw pakket of ook maar iets van informatie ontvangen om mijn pakket krijgen. Ik heb al contact proberen op nemen maar krijg geen reactie. Deze klanten service trekt op niks.
10 aug 2023
Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat jouw bestelling beschadig is geraakt tijdens het verzenden. Ik zie dat de bestelling inderdaad retour is gestuurd aan ons. Excuses voor het ongemak! Hiervan is het bedrag terugbetaald. Deze kunnen we helaas niet opnieuw verzenden aangezien de terugbetaling automatisch gebeurt. Mocht je een nieuwe bestelling willen plaatsen en is hier een prijsverschil, reageer dan vooral op onze mail en dan kunnen we dit voor je verrekenen. Nogmaals excuses! Groetjes, Team Body&Fit
Misleidende reclame bij hun 1+1 gratis. Zie foto’s. Ik bestelde op 31/06 en kreeg geen 2de doos, na contact te hebben opgenomen zeiden ze dat dit enkel geldig was op 30/06! Zie ík nergens staan
8 aug 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de actie. De actie was inderdaad alleen zondag geldig, voor vrienschapsdag. Er staat ook aangegeven in de meegestuurde screenshots: 'Deze actie is alleen vandaag geldig.' Excuses als dit niet duidelijk genoeg was. Je kunt ook hier altijd meer informatie vinden over onze huidige acties: https://www.bodyandfit.com/nl-be/promotions-conditions. We hopen dat dit helpt en we zullen je feedback meenemen zodat volgende acties duidelijker zullen zijn! Groetjes, Team Body&Fit
6 aug 2023
Te veel zoetstof en kleurstof, alle producten hebben hier teveel van
8 aug 2023
Hoi, bedankt voor de feedback en jammer om te horen dat de producten niet naar verwachting zijn. Als je advies of meer uitleg wilt over de producten staan onze voedingsexperts klaar voor je om hierbij te helpen. Zo kunnen we samen een product kiezen op basis van je wensen. We horen graag van je! Groetjes, Team Body&Fit
5 aug 2023
omdat ik bestel en er geen gratis proefporties waren
8 aug 2023
Goed dat je contact opneemt! Leuk dat je besteld hebt maar vervelend dat je niet tevreden bent met het cadeau aanbod. Bij Body&Fit zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze website te verbeteren en onze klanten een betere winkelervaring te bieden. Om een vlotter afrekenproces te bieden en om ook in de toekomst scherpe en aantrekkelijke prijzen te kunnen waarborgen, hebben we het standaard cadeau-assortiment in de winkelwagenomgeving uitgezet. Momenteel bieden wij een gratis shaker aan met de code: SHAKER, van toepassing op alle bestellingen boven de 45 euro. Door het verwijderen van het standaard cadeau-assortiment kunnen we ook in de toekomst betere acties en kortingen aanbieden. We waarderen je feedback en zullen ook in toekomst altijd op zoek blijven naar het verbeteren van onze service. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, horen we het graag. Groetjes, Team Body&Fit
25 jul 2023

Omslachtig + Moeilijkdoenerij

Ik woon net ovet de grens in duitsland. Geen mogelijkheid om eigen adres te gebruiken voor je bestelling. Op site krijg ik bij keuze bezorgen of afhalen, als ik afhalen druk alleen de mogelijkheid een datum in te voeren maar geen afhaalpunt. Als ik dan telefonisch bestelling heb ingevoerd krijg ik 2x een mail. Allereerst een dank voor de gemaakte bestelling, daarna of ik wil aangeven of ik het via een bankoverschrijving wil betalen of anders, pas daarna worden de betalinggegevens toegezonden (NOG NIET ONTVANGEN NA 18) UUR), dus nog maar eens een mail. Allemachtig zeg, als ik dit zelf nog eens doorlees. Ophouden met die onzin. Geef 1 mail met dank, de betalinggegevens en binnen hoeveel dagen deze binnen moet zijn, alvorens wordt geleverd. Ik wil wel komen werken voor jullie om hier verbetering in te brengen en zaken te stroom lijnen.
28 jul 2023
Beste, we snappen dat dit vervleend is. We hebben echter te maken met voorwaarden van onze logiestieke partners en onze betalingspartner Adyen die deze specifieke situatiehelaas bemoeilijken. We zijn op zoek naar een snelle en gepaste oplossing, maar doordat je de betalingsgegevens van Adyen zou moeten ontvangen hebben wij beperkt invloed op het verloop. We houden contact om dit op te lossen en waarderen je geduld. Groeten, Team Body&Fit
24 jul 2023
Zorgen dat de bestelling klopt. En dat je krijgt waarvoor je betaalt!
27 jul 2023
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je bestelling niet naar verwachting was. Helaas was een van de producten die je besteld had, niet meer op voorraad. Excuses voor het ongemak! We hebben hiervan het aankoopbedrag teruggestort en de rest van de bestelling verstuurd. Nogmaals onze excuses! Groetjes, Team Body&Fit
24 jul 2023
Ik krijg telkens mooie reclame aan om iets te bestellen. Als dan uiteindelijk ik die producten wil bestellen. Schakelt de site over helemaal op het einde van Nederland naar België en weg zijn de mooie beloften. Ik heb de producten toch besteld omdat ik het al beloofd had aan mijn zoon. Maar dat zal mij geen 2 keer meer gebeuren. De producten zijn goed, maar door jullie toedoen heb ik uit principe al een alternatief gezorgd en gevonden. Nog een fijne dag gewenst…
25 jul 2023
Bedankt voor de review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt maar wat vervelend dat je niet tevreden bent met de Belgische website. Helaas heeft de Belgische overheid onlangs de wetgeving omtrent supplementen gewijzigd. Een van de wijzigingen was onder andere dat een product niet meer dan 80mg cafeïne per liter mag bevatten. Hierdoor mag een breed scala aan producten dat wij aanbieden, niet meer aangeboden worden in België. Vandaar dat wij ons genoodzaakt hebben gezien om een nieuwe markt en website te bouwen voor onze Belgische klanten zodat wij de producten die wij nog wel aan mogen bieden, aan kunnen blijven bieden aan onze Belgische. Zoals je hopelijk kan begrijpen zit hier een behoorlijke logistiek achter waardoor het inderdaad mogelijk is dat sommige prijzen mogelijk niet volledig overeenkomen met de Nederlandse en of andere landen sites. Logistiek gezien is het momenteel helaas inderdaad niet mogelijk om een cadeautje te selecteren bij Belgische orders. Wij hopen dit in de toekomst wel weer aan te kunnen bieden. Verder proberen wij dit wel aan te bieden in andere vormen en acties, waar wij dit kunnen. In ieder geval bedankt voor de feedback, deze nemen we uiteraard mee! Groetjes, Team Body&Fit
23 jul 2023
De maaltijdrepen zijn verschrikkelijk slecht, ik krijg er kramp van en zit de halve nacht op wc. Het is dat ik weet dat de meeste producten goed zijn, anders zocht ik direct een andere leverancier
28 jul 2023
Beste, vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt. Je kunt uiteraard contact opnemen met de klantenservice om deze klacht met onze experts te bespreken en te kijken wat de mogelijke oorzaak is. Hopelijk kunnen we je dan ook helpen aan een product dat beter geschikt is voor je. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit