Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.194 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

16 jul 2023
Geen nepdeals aanbieden aan klanten!
24 jul 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met ons. Dat vinden we natuurlijk erg jammer. Er was wat onduidelijkheid over een actie. Zoals mijn collega's hebben uitgelegd, hebben wij elke week verschillende acties. De acties op de losse producten en de combideals moet je los van elkaar zien. Vandaar dat de combideal gebaseerd was op de originele prijs van het product. We hopen dat dit het wat duidelijker maakt! Mocht je in het vervolg nog vragen hebben over een van onze promoties, stel ze dan gerust. Excuses voor de verwarring! Groetjes, Team Body&Fit
14 jul 2023
I haven’t received my order yet
24 jul 2023
Thank you for the review! Sorry to hear your order was delayed! We started an investigation and the package was delivered at the pick up point on the 18th of july. Our apologies for the delay and the inconvenience. It has now been picked up by you so we assumed everything is good now. If not? Please let us know! Team Body&Fit
12 jul 2023

ik heb mijn bestelling gekregen maar…deksel kapot

ik heb mijn bestelling gekregen maar was de deksel kapot en helft van de poeder was in de doos !!! ordernummer NL74659663 ,ik heb email fotos en op FB bricht geplast en krijg niks van terug .
24 jul 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat de deksel beschadigd was. Excuses voor het ongemak! Vanwege drukte duurde het iets langer om hier op te reageren, sorry daarvoor! We zullen een nieuwe pot opsturen. Bedankt voor alle informatie en we hopen dat deze in goede orde aankomt! Groetjes, Team Body&Fit
11 jul 2023
Verkeerde inhoud/afvulling van whey isoslate. Natural besteld, maar er zit vanille in. Klantenservice gemaild en gebeld, maar niet te bereiken en ontvang geen reactie. Dit is inmiddels de 2 keer in 5 jaar bestellingen dat dit gebeurt… Voor mij de laatste keer bij bodyenfit
24 jul 2023
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de whey isolate. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dit zoeken we graag verder uit. We hebben je gevraagd om het product terug te sturen zodat we de poeder kunnen onderzoeken. Zo kunnen we onze producten en onze service verbeteren! We horen graag van je. Groetjes, Team Body&Fit
6 jul 2023

Waardeloos!! Wholesale is een grote ramp!

28 maart via wholesale een order geplaatst: nog altijd niet ontvangen. Geen idee waarom die niet geleverd wordt (is wel betaald +- 240 euro). Zeker 30x gebeld in die tijd: wordt van kastje naar de muur gestuurd dat de wholesale afdeling contact opneemt wat vervolgens niet gebeurt.. zeer frustrerend! Ook op het verzoek dat als het niet geleverd mag worden dat ik graag mijn geld terug wil: ook daar geen enkele reactie. Volgende stap is televisieprogramma Radar en als ik mijn geld niet terug krijg aangifte politie
11 jul 2023
Bedankt voor de review! Erg vervelend om te horen dat er iets is misgegaan met je bestelling. Excuses voor de late reactie! Helaas was er wat verwarring rondom deze bestelling en wat er precies mis is gegaan. Onze oprechte excuses! We hebben inmiddels een nieuwe bestelling geplaats en gaan ervan uit dat deze in goede orde aankomt. Zo niet? Laat het vooral weten! Groetjes, Team Body&Fit

Slecht.

De producten van body en fit bevatten veelste veel slechte e nummers. Mensen zouden eens research moeten doen. Deze producten zouden niet verkocht mogen worden
5 jul 2023
Beste, vervelend om te horen dat je dit gevoel hebt bij onze producten. We kunnen je echter garanderen dat onze producten voldoen aan alle voedselveiligheidseisen en alle wetgeving van zowel de Nederlandse overheid als de EU. Alle ingrediënten die wij gebruiken zijn veilig om te consumeren te bevonden door internationale organisaties na uitgebreid onderzoek door experts, en we nemen de veiligheid van onze producten ook uiterst serieus. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Groeten, Team Body&Fit
5 jul 2023
Ik heb producten besteld bij jullie en die zijn betaald aan Ayden op basis van code uit mail maar ik heb de producten nog niet ontvangen (besteld op 29 juni betaald , 4 juli 2023 afgeschreven van de rekening wanneer wordt de producten geleverd ik heb daar geen bericht van gekregen referentie nummer 3 ZVX 8KN9 NXPB
5 jul 2023
Beste, Zoals aangegeven in de mail die je hebt gekregen met de betalingsgegevens kan het een aantal dagen voordat wij de betaling ontvangen en je bestelling verzenden. Ik heb je bestelling er even bijgepakt en zie dat de betaling nog niet binnen is. Die kunnen wij vandaag of morgen nog ontvangen en dan zullen we je pakket zo snel mogelijk inpakken en versturen. Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice als je vragen hebt over je bestelling. Groeten, Team Body&Fit
MV
Miranda V.
Etten-Leur
4 jul 2023
Ik zie op het label niet de juiste ingrediënten vermeld staan. Grow,,, COLEUS FORSKOHLII Het staat in de omschrijving,, maar ik zie het niet terug op het terug op het potje. Het is/was de rede dat ik het besteld heb. Staat of zit het er wel in,, onder welke benaming staat het dan vermeld. Alvast bedankt.
5 jul 2023
Beste, ik vrees dat wij de vraag niet helemaal begrijpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan kan onze voedingsexpert met je kijken naar de exacte voedingswaarden die je zoekt. We horen graag van je! Groeten, Team Body&Fit
4 jul 2023
Nog steeds niet ontvangen drama met hun vervoerder postnl
5 jul 2023
Beste, wij snappen dat het vervelend is als je pakket langer onderweg is dan verwacht. Helaas ervaart PostNL op dit moment een grote drukte en daardoor kan er af en toe vertraging oplopen. Excuses daarvoor. Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega's en daarbij hebt aangegeven dat het pakket inmiddels terecht is. Als we later nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag van je. Groeten, Team Body&Fit
GEBRUIK ZELF GEEN MEDICIJNEN EN ELKE KEER ALS IK GROW GEBRUIK WORD IK MISSELIJK. 3 KEER OPNIEUW GEPROBEERD EN ELKE KEER FLINK MISSELIJK HEB OOK GEEN ALLERGIE. BEN MAAR HELEMAAL GESTOPT MET DE PILLEN
4 jul 2023
Goed dat je contact opneemt. Vervelend dat je misselijk bent geworden. De grow bevat magnesium, zink en ashwagandha. Hier zou je misselijk van kunnen worden als je hier een gevoeligheid voor hebt of als je dit op een lege maag neemt. Ik raad je aan het product na een maaltijd te nemen. Je kunt ook in plaats van 3 capsules in een keer minder capsules nemen en spelen met de hoeveelheden om zo uit te proberen of het voor jou zo beter werkt! Mocht je meer tips of uitleg willen, kan je uiteraard contact opnemen met de klantenservice. Ik hoop dat het helpt! Groetjes, Team Body&Fit
30 jun 2023
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We horen graag van je wat er beter kan. Dan kun je hier achterlaten of je kunt contact opnemen met de Klantenservice en dan helpen we je graag verder! -Team Body&Fit
28 jun 2023
Ik heb altijd prima ervaringen gehad zolang dat er niks mis mee was, echter, als je tegen problemen aanloopt dan heb je pech. Bij myprotein bijvoorbeeld heb ik ook ooit een issue gehad met een ander product waarbij onmiddelijk het product was veranderd.
11 jul 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Dat vinden we natuurlijk erg vervelend. Normaal gezien bieden we zeker compensatie voor dergelijke problemen. Echter is het wel belangrijk om dit zo snel mogelijk te melden bij ons. De termijn om een dergelijk probleem op te lossen is eigenlijk 2 weken lang, en je bestelling is ondertussen 2,5 maand oud. De opties om je te helpen zijn daarom beperkt. Excuses hiervoor! In dit geval willen we je alsnog graag een kortingscode aanbieden voor het ongemak. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
28 jun 2023
De kortingscode van hello fresh heb ik nooit gekregen.
28 jun 2023
Goed dat je contact opneemt! De code van de Hello Fresh actie vind je onderaan in de bevestigingsmail van je bestelling! Hier meer uitleg van de actie: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions Tot € 90 korting - voor nieuwe én oud-HelloFresh'ers* *Actievoorwaarden: HelloFresh biedt een flexibel lidmaatschap op een maaltijdbox aan. Bij bestelling van een flexibel lidmaatschap krijg je nu een korting op je eerste 4 boxen. De korting op deze eerste 4 boxen is afhankelijk van het aantal personen waarvoor je bestelt. De eerste bezorging is gratis, daarna zijn bezorgkosten van toepassing. De kortingscode is enkel voor nieuwe klanten of als je lidmaatschap meer dan 3 maanden geleden is opgezegd en geldt voor de maaltijdbox excl. toeslagen of extra producten. Opzeggen en pauzeren kun je afhankelijk van de bezorgdag uiterlijk 3 tot 6 dagen voor de bezorging doen. Op het lidmaatschap geldt een herroepingstermijn van 14–dagen. Bekijk voor meer informatie de algemene voorwaarden: www.HelloFresh.nl/algemene-voorwaarden. www.hellofresh.nl/bodyfit We hopen dat het zo duidelijk is, anders raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice! Groetjes, Team Body&Fit
28 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
28 jun 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben je een mail gestuurd om dit verder uit te zoeken! Groetjes, Team Body&Fit
JV
27 jun 2023
Levering niet aan huis geleverd maar door postnl direct naar een postpunt 15km verder geleverd.Body en fit wil de levering niet opnieuw aanbieden.
28 jun 2023
Bedankt voor de review! Leuk dat je bij ons besteld hebt maar vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan. PostNL geeft aan dat er niemand thuis op tijd van de levering. Hierom is het gestuurd naar een afhaalpunt. Dit is 9 KM verder. We kunnen ons voorstellen dat dit natuurlijk erg vervelend is en dat je niet in de mogelijkheid bent om dit op te halen! Excuses hiervoor. We willen je graag verder helpen, echter is het niet mogelijk om dit opnieuw te laten leveren. Het enige wat we kunnen doen is je bestelling retour laten sturen. We zullen een melding maken hiervan bij PostNL en gaan ervan uit dat dit niet vaker gebeurt. Nogmaals excuses hiervoor! Mocht je nog vragen hebben, kan je uiteraard op de mail reageren die je twee dagen geleden hebt gehad! Groetjes, Team Body&Fit
25 jun 2023
Post NL is vreselijk, deel van bestelling ontbreekt, shake zak opengesscheurd.
26 jun 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat je bestelling naar wens was. Excuses voor het ongemak! We hebben je een mail gestuurd om dit verder uit te zoeken! Groetjes, Team Body&Fit
24 jun 2023
Body en Fit laat me betalen voor een potje supplementen met een bijna verlopen datum. Na vele jaren klant, bestaat nu Body en Fit voor me niet meer.
26 jun 2023
Bedankt voor de review en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent hiermee. Je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice en er is een nieuw potje opgestuurd. We gaan ervan uit dat het zo opgelost is. Zo niet ? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
21 jun 2023
Getting way too expensive
22 jun 2023
Thank you for the feedback! Unfortunate circumstances across the globe have made it more expensive for us to produce, stock and ship your products. At the start of the pandemic, we tried our utmost to support our valued customers by freezing our prices. Sadly, this is no longer sustainable. Nevertheless, we remain dedicated to making sure we can continue providing the best products, prices and services around. This will be reflected in a selection of our discounts to help you achieve your goals at the most affordable rates possible. We hope for your understanding. Thanks again for the feedback! We will take it into account in future considerations. Kind regards, Team Body&Fit
18 jun 2023
Niks ontvangen. Pakket zoek
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Je hebt contact gehad met de klantenservice en zij hebben een postonderzoek gestart bij PostNL. Dit onderzoek kan maximaal tien werkdagen duren. Excuses hiervoor! We lossen het uiteraard voor je op maar moeten even de uitkomst van het onderzoek afwachten. Hierna nemen we gelijk contact met je op! Groetjes, Team Body&Fit
13 jun 2023
Le timing n’est pas respecté
14 jun 2023
Merci pour votre feedback. Nous sommes navrés pour ce malentendu. D'après nos informations, votre commande a pourtant bien été expédiée le jour-même et livrée le lendemain. Nous estimons en effet le délai de livraison à 1 jour ouvré pour la Belgique. Cordialement, L'équipe Body&Fit