Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Details over Body&Fit NL

Body & Fit Sportsnutrition B.V.
Mars 10
8448CP Heerenveen
KvK 52492052
Fritjof Haalboom

Beoordelingen voor Body&Fit NL

8.262 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hele fijne klantenservice, hebben oor voor wat je zegt en de producten zijn echt super! Ik heb nu een toren aan shakes staan en dat terwijl ik niet eens sport oid. Mijn vraag ging namelijk over hoe ik met de juiste producten normaal kon blijven eten. Doordat ik te weinig calorieën binnen kreeg kwam ik aan. Nu heb ik een aantal whey perfection shakes en ook een smart shake en ik zie mijn gewicht stabiliseren en zelfs al 4 kilo kwijt. Dus echt super gaaf dat deze producten zo goed aan slaan. En het is dus ook voor de moeders (zoals ik) die qua eten / overgang/ energie op een fijn niveau willen komen en/of blijven. Mijn vooroordeel dat dit alleen voor fanatieke sporters zou zijn is hiermee wel echt voorbij. Complimenten voor body and fit!

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Op 27/04/2022 een bestelling geplaatst, bevestiging hiervan ontvangen ( NL66673200) Producten zouden voorradig zijn en de volgende dag worden geleverd. Op 28/04/2022 bevestiging ontvangen van postNL dat ze het pakketje ontvangen hebben en dit onderweg is naar mij. Vanaf dan heeft PostNL steeds de datum van levering aangepast naar de volgende dag. Tot op heden 4/05/2022 nog steeds niets ontvangen en via de track&trace functie kan ik niet meer zien waar mijn pakket zich bevind of wanneer het nu uiteindelijk zal worden geleverd. Telefonisch is Body&Fit niet bereikbaar. Zeer bizar en teleurstellend allemaal. Ik hoop dat ik mijn bestelling alsnog spoedig kan ontvangen!
Ik plaats een bestelling om vervolgens een BEVESTIGING in de mail te krijgen dan wacht ik 5 dagen op mijn paketje of überhaupt een track en trace code welke ik niet ontvang…. Dan stuur ik een mail die direct terug gestuurd word…. Waarna ik de klanten service bel en voor 15 minuten het zelfde bandje constant op repeat mag horen…… dan was de medewerker die ik sprak wel echt top en heeft snel uitgezocht wat het probleem was maar puntje bij paaltje…… ik heb maar ergens anders besteld en mij/mijn sport connecties zie je hier niet meer terug
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jou ervaring zo onprettig was. Helaas hadden wij een tijdelijke storing in de server waardoor wij inderdaad geen mailtjes konden ontvangen. Gelukkig is dit wel snel opgelost. Excuus daarvoor. Fijn om te horen dat mijn collega je wel goed te woord heeft gestaan. Er lijkt iets niet helemaal goed te zijn verlopen met de betaling waardoor wij de betaling niet ontvangen hebben en de order niet verstuurd is. Mocht er toch een bedrag afgeschreven zijn, neem dan weer even contact met ons op. Dan zoeken wij dit graag uit voor je. Groet, Team Body&Fit.
Bestel al jaren bij BODY&FIT nooit problemen gehad. Nu echter is m’n bestelling niet compleet. E-mail gestuurd want ze zijn telefonisch niet meer te bereiken. Vervolgens krijg ik antwoord en moest ik foto’s zenden van de dingen die ik “wel” had ontvangen. Daarna niks meer gehoord of reactie gehad. Probleem nog steeds niet opgelost Helaas is BODY&FIT onbereikbaar en wacht ik nog steeds op antwoord.
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback. Ik ben bang dat er iets is misgegaan in het mailcontact want ik zie helaas geen reactie op het verzoek. Ik heb je nogmaals gemaild om dit op te lossen! Groetjes, Team Body & Fit
zorgen dat mijn produkten die ik bestel bij jullie bij mij aankomen is al de derde keer dat jullie mijn adres niet meer vinden vind het raar ik heb altyd alles ontvangen en nu in eens vinden jullie mijn adres niet meer ik de chaufeur van post nl stopt wel tegen mijne straat raar dat hij mijn adres dan niet vind
Ik vind het belachelijk dat de prijzen van het door mij gekochte artikel verdubbeld in een zeer korte tijd. Iedereen schijnt het maar normaal te vinden om de prijzen gigantisch te laten stijgen met redenen van gestegen grondstoffenprijzen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Bedankt dat jij jouw unieke fitnessreis met behulp van Body&Fit ondersteunt. Ongelukkige omstandigheden over de hele wereld hebben het voor ons duurder gemaakt om onze producten te produceren, op te slaan en te verzenden. Aan het begin van de pandemie hebben we ons uiterste best gedaan om onze gewaardeerde klanten te ondersteunen door onze prijzen te bevriezen. Helaas is dit niet langer houdbaar. Desalniettemin blijven we toegewijd om ervoor te zorgen dat we de beste producten, prijzen en diensten kunnen blijven leveren. Dit wordt weerspiegeld in een selectie van onze kortingen om je te helpen jouw doelen te bereiken tegen de meest betaalbare tarieven. Groetjes, Team Body&FIt
Ik heb egg white powder besteld en het lost nergens in op het word gewoon vies vel dat drijft je kan het niet eten en drinken. Ik heb al meerdere mails gestuurd naar body and fit maar ze reageren maar niet.
Op mijn melding dat er een verpakking tijdens het vervoer gelekt had, kreeg ik snel en correct een antwoord. Met oplossing! Alleen is de oplossing nooit ingelost, ook niet na herhaalde mails van mijn kant.
Vroeger werden alle pakketjes thuis gewoon afgeleverd wat erg handig is (of bij buren) nu worden ze gedropt in ophaalpunten en kan je er nog om rijden. Voor mij dus ook geen bestellingen meer
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, wat jammer om te horen dat je ontevreden bent. Ik zie op de track en trace staan dat PostNL het pakketje probeerde te leveren en dat er niemand thuis was. In dit geval worden de pakketen dan soms naar aan afhaalpunt gestuurd. Je kunt via de mail van PostNL aangeven wat je wilt dat ze doen als je niet thuis bent. Ik raad je aan om dit de volgende keer te doen. Als dit niet lukt, kan je altijd contact met ons opnemen. Groetjes, Team Body&Fit
Ik ontvang een halve bestelling, ik mail ze en ontvang pas na een week reactie. Nu krijg ik tijdens foutmeldingen bij het reageren op de reactie en ze zijn verder nergens bereikbaar.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling incompleet ontvangen hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas hadden wij inderdaad een storing in het netwekr waardoor wij tijdelijk geen mail konden ontvangen. Gelukkig is dit inmiddels opgelost. Ook zie ik dat het probleem met de levering gelukkig opgelost is. :) Ik wens je veel plezier van de producten. Groeten Team Body&Fit
Ze doen alsof je enorme korting krijgt , maar mensen die al langer bestellen weten de prijzen. Zogenaamd 40procent korting , dit is gewoon misleiding en schandalig. Nieuwe eigenaar ?
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Bedankt voor het winkelen bij Body&Fit. Door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren, op voorraad te houden en te verzenden. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Groetjes, Team Body&Fit
bestelling niet compleet en krijg geen reactie voor de resterende producten optie sturen , was actie 1+1 en heb er maar 1 gekregen inplaats van 2 , wel de volle pot betaald
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Ik zie dat er hier contact over is geweest met de klantenservice. Hopelijk is het zo duidelijk. Wij wensen je een fijn weekend! Groetjes, Team Body&FIt
Pakket geleverd op verkeerd nummer; daar echter niks aangekomen. Contact met klantenservice via mail, geen antwoord. Via telefoon wordt je doorverwezen naar de mail…
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat jouw pakketje niet daar is waar postnl aangeeft het geleverd te hebben. WIj hebben een onderzoek gestart naar jouw pakketje. Zodra wij meer informatie hebben nemen wij direct contact met je op. Groet, Team Body&FIt
Geen enkele contact met klantenservice, niet telefonisch, niet via chat, niet vie email. Had vragen over producten. Wel mijn bestelling ontvangen
Prijzen van sommige producten veranderen dagelijks. Kortingen staan vermeld en worden toegepast terwijl de prijs hoger is dan voorheen.
Eerlijker prijzen. Geen korting beloven terwijl de prijs van sommige producten 35% hoger is dan bij andere andere aanbieders.
Customer service is niet bereikbaar, ik moet wachten tot de volgende dag op een reactie en deze verloopt zeer stroef.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Ik zie dat er voor jou een postonderzoek gestart is. Zodra hier een update over is, nemen we gelijk contact met je op om dit op te lossen. Ik wil je vragen om nog eventjes geduld te hebben. Hoe dan ook lossen we het voor je op, dit kan alleen even een paar dagen duren. Groetjes, Team Body&Fit
Totaal geen reactie op gestuurde mails en telefoon wordt niet opgenomen. Dit ben ik niet van hun gewend
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Ik zie dat mijn collega op 28-04 op jouw mail gereageerd heeft. Wellicht dat deze in de spam terecht is gekomen? Groetjes, team Body&Fit
Andere verpakkingen gekregen dan aangegeven stond met heel veel stof erop vond ik echt minder prettig
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Wij hebben een paar maanden geleden een rebranding gehad. We hebben nieuwe verpakkingen, maar de producten zijn nog hetzelfde. Het is goed om te weten dat je op de foto ziet wat je krijgt, als je de smaak en het formaat selecteert op de website. Als dit niet klopt, raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Team Body&Fit
Antwoorden op mails of een manier hebben dat mensen je kunnen bereiken zou al een pluspunt zijn..
mijn bestelling is nooit geleverd. tijdens verzending is mijn bestelling in retour gegaan.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat jouw verzending retour is gestuurd door postnl. PostNL geeft aan dat het opgegeven adres onjuist was. Zodra wij de bestelling retour ontvangen en verwerkt hebben zal het aankoopbedrag teruggestort worden. Groetjes, Team Body&FIt