Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.175 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

22 okt 2023

Factor?

Er zou iets te doen zijn geweest van de code 'factor' waar ik niets heb van terug gehoord. Er zou een mail worden terug gestuurd...
28 aug 2023
Mijn gold standard wei-eiwit verpakking had niet de zwarte plastic verzegeling. Het lijkt erop dat het al door iemand was geopend.
YS
yj s.
den haag
1 sep 2023
Leveren op aangegeven adres en mail beantwoorden als pakket kwijt is. Telefonisch bereikbaar zijn en niet dagen onbereikbaar zijn
RS
R S.
Zeewolde
27 aug 2023

Erg duur, mindere smaak

Erg duur, presentatie gaat achteruit en vind de smaak van de eiwitshake niet bijzonder! Ga op zoek naar een andere leverancier.
WN
Willy N.
Bredene
31 mei 2023
Vroeger had je de dag nadien je bestelling. Morgen is het een week en nog steeds niks. Blijkbaar zelfs nog niet bij post.nl
9 jun 2023
Hi, Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice, die zullen dit uiteraard voor je oplossen. Helaas is er bij deze bestelling bij PostNL iets misgegaan, maar dat zullen we altijd voor je oplossen. Groeten, Team Body&Fit
11 sep 2023
ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Postnl zou het afgeleverd hebben maar wij waren niet thuis en hebben niets ontvangen
9 aug 2023

Beter communiceren aub

Beter. Communiceren! Super kut dat ik nu alweer een korting misloop omdat de betaling hapert. Zou fijn zijn om wat te horen
10 aug 2023
Hoi, bedankt voor je review! Leuk dat je wilt bestellen maar vervelend om te horen dat er iets misging met de betaling. Je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice over de misgelopen de korting. We hopen dat het zo opgelost is, anders horen we het graag! Groetjes, Team Body&Fit
11 okt 2023
als het fout gaat dan gaat het helemaal fout, lang wachten/moeilijk bereikbaar. maar als het goed loopt is het perfect!
24 sep 2023
Vitaminen hebben verloopdatum van deze maand. 100 in een potje, één per dag, reken maar uit wat je er dan aan hebt
10 sep 2023
Klachten adequaat in behandeling nemen en uiteindelijk afhandelen. Verder is de telefonische bereikbaarheid slecht
19 aug 2023

Promocode STUDENT

Ik heb een promocode 'STUDENT' gebruikt. Hierbij zou ik een studentenpakket krijgen. Deze heb ik niet ontvangen :(
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat je bestelling niet naar verwachting is. Dit klopt echter wel. Je hebt bij je bestelling namelijk gebruik gemaakt van een andere code. Deze code en de student code kon je niet combineren, vandaar dat deze niet gewerkt heeft. Excuses voor het ongemak! Groetjes, Team Body&Fit
Ik bestelling gedaan ik zou een gratis Shake beker krijgen. Want de bestelling was 62 euries. Maar Niente nada
16 aug 2023
Ben meer dan 1 week achter mijn bestelling aan het wachten de afgesproken datum is niet nagekomen door postnl
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt! Excuses hiervoor. Ik zie dat PostNL je bestelling retour heeft gestuurd naar ons. Excuses voor het ongemak! Dat is uiteraard niet de bedoeling en hier zullen we een melding van maken. Hoewel ik graag voor je de order opnieuw had willen toesturen, is dit helaas niet mogelijk. Wij werken namelijk met een automatisch systeem waardoor je het aankoopbedrag van de order teruggestort krijgt. Dit kan ik helaas niet tegenhouden. Mocht je de producten alsnog willen ontvangen, dan raad ik je aan om een nieuwe order te plaatsen. Groetjes, team Body&Fit
23 mei 2023
Ik kom niet van jullie reclame spam af!! Heb me al 100x afgemeld voor reclame, maar jullie doen hier niets mee
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback! Wat jammer om te lezen dat jij je wilt uitschrijven van onze nieuwsbrief. De uitschrijven link werkt helaas niet goed, onze excuses voor het ongemak. Ik heb je e-mailadres op de lijst gezet om te verwijderen. De afdeling die hiervoor verantwoordelijk is zal contact met je opnemen per e-mail. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit .
IS
Ibrahim S.
Apeldoorn
7 sep 2023

Slechte service niet gewend.

Ik heb via jullie contactformulier een vraag gesteld over een reeds bestelde product maar geen gehoor.
GL
Gabrielka L.
Nieuw Namen
10 aug 2023

Maaltijd vervanger

De shake lost heel slecht op steeds klonters en smaakt naar korels poeder smaakt helemaal niet lekker
15 aug 2023
Bedankt voor je review en jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de Low Calorie Meal. De Low Calorie Meal is heel anders dan andere shakes. Om het een volwaardige maaltijd te maken is er lupinemeel en havermeel aan toegevoegd. Dit zal dus nooit volledig oplossen en maakt de de structuur wat korreliger en heeft ook een hele andere smaak dan reguliere eiwitshakes. De Low Calorie Meal bestaat dus voornamelijk uit haver en lupinemeel, die door natuurlijke variaties kleine, onopgeloste deeltjes in de shake achterlaten (denk aan wanneer je haver mixt, het is normaal dat een deel van het meel dat korrelig word en bestaat uit grotere, niet-fijne deeltjes). De shake laat ook een zanderige nasmaak achter, aangezien haver en lupine de dominante ingrediënten zijn. We hopen dat dit het wat duidelijker maakt voor je. Heb je hier nog vragen over, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit
12 aug 2023
De low carb shake is klonterig en vies van smaak is niet eens chocola
15 aug 2023
23 aug 2023
De artikel die ik besteld had waren niet in orde. Maar er is geen gehoor vanuit de klantentendiemst
24 aug 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je product niet naar verwachting was. Inmiddels heb je contact gehad met de klantenservice om dit op te klaren. We hopen dat het zo duidelijker is en we nemen je feedback mee! Groetjes, Team Body&Fit
21 aug 2023
Ik heb de bestelling nog altijd niet aangekregen. Ligt aan POST NL, kunnen jullie niet aan doen hé
23 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jouw pakketje maar niet geleverd werd. Ik heb hier melding van gemaakt bij PostNL. Hopelijk zal dit niet nogmaals voorvallen. Excuses voor het ongemak! Gelukkig zie ik in de track&trace dat de bestelling inmiddels geleverd is. Ik wens je veel plezier van de bestelling en nog een fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit

Getracht contact te leggen

Ik heb een mail gestuurd naar het contacf ivm een foutief adres. Tot op hede nog geen reactie...
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je per ongeluk een foutief adres ingevoerd had en dat je geen reactie kreeg op de mail. Door de nog aanslepende Black Friday drukte kan het momenteel helaas wat langer duren voordate je reactie hebt van ons dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is geweest. Helaas is het wijzigen van het lever adres nadat de klant de bestelling heeft geplaatst niet mogelijk. Wel kan je deze zelf wijzigen via de track&trace link van PostNL. Gelukkig zie ik dat dit gelukt is. Groet, team Body&Fit