Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

18 jan 2024

Teleurgesteld

Bij het bestellen stond er dat er enkele gratis producten zoals een proteïne bar bijgeleverd zou worden. Toen de bestelling aankwam zat er niets extra bij. Jammer.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat je teleurgesteld was met de levering. Het lijkt er op dat het hier gaat over de promotie voor de korting en het welkomst pakket voor bij de eerste bestelling na het aanmelden voor de nieuwsbrief. Om deze promotie te verzilveren dient wel de kortinscode ingedient te worden. Deze code ontvang je na het bevestigen van je email adres wanneer je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief. Mochten wij hier bij kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Body&Fit
14 jan 2024
Extra betaald voor avondaflevering maar werd dag later geleverd zonder compensatie
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. In de track&trace zie ik dat PostNL zich wel aan de avondlevering heeft gehouden maar dat het pakketje helaas 1 dag vertraging heeft opgelopen bij hen. Wij snappen dat dit frustrerend is en hebben jou hier een mail over gestuurd. Body&Fit
Geen onzin aanbiedingen (50% korting, terwijl de prijs dubbel zo hoog is).
JV
prijzen zijn hoog en producten zijn niet allemaal goed
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Ik zal deze doorgeven. Mocht je feedback hebben over specifieke producten, dan horen wij dit graag. Body&Fit
14 jan 2024
Vreemde geur aan de eiwitten van huismerk
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Whey eiwitten hebben van nature een geur die door velen als onaangenaam beschouwd wordt. Dit kan door toevoegingen zoals aroma's en zoetstoffen een beejte verborgen worden maar kan soms, zeker bij een grote hoeveelheid, toch een beetje naar voren komen. Mocht je in de veronderstelling zijn dat er iets niet goed is met het product, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice. Dan kijken zij hier graag naar voor je. Body&Fit
6 jan 2024
er is niet geleverd wat verwacht werd
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet ontvangen hebt wat je verwacht had. Wij zoeken dit graag uit en hebben jou hier een mail over gestuurd. Wij horen graag van je. Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Mocht je specifieke feedback hebben, dan horen wij dit graag natuurlijk. Je kan onze klantenservice altijd een berichtje sturen. Team Body&Fit
26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.
25 okt 2023
"Bij de laatste bestelling van ruim 300 euro aan eiwit zou ik een "cadeau" Factor krijgen (als nieuwe klant). Ik krijg steeds aanbiedingen met korting als ik de nieuwsbrief accepteer als nieuwe klant. Dat ben ik dus niet echt. Maar normaal krijg ik iets van een shakebeker of iets anders bij de bestelling. Die mogelijkheid was er ook niet. Ik heb er al een mailtje over geschreven, maar krijg geen antwoord. Product is goed. Communicatie waardeloos.
2 nov 2023

Helaas niet te bereiken

De producten bevallen goed. Alleen als je bestelling niet klopt zijn ze onbereikbaar. Ben nu al één week bezig om contact te leggen met ze. Dat lukt niet of je krijgt te horen dat het te druk is en die dag het ook niet weer te proberen of ze hebben een bedrijfsuitje waardoor ze niet bereikbaar zijn. Helaas zit ik nu al een week met niet geleverde producten. Heel jammer want het word steeds moeilijker om aan te tonen dat niet alles geleverd is.
14 aug 2023

Niet realistische leveringsoptie

Ik plaatste mijn bestelling op 7-8 en koos uit de aangeboden opties voor levering op 11-8. Op de dag van de bestelling kreeg ik van Body&fit bericht, dat Postnl zich met een "track en trace" bij mij zou melden zodra mijn bestelling bij hun was ontvangen. Pas vandaag 15-8 (4 dagen na gekozen leveringsdatum) kreeg ik van Body&fit bericht, dat mijn bestelling bij Postnl was bezorgd. Van Postnl ontving ook vandaag bericht, dat mijn bestelling morgen geleverd wordt. Opmerking: het zou beter zijn als Body&fit geen leveringsopties aanbiedt die zij niet waar kunnen maken of op zijn minst een berichtje stuurt als de afgesproken datum niet haalbaar is.
16 aug 2023
Hoi, goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat de levering niet naar verwachting is. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat er in ons systeem als leverdatum gekozen is voor 15 augustus. Wellicht is dit verkeerd aangeklikt of is er iets misgegaan. In ieder geval excuses voor het ongemak. We nemen je feedback mee. We hopen dat je bestelling verder naar wens is. Zo niet? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
17 mei 2023

Ongezond / Gezonder

Veel van jullie producten zitten vol met suikers die niemand goed doen. Dat heeft dan niet veel meer te maken met gezond leven wat jullie toch proberen uit te stralen. Gezondere producten zijn langzaam uit het assortiment verdwenen en vervangen door jullie huismerk wat geen gelijkwaardig artikel is kwa gezond leven. Als je echt gezonder wil leven en jullie dat willen promoten biedt dan ook gezonde(re) producten aan. Daarnaast zijn jullie niet goed in het afhandelen van klachten. Geen antwoord in dit geval. Bijvoorbeeld klachten betreft producten die binnen de houdbaarheidsdatum vallen die niet meer eetbaar zijn.
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback ! De meeste producten die wij verkopen zijn laag in suikers echter zijn suikers anzich niet ongezond. Uiteraard kan je van suiker net zoals van andere voedingsstoffen wel te veel consumeren waarmee het ongezond wordt. Echter vooral in sportvoeding kunnen koolhydraten zeker van waarde zijn. Wij hebben helaas geen bericht mogen ontvangen over jouw product klacht , daarom hebben wij je zojuist een e-mail toegestuurd zodat we dit samen kunnen oplossen . Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
28 aug 2023

Neppe korting, THT klopt niet.

Ik ben niet anti-korting...maar iedere keer als ik de shop bezoek is de protein crunchy bar 'in de aanbieding'' en zolang de voorraad strekt, of de datum is bijna over (en dus korting) maar tot op heden zijn ALLE bars/boxes gewoon dezelfde THT datum en voelt het dus alsof B&F gewoon excuusjes gebruiken om het product ''goedkoop'' te laten lijken. In realiteit zijn de boxes waarschijnlijk enorm winstgevend en dus is het liegen over kortingen/redenen/prijzen een logisch maar negatief & ontransparant gevolg van mensen die te graag winst willen maken bij B&F.
HL
Henri L.
Vliermaalroot
14 mei 2023
Levering service beneden alle peil, daarom maar 3 sterren. PostNL levert echt geen service. Tweemaal krijg ik een mail dat ze op een bepaalde dag op een bepaald uren interval zullen leveren. Doen ze niet, maar sturen doodleuk een nieuwe mail met de melding dat ze er niet geraken en het pakket afzetten in een postpunt. Ben dus speciaal naar postpunt op 7 km moeten rijden om het pakket op te halen. Verander aub van pakjesdienst, PosrNL is een drama. Ik betaal liever transportkosten en krijg mijn pakket via B Post, die leveren persoonlijk aan de achterdeur.
16 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je bij ons besteld hebt! Maar vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met PostNL. Dat vinden we uiteraard erg jammer. We zullen hier een melding van maken en hopen dat dit in het vervolg niet meer gebeurt. Excuses hiervoor! We zullen je feedback wat betreft onze leveringspartner zeker meenemen. Nogmaals, excuses! In het vervolg kan je altijd contact opnemen met de klantenservice over dit soort zaken. Groetjes, Team Body&Fit
30 jul 2023
Snelle bezorging Toch kan het nog wel beter. Vroeger kon je als bezorgadres het meest nabij gelegen Post-NL afhaalpunt opgeven. Dit was handig als je van te voren weet dat je rond het verwachte bezorgtijdvak misschien niet thuis bent. Nu dat niet meer kan moet je tot de bezorging thuis blijven. Duidelijke verslechtering. Verder was in de afgeleverde doos naast het bestelde, geen 'aanvullend cadeautje' mee gestuurd. Beetje karig en ook minder dan het voorheen was.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Fijn dat je bestelling snel geleverd was maar vervelend dat je niet tevreden was met de afleveropties. Dit bieden wij echter wel aan. Bij stap 1 van bestellen kan je kiezen voor 'afhalen'. Hier meer info over bezorgen op een afhaallocatie: https://service.bodyandfit.com/nl/support/solutions/80000172422 Wat betreft een cadeau, om een vlotter afrekenproces te bieden en om ook in de toekomst scherpe en aantrekkelijke prijzen te kunnen waarborgen, hebben we het standaard cadeau-assortiment in de winkelwagenomgeving uitgezet. Wij bieden dan wel verschillende acties aan voor een extraatje, zoals nu een gratis shaker met de code SHAKER. We raden aan altijd hier na te kijken wat voor actie we hebben elke week: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Acties-%26-Bundels/Promotions/Acties/c/sitewide-promo. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is, anders horen we het graag! Groetjes, Team Body&Fit
EI
18 jun 2023

Het aanbod is prima en over het…

Gek genoeg smaakt de naturel creatine erg zuur en is naar mijn idee niet geschikt voor consumptie zo. Zak ook maar weggegooid. Bestelde hier altijd goede producten voor goede prijzen, maar dat valt deze keer zwaar tegen. Ik kan moeilijk een product wat slecht ruikt een tijdje bewaren tot dat jullie het 'wellicht' onderzoeken. Het feit dat het de zak er niet meer is veranderd niks aan de situatie.
GF
Greta F.
Oosteeklo
14 okt 2023
Superfood Rice Cakes, niet te eten. Verschrikkelijk taai. Ofwel slechte verpakking ofwel door een houdbaarheidsdatum tot 12/23. In ieder geval ik heb ze gebruikt als voeder voor de kippen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn vermoed ik. Wat een tegen valler, omdat ik tot nu, van de producten die ik reeds bij B&F bestelde altijd al tevreden was.
RS
R S.
Zeewolde
7 nov 2023
Blijft erg duur, zogenaamde acties zijn sigaar uit eigen doos. Adviesprijzen zijn enorm opgetrokken, waardoor kortingen van 60% echt misleidend is. Beschikbaarheid is ook bedroevend, wacht al maanden op een product wat maar niet op voorraad komt. Ik benklaar met Body en Fit.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat je onze prijzen en promoties als misleidend ervaart. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij nemen deze feedback zeer serieus en zullen deze intern bespreken. Helaas zijn de prijzen vanwege meerdere wereldwijde ontwikkelingen de afgelopen tijd enorm gestegen. Wij analyseren constant wat de beste prijs is die wij onze klanten kunnen bieden. Dit zie je terug in onze wekelijke promoties. Groet, team Body&Fit

Levering naar België en Nederland

Ik bestel al jaren bij body&fit, maar vorige week kon ik mijn bestelling niet afronden en werd ik doorverwezen naar de Belgische website. Groot was mijn verbazing dat er verschillende prijzen worden gehanteerd (groot verschil) voor levering naar België ipv naar Nederland.
MA
Maarten A.
Voorburg
29 okt 2023
Verpakkingen komen kapot aan. Eiwitpoeder van de geschuurde zak door de doos heen, doosjes waarin de pillen blisters zitten bijna allemaal kapot door de manier van versturen. Verder zijn de producten naar behoren, niet spannend niet slecht.