Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.988 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

27 aug 2023

Misleidende aanbiedingen op eigen merk

In plaats van eigenmerkproducten ALTIJD in " de aanbieding" te hebben, geef gewoon een duidelijke "altijd laag" prijs, veel effectiever. En waar zijn de extra's dit keer??
26 aug 2023
Eerlijke prijs vragen ipv doen alsof een product in de aanbieding is
28 aug 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je dit zo ervaart, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
SE
25 aug 2023
Alles is perfect, alleen het feit dat het pakket niet meer zoals vroeger aan het onthaal wordt geleverd vind ik het redelijk.
28 aug 2023
Bedankt voor de review en leuk om te horen dat je tevreden bent! Maar wel vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar wens was. Excuses voor het ongemak! Dit zullen we melden bij PostNL en hopen dat je de volgende keer een betere ervaring hebt. Zo niet? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
23 aug 2023
Vaak een probleem om te bestellen. Wordt geen rekening gehouden met de grote van de bestelling. Producten zijn goed. Soms zg korting op producten terwijl ze dan duurder zijn dan normaal
22 aug 2023
Ik vraag om een factuur en krijg een zeer afgesnauwd mail nog steeds geen factuur van mijn bestelling ontvangen. Daarnaast doos vol gestopt met plastic
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Excuses voor de late reactie. Vanwege drukte is onze reactietijd wat langer. We hebben je een mail gestuurd met je factuur! Mocht je nog wat nodig hebben, horen we het graag. Groetjes, Team Body&Fit
17 aug 2023

`bijzonder prijsverhogingen

Bijzondere prijsverhogingen die gelijk lopen met "kortings" acties
23 aug 2023
Bedankt voor de review! Wat betreft de prijs, wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
17 aug 2023
Mijn korting codes werkte niet. Contact gehad maar je kon ze niet stapelen vertelde ze. Maar los van elkaar werkte ze ook niet. Ze wouden me niet tegenmoed komen hiermee

Niet realistische leveringsoptie

Ik plaatste mijn bestelling op 7-8 en koos uit de aangeboden opties voor levering op 11-8. Op de dag van de bestelling kreeg ik van Body&fit bericht, dat Postnl zich met een "track en trace" bij mij zou melden zodra mijn bestelling bij hun was ontvangen. Pas vandaag 15-8 (4 dagen na gekozen leveringsdatum) kreeg ik van Body&fit bericht, dat mijn bestelling bij Postnl was bezorgd. Van Postnl ontving ook vandaag bericht, dat mijn bestelling morgen geleverd wordt. Opmerking: het zou beter zijn als Body&fit geen leveringsopties aanbiedt die zij niet waar kunnen maken of op zijn minst een berichtje stuurt als de afgesproken datum niet haalbaar is.
16 aug 2023
Hoi, goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat de levering niet naar verwachting is. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat er in ons systeem als leverdatum gekozen is voor 15 augustus. Wellicht is dit verkeerd aangeklikt of is er iets misgegaan. In ieder geval excuses voor het ongemak. We nemen je feedback mee. We hopen dat je bestelling verder naar wens is. Zo niet? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
TS
Tavio S.
Dilsen
14 aug 2023
Vandaag besteld morgen geleverd klopt niet.. heb al 2x aan de hand dat ik smiddags dingen bestel, en de volgende dag zie dat mijn ontvangst datum en uur is veranderd.. en dan krijg ik het 2 dagen nadien..
16 aug 2023
Hoi, goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Ik zie dat je bestelling helaas was vertraagd bij PostNL vanwege drukte. Onze oprechte excuses hiervoor, we zullen er een melding van maken! We hopen dat je bestelling verder wel in goede orde ontvangen is. Zo niet? Laat het vooral weten! Groetjes, Team Body&Fit
14 aug 2023
Mijn pakket is niet juist aan gekomen. Geen idee hoe dat komt want het vorige pakket is wel juist aangekomen. In een keer stond mijn oude adres weer op standaard???? Bewoners waar het is aangekomen willen het niet retour zenden. Post.nl doet niets. En politie ook niet. Dus 40,- kwijt. En bedankt!
16 aug 2023
Wat vervelend om te horen dat je bestelling naar een oud adres is gestuurd. Dat is natuurlijk erg vervelend. Helaas kunnen wij in dit geval niet zoveel betekenen. De bestelling is verstuurd naar het opgegeven adres. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om je standaardadres aan te passen en het adres te controleren voor je de bestelling plaatst. Excuses voor het ongemak! Wellicht kan je langsgaan bij het opgegeven adres. We hopen dat dit lukt! Groetjes, Team Body&Fit
8 aug 2023
Creatine niet meer in kleine zakken leveren. Je handen zotten onder het poeder bij scheppen.
10 aug 2023
Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat de zakken niet bevallen. Wij hebben een aantal maanden geleden een rebranding uitgevoerd met onze producten, hierbij zijn onze verpakkingen aangepast. Zo kan het zijn dat je het product voorheen ontving in een pot en nu in een zak. Maar de inhoud is wel hetzelfde. Wij doen dit met oog op het milieu, het produceren van een zak stoot minder co2 uit en buiten dat neemt het minder ruimte in beslag in de verzenddoos waardoor er meer producten in 1 doos passen. Mocht je niet tevreden zijn en het product is nog gesloten, dan kan je deze uiteraard retourneren. Je kunt eventueel ook oude potten bewaren en hervullen met de zakken. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Vroeger kreeg ik de eiwitten in een tonnetje en nu in een plastic zak, en dat vind ik erg onhandig. Daarom overweeg ik naar een andere leverancier te gaan. Ik heb er al een op het oog.
8 aug 2023
Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de zakken! Als onderdeel van ons streven naar duurzaamheid stappen we voor het verpakken van onze producten over van grotere harde plastic verpakkingen naar zachte plastic zakken. Deze overstap zorgt voor een aanzienlijke vermindering van verpakkingsmateriaal en maakt recycling gemakkelijker. Meer informatie hierover kan je hier vinden: https://service.bodyandfit.com/nl/support/solutions/80000172425 Je kunt eventueel oude potten bewaren en hervullen met de zakken. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
4 aug 2023
Post.nl laat het pakje achter zonder aan te bellen, en gisteren 1u25 te vroeg aan de deur, en ik was niet thuis natuurlijk
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, bedankt voor de feedback! Leuk dat je besteld hebt maar wat vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar wens was. Excuses voor het ongemak! We zullen een melding ervan maken bij PostNL en je feedback doorgeven. Nogmaals excuses! We hopen dat de bestelling verder goed is aangekomen. Zo niet? Neem dan vooral contact op met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit
DK
Dany K.
Leeuwarden
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We horen graag van je wat er beter kan. Dan kun je hier achterlaten of je kunt contact opnemen met de Klantenservice en dan helpen we je graag verder! -Team Body&Fit
2 aug 2023

Slechte voorraad en drama levering

Jammer genoeg vaak artikelen niet op voorraad. Leveringen zijn een drama. Vaak net buiten kantoor tijden en kan van de bezorg tijdstippen niks op aan. Thuis bezorgen.. nog aan het werk. Op het werk bezorgen.. te laat en niemand meer aanwezig.
3 aug 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kan eventueel contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden! Wat betreft de levering, vinden we het erg jammer dat dit niet naar wens is. Vanwege drukte in de zomermaanden kan er helaas sprake zijn van vertraging. Sorry hiervoor! We zullen je feedback terugkoppeling bij het magazijn en bij PostNL. Mocht je problemen hebben met een levering, kan je contact opnemen met de klantenservice en kijken we graag wat we voor je kunnen betekenen! Groetjes, Team Body&Fit
WG
Wendy G.
Nieuwegein
1 aug 2023
Minder flutreclame
1 aug 2023
Hi, bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent met de levering en de producten maar jammer om te horen dat je niet blij bent met onze reclame. Excuses voor het ongemak! Mocht je onze nieuwsbrief niet meer willen ontvangen, kan je dit aangeven bij de klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je deze zo snel mogelijk niet meer ontvangt. We horen het graag! Groetjes, Team Body&Fit
30 jul 2023
Snelle bezorging Toch kan het nog wel beter. Vroeger kon je als bezorgadres het meest nabij gelegen Post-NL afhaalpunt opgeven. Dit was handig als je van te voren weet dat je rond het verwachte bezorgtijdvak misschien niet thuis bent. Nu dat niet meer kan moet je tot de bezorging thuis blijven. Duidelijke verslechtering. Verder was in de afgeleverde doos naast het bestelde, geen 'aanvullend cadeautje' mee gestuurd. Beetje karig en ook minder dan het voorheen was.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Fijn dat je bestelling snel geleverd was maar vervelend dat je niet tevreden was met de afleveropties. Dit bieden wij echter wel aan. Bij stap 1 van bestellen kan je kiezen voor 'afhalen'. Hier meer info over bezorgen op een afhaallocatie: https://service.bodyandfit.com/nl/support/solutions/80000172422 Wat betreft een cadeau, om een vlotter afrekenproces te bieden en om ook in de toekomst scherpe en aantrekkelijke prijzen te kunnen waarborgen, hebben we het standaard cadeau-assortiment in de winkelwagenomgeving uitgezet. Wij bieden dan wel verschillende acties aan voor een extraatje, zoals nu een gratis shaker met de code SHAKER. We raden aan altijd hier na te kijken wat voor actie we hebben elke week: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Acties-%26-Bundels/Promotions/Acties/c/sitewide-promo. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is, anders horen we het graag! Groetjes, Team Body&Fit
27 jul 2023
Bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Helaas lekt de gratis shaker tijdens het schudden en drinken. Hoe je deze ook dicht draait, het blijft lekken.
28 jul 2023
Hi, dat is vervelend om te horen! Neem gerust contact op met de klantenservice en dan kunnen zij dit voor je oplossen! Er zit een garantieperiode op de shaker, dus als deze defect is bij aankomst kunnen we je daar altijd mee helpen. -Team Body&Fit
24 jul 2023
Heel vaak vitamines niet op voorraad helaas. Ik had een aantal jaren geleden een betere ervaring
25 jul 2023
Bedankt voor de review! Wat vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kan eventueel contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden! Groetjes, Team Body&Fit