UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.563 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Het pakket kon niet thuis bezorgd worden, op afhaaladres was het niet, ben ook niet terug gebeld geworden. heb vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met DHL, Ze gaan een onderzoek instellen , ik zou er binnen vijf werkdagen iets van horen, ben benieuwd. Heb het bedrag van tevoren reeds volledig betaald.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat deze zending is misgegaan. Volgens onze gegevens is deze afgegeven bij uw buren. We hebben u dan ook een email gestuurd. Met kleurrijke groet, Desirée
18 feb 2024
Julie zeggen voor 22:00 besteld volgende dag in huis, mooi niet duurde 2 dagen als uitrede carnaval. Nou de post werkt ook met Carnaval. B.S. DUS
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
Mijn printen is kapot gegaan na het gebruiken van de cartridges. De printer gaf aan dat de cartridges zijn niet origineel maar ingevuld
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen, maar inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het probleem samen met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
Geen bestelling ontvangen wel betaald
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oh wat vervelend. Ik zie dat u al contact heeft opgenomen en we dit al meteen voor u opgelost hebben. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
GN
Gerry N.
Overdinkel
4 feb 2024
De inkt komt er niet goed uit. Slechte kwaliteit
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zullen u een email sturen, zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
Ik had snel cartridges nodig de optie van afhalen is er niet en versturen duurt al langer dan 5 dagen en blijft maar vertragen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw reactie, we hebben inderdaad een winkel waar u kunt afhalen. Als u met ons contact opneemt is dan veel mogelijk. Wellicht voor een volgende keer. Kleurrijke groet, Erik
Hij werkt niet op me printer geeft een fout code aan
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! We vinden het vervelend te lezen dat u problemen ervaart en we lossen dit uiteraard graag met u op. Daarom heb ik u zojuist een e-mail gestuurd om tot een oplossing te komen. We horen graag van u, alvast bedankt. Met kleurrijke groet, Linn
Twee dagen voor vertrek naar Afrika mijn cartridge besteld. Gemaild waar deze bleef. Reactie was; ja sorry, kan er niks aan doen. Nu 6 dagen later wordt het ding geleverd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Onze excuses hiervoor, echter was er bij uw verzending vertraging opgelopen bij onze vervoerder. Helaas konden we dit niet voor u oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
Ik heb de ontvangen cartridges geplaatst doch de printer geeft na afdrukken een blanco vel. Ik vraag me zodoende af of de cartridges wel gevuld zijn met inkt.
20 jan 2024
Bij mijn vorige bestelling van inktpatronen zat een zwarte patroon die niet werd herkend .Na mijn melding hierover bij jullie , met mijn verzoek om een nieuwe patroon kreeg ik geen enkele reactie van jullie . Vandaar mijn opmerking .
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel problemen ervaart met een van onze producten. Helaas kunnen wij geen mail van u in ons systeem terugvinden, daarom hebben we inmiddels contact met u opgenomen om samen met u dit probleem op te lossen! Met kleurrijke groet, Ton
Dramatisch niet gekregen van wat ik besteld had
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oh wat vervelend. We hebben u een email gestuurd en kijken graag even met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
6 jan 2024
De hp cardriges die ik heb gekregen was chinese rotsooi ze paste wel na de strip verwijderd te hebben bleef mijn printer maar zeggen verwijder strip alle cardridges geprobeerd bleef het zelfde met als resultijd alle verpakkingen kapot kan dus ook niet meer retourneren €78 weggegooid ook klacht indienen is al bijna onmogelijk gemaakt ze weten wat ze leveren rommel Gr Leo
23 dec 2023
Levering dag te laat
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en jammer dat u ons niet als shop of product een beoordeling geeft. We begrijpen natuurlijk wel dat u teleurstelling heeft als u ergens op zit te wachten, achter onze vervoerder doet zijn uiterste best in deze drukke tijden om alles te bezorgen. ons excuus daarvoor. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik
inkt werd door de HP printer niet geaccepteerd , bij de Mediamarkt maar andere gekocht en toen was het probleem opgelost , ik voel me bedonderd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Beste, bedankt voor het contact maar jammer dat u niet even contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Wij hebben namelijk 10 jaar garantie op alle producten! Tevens hadden we u graag geholpen om onze cartridges in uw HP printer te laten functioneren of uit te leggen waarom ze niet bij u werken. U heeft de update aan staan van HP. U bent nog altijd welkom om met ons te sparren hierover. En bedonderen daar doen wij niet aan. We zijn bereikbaar op 085 0013510 Kleurrijke groet, Erik
Het zou maandag bezorgd worden kreeg een mail van dhl dat het dinsdag zou worden is nu nog niet bezorgd. Hele dag thuis geweest. Dhl app is niet veranderd. Ik kan dus nog niet zeggen of de cartridge winkel ok is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Helaas heeft uw pakketje vertraging opgelopen bij onze vervoerder door deze drukke tijden. We zien echter dat deze vandaag bij u bezorgd gaat worden. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
Hele slechte kwaliteit. Groen achtige afdruk.
De goede spullen opsturen.
ik ga aan dat ik inkt nodig had voor mijn printer krijg ik verkeerde inktcartidge terwijl ik duidelijk doorgaf om welke printer het ging

Eerlijke service aanbieden zoals…

Eerlijke service bieden, zoals vandaag vóór 22:00 bestellen en morgen bezorgd krijgen. Zonder een extra dag te kiezen en zonder tegenbericht om de wijziging door te geven. Werkt ook met betrouwbare postservices die zich aan hun woord houden en niet zomaar bij een locatie bezorgen die ik niet heb gekozen omdat deze zogenaamd vol of gesloten was. Ik heb het nagecheckt en ze hadden gelogen.
Bestelling niet ontvangen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Helaas heeft onze vervoerder door de drukte wat vertraging opgelopen. We zien dat uw bestelling vandaag bezorgd gaat worden. Mocht dit niet zo zijn dan vragen we u even contact met ons op te nemen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée