UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.563 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Pakket kan niet bij juiste DHL-punt worden bezorgd.

Pakket niet bij verkeerde DHL-punt laten afleveren en indien dat toch gebeurd het alsnog op het juiste DHL-punt laten afleveren, zodat men niet na een week nog de bestelling niet in huis heeft Wel aangebonden opnieuw te verzenden, maar kan om onbegrijpelijke redenen niet naar gewenste afhaalpunt. Ligt nu bij punt dat zelfs op zaterdag in het geheel niet open is. Schiet dus lekker op
11 nov 2023
Voor mijn Kyocera M5526cdn cartridge besteld. Krijg verkeerde toegestuurd. Ze passen niet. Na dat ik gereclameerd had krijg ik een kinderachtig berichtje van ene Desiree van klantenservice waarin ze doet voorkomen dat ik achterlijk ben, moest vooral de cartridge uit het cellofaan halen en er "gewoon" in doen. Een kind kan zien dat ze niet passen. Dit meegedeeld. Vervolgens hoor je niets meer.
14 nov 2023
Bedankt voor uw review! We hebben inderdaad contact gehad en omdat we er eigenlijk van overtuigd zijn dat deze wel moeten passen. Een huismerk lijkt nooit op het origineel product. We hebben u een email gestuurd om eventueel een foto te sturen, zodat we even met u mee kunnen kijken. U heeft namelijk garantie op de producten en we willen u graag helpen. Met kleurrijke groet, Desirée
cartridge met magneta (rood) geinstalleerd maar doet het niet.
7 nov 2023
Dank voor uw beoordeling. Jammer te moeten vernemen dat de magenta-cartridge niet (direct) herkend wil worden. Inmiddels hebben we contact met u opgezocht om dit samen met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
31 okt 2023
Ik heb ze nog steeds niet ontvangen.
1 nov 2023
Bedankt voor uw review. Gelukkig heeft u contact met ons opgenomen. Onze vervoerder heeft u gemist en we gaan u uiteraard deze zending nogmaals toesturen. Hopelijk hebben we het voor u zo goed opgelost. Met kleurrijke groet, Desirée
29 okt 2023
De cartridges zouden zaterdag worden geleverd. Ik heb niets gehad!
31 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling! Wat vervelend te lezen dat u uw bestelling niet zoals beloofd de volgende dag heeft ontvangen. Ik zie bij de track en trace van onze vervoerder dat helaas de bezorging was verhinderd, waardoor deze 1 a 2 dagen vertraging heeft opgelopen. Onze oprechte excuses hiervoor. We gaan hier zeker melding van maken bij onze vervoerder! Gelukkig heeft u de zending maandag mogen ontvangen en wensen we u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
28 okt 2023
De spuitmondjes zijn afgedekt met een plastic plaatje dat zich niet laat verwijderen, dus troep!!!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en u medegedeeld dat u deze plastic plaatjes nooit dient te verwijderen. Deze worden automatisch door de printer geperforeerd als u de cartridges in de printer plaatst. Met kleurrijke groet, Ton
28 okt 2023
Niet originele cartridges geven blauwe kleur aan de printen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels via de mail contact met u gezocht om samen het probleem met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
21 okt 2023
de cartridge doet het niet optimaal.
16 okt 2023
op de site van 123-inkt cartridges willen bestellen maar bleek bij uwcartridgewinkel.nl terecht gekomen te zijn zonder dat ik dat wist. Cartridges snel ontvangen maar de printer herkend ze niet meer na 6 prints. Keurige medewerker aan de telefoon gehad, maar kan nog steeds niet printen. Kreeg een DHL-label gemaild welke ik kon uitprinten voor het retour sturen, maar de printer herkend de cartridges niet.
17 okt 2023
Dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend dat onze cartridges niet meer herkend worden door uw printer. Mijn collega heeft contact met u gehad en u daarbij de garantie procedure gestart. Ik heb u zojuist ook een QR code toegestuurd via DHL, zodat u geen retourlabel hoeft te printen. Deze QR code kunt u laten scannen bij het DHL punt en zij printen dan het label voor u uit. Hopelijk gaat het zo lukken. Met kleurrijke groet, Linn
1 okt 2023

nieuwe chip in epson cartridge?

Toch maar weer eens een huismerk aangeschaft. Koste best wat tijd om aan de praat te krijgen, de printer accepteerde 'm eerst niet. Volgende keer weer een (duurdere) originele.
2 okt 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat u eerst problemen had. U mag altijd met ons contact opnemen mocht het niet werken, maar ik begrijp dat u nu weer kunt printen. Wens ik u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
27 sep 2023

100% compatibel?

Ik heb twee toners voor mijn Samsung SCX-3205W besteld waarbij 100% compatibiliteit wordt beloofd. Ze bleken niet te werken en daarna werkte ook de oude (imitatie) toner niet meer. Het advies was om weer een originele toner te bestellen.... Ik heb ze verzocht in ieder geval een disclaimer over die 100% op de site te plaatsen, maar hier wordt niet op gereageerd. Wel kan ik de onbruikbare toners retourneren. Al met al een teleurstellende ervaring.
28 sep 2023
Dank voor uw beoordeling. Helaas is het ons samen niet gelukt de producten werkende te krijgen in uw printer. Wat hiervan precies de oorzaak is, hebben we helaas niet kunnen achterhalen. Daarom zijn we ook de garantieprocedure met u gestart. Mochten de toners vaker problemen bij klanten geven, dan zouden wij onze 100% compatibiliteit-garantie ook aanpassen. Met kleurrijke groet, Ton
MW
Mike W.
Enschede
9 sep 2023

Werkt "meestal"... DUS NIET !!!

Duidelijk aangegeven dat ik inkt-cartridges wil die WEL werken ! Reactie "in de meeste gevallen zal de printer gewoon gaan printen." ! DIT IS DUS NIET ZO !!! Cartridgewinkel nu onbereikbaar en reageert niet meer !!! Duidelijk aangegeven dat ik vandaag op vakantie ga, wat nu met de FOUTE cartridges ? DANKJEWEL ERIK !!
13 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Ik vind het vervelend te lezen dat u problemen heeft ervaren. Ik zie dat mijn collega heeft geprobeerd het voor u op te lossen en u uiteindelijk de retourprocedure heeft toegestuurd. Soms is het helaas zo dat een printer ons huismerk niet wil accepteren. Hoe vervelend ook, we bieden dan garantie en u mag alles retour sturen. Dan krijgt u het aankoopbedrag retour. We zien uw retourzending graag verschijnen, zodat we het kunnen afhandelen voor u. Met kleurrijke groet, Linn
8 sep 2023
Niets ontvangen
8 sep 2023
Wacht al meer dan een week op mijn cartridge. Wat slecht.
24 aug 2023
Bezorgdienst.. we hebben 2 dagen voor niks gewacht terwijl we gewoon open zijn als bedrijf en uit eindelijk hebben we het opmoeten halen
25 aug 2023
Vervelend te vernemen dat u de bezorger heeft gemist, hierdoor is uw zending inderdaad naar een afhaalpunt gegaan. Voor correcte bezorging zijn we afhankelijk van onze vervoerder, waar wij duidelijke afspraken mee hebben gemaakt. Echter een en enkele keer loopt dit niet volgens afspraak. Onze excuses als we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We gaan er van uit dat dit eenmalig is. We gaan ervan uit dat de producten wel naar wens zijn en dat u weer goed kunt printen. Kleurrijke groet, Erik
19 aug 2023

Leverproblemen

Mijn laatste bestelling werd niet de volgende dag geleverd, terwijl dat wel de belofte was. Daar wordt ik erg verdrietig van.
de epson accepteert geen imitatie cartridge
8 aug 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat u problemen heeft met ons product. U heeft garantie en we hebben u dan ook een email gestuurd om even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée
1 aug 2023
De cardridges zouden geschikt zijn voor mijn epson maar ze doen niets helaas erg jammer dit
1 aug 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te lezen dat u problemen heeft. We hebben u dan ook een email gestuurd om even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée
30 jul 2023
Cartridge werkt niet
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u inmiddels een email gestuurd. We helpen u graag om het probleem met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
DB
30 jun 2023

Goedkoop is duurkoop

Twee van de vier nieuwe vervangende huismerk Epson Cartridge zijn leeg. Je vervangt je inkt en dan kun je niet meer printen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met onze producten. Inmiddels hebben we contact met u gezocht om dit, samen met u, op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton