UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.563 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

29 jun 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen
30 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben inmiddels al een email gestuurd. Volgens de track en trace zou uw pakket zijn opgehaald bij een dhl locatie, dus we gaan even met u meekijken om dit uit te zoeken. Met kleurrijke groet, Desirée
Product zou er de volgende dag zijn. Duurde 3 dagen!
20 jun 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. We streven ernaar om deze de volgende dag bij onze klanten te laten bezorgen en betreuren het dan ook dat dit bij u niet gelukt is. Uiteraard koppelen we dit terug bij onze vervoerder. Onze excuses hiervoor. Met kleurrijke groet, Desirée
15 jun 2023
zeg niet dat het voor x tijd bestellen het volgend dag bezorgen is. dit is zeer misleidend en heeft geleid tot problemen in ons werk. belachelijk dat een bedrijf hiermee weg kan komen en als reden kan zeggen "er is vertraging" 1 dag vertraging is begrijpelijk maar, 4 dagen word nu wel iets te bot. daarnaast hebben wij ook geen bericht gekregen van de status en moesten zelf contact opnemen waar ons pakket bleef.
16 jun 2023
Dank voor uw beoordeling. Door problemen met bezorging bij DHL lopen diverse zendingen vertraging op. Waaronder uw zending. Gelukkig heeft u onze klantenservice wel weten te vinden en is uw zending inmiddels bij u bezorgd. Ik hoop dat hiermee uiteindelijk wel alles naar wens is. Mocht dat niet zo zijn, dan horen wij dat uiteraard graag van u! Met kleurrijke groet, Ton
15 jun 2023
Vrijdag 11.30 besteld. Dinsdag ontvangen op andere locatie dan gevraagd.
15 jun 2023
Bedankt voor uw reactie, het is juist dat onze vervoerder vanwege drukte soms iets langer nodig heeft, echter heeft hij het op het door u aangegeven afhaalpunt afgegeven. Dat is tenminste uit de gegevens van uw bestelling. Excuus voor de vertraging ook al hebben we dit niet zelf in de hand. Kleurrijke groet, Erik
14 jun 2023
Na invoer van de Gele Cartridge doet onze printer het niet meer. Blijft aangeven dat geel moet worden bij gevuld! Met vriendelijke groet Johan Westenberg De Jong IJmuiden II
15 jun 2023
Beste Johan, bedankt voor uw beoordeling maar jammer dat u geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Inmiddels heeft u hierover een mail ontvangen zodat we uw probleem naar tevredenheid gaan oplossen. In afewachting op uw reactie wensen we u een kleurrijke groet, Erik
7 jun 2023
Misleidende verkoop Verkoop van XL cartridges terwijl hier 45 % minder inzit 10 ml tov 18 ml van de concurrent, patroon is verder hetzelfde. Dan kom ik uit op S , M, L en XL en dan zijn jullie M van matig in reactie. In het telefonische contact is dan ook niets besproken over orginele cartridges. Een schande om hierover te liegen om jezelf beter neer te zetten. Daarnaast was het contact mijn Initiatief.
7 jun 2023
Il heb nog steeds mijn cartridges niet ontvangen. 2 weken geleden besteld én betaald...
7 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat er iets mis gaat met uw zending. We hebben inmiddels u proberen te bellen en u een email gestuurd. Uiteraard gaan we dit voor u oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
27 mei 2023
Heb eeen week geleden besteld en het is er nog niet
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend te horen dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. We sturen u dan ook een email om dit met u op te lossen. Er lijkt iets mis te zijn gegaan bij onze vervoerder. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
26 mei 2023

Geen levering, klantenservice "hoopt en wacht af" of het vanzelf nog goed komt

Update: niet alleen verzenden ze niet en ondernemen ze geen actie bij melding, hier proberen ze nu het probleem bij mij neer te leggen (zou een postbus gebruikt hebben). Factuuradres en afleveradres zijn niet het zelfde, en in de bevestiging staat duidelijk dat ik koos voor een afhaalpunt: Verzendingsmethode DHL ServicePoint: Albert Heijn Achterberg, Daar moet mijn bestelling dus heen ...
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw update! Helaas gaat er iets goed mis bij onze vervoerder. Waar wij dachten dat het lag aan de postbus, is dit inderdaad niet het geval. U heeft gekozen voor een afhaalpunt, maar op de een of andere manier lijkt dit niet goed te worden verzonden. Onze oprechte excuses! We hebben inmiddels uw bestelling gecrediteerd, zodat het voor u is opgelost. Met kleurrijke groet, Linn
21 mei 2023
doen erg moeilijk over foute zending. moet nu zelf naar postkantoor om foute zending terug te suren. ik ben 78 en dat is niet makkelijk, maar het kan niet anders. mijn voorstel nieuw dhl pakket en foute mee terug nemen. dat deden ze niet. dus echt slecht. koop hier niet.
26 mei 2023
Dank voor uw beoordeling. We zijn in afwachting van uw retourzending. We willen het uiteraard graag voor u oplossen, maar u gaf aan cartridges van een andere webshop te hebben. Daarom willen we graag de retourzending zien, zodat we het juist kunnen afhandelen voor u. Hopende op uw begrip. We houden contact! Met kleurrijke groet, Linn
20 mei 2023
Printer accepteert cartridges niet , geeft foutmelding
22 mei 2023
Bedankt voor uw review. We hebben u inmiddels een email gestuurd om met u mee te kunnen kijken. U heeft garantie en we zullen dit uiteraard voor u gaan oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
19 mei 2023
Ik hoor niets terug op mijn vraag , waar mijn bestelling blijft en wat ik moet doen?
22 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. U heeft contact gehad met mijn collega en u had helaas de verkeerde postcode doorgegeven. Inmiddels is er een nieuwe zending uw kant op. Met kleurrijke groet, Desirée
TW
Theo W.
Huissen
14 mei 2023
Doos beschadigd niet op de ingevoerde datum geleverd en een erg brutale bezorger
15 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te horen dat u een slechte levering heeft ervaren. We gaan dit zeker terugkoppelen met onze vervoerder. We hebben inmiddels u een email gestuurd om dit verder met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
9 mei 2023
bestelling is niet geleverd op gewenst adres
22 mei 2023
Bedankt voor uw review. Helaas heeft uw zending vertraging opgelopen bij onze vervoerder. We zien gelukkig dat deze alsnog bezorgd is. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée