UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.819 beoordelingen in totaal

27 mrt 2024
Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

21 jun 2024

ik ben erg tevreden dat ik met invullen misschien onzekerheid kan weghalen.…

ik ben erg tevreden dat ik met invullen van type printer, mijn inkt kan bestellen. ik heb besteld en de inkt snel ontvangen. Allen ziet de verpakking er anders uit. Zo heb ik twijfel, of dit een type is waar je de chip zou moeten worden omgezet. Ik heb een hekel aan het systeem dat printers met printtellers bepalen dat de inkt op is. Dat is nooit zo er zit meestal nog 20% in. Die gooi je dan weg. Natuurlijk kan dat anders, maar het is een commerciële truc. Ik had een erg dure hen geweldige HP printer, maar de software bepaalde nogal erg vroeg dat de inkt op was. Dit bleek het verdienmodel te zijn. Ik heb de printer gesloopt en een Brother aangeschaft. Deze is behoorlijk eerlijker. Nu is het zo dat je nu inkt koopt, maar het kan zijn dat deze pas over een paar maand gebruikt moeten worden. Omdat de verpakking anders is en de verpakking van zwart er niet is ben ik wel bang dat ik over een tijd pas ontdek dat de cartridge niet past. Je haalt ze eerder niet uit het plastic. Die onzekerheid en het beroep doen maanden later als het niet de juiste is zou u kunnen weghalen. Ik zo n.l. best een grotere voorraad willen kopen. Met vriendelijke groet, Bert Dijkstra
Prima inkt, geen gezeur met: printer herkent inkt niet.. Ook nog goedkoop, en gratis zwarte inkt bij een setje.. En volgende dag in huis.. Goede service, ik had een vraag over Canon inkt, en binnen een uur antwoord! Tip aan al die inktpatroon verkopers: Verkoop ook losse printkoppen! Bijna mijn oude MG8250 in de Kliko gegooid, met een schoendoos vol dure inkt! Een printkop van 17 euro, en hij doet het weer prima!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor deze mooie woorden! We proberen op vragen van onze klanten zo snel mogelijk te beantwoorden. U mag dan ook altijd contact met ons opnemen, we helpen graag. Met kleurrijke groet, Desirée
Na jaren toch maar een nieuwe cartridge te kopen voor mijn oude HP printer kwam ik bij jullie uit. Omdat ik heel weinig print had ik er niet heel veel geld voor over. Maar hij doet het heel goed en is mooi zwart. Jullie zijn een top bedrijf ook omdat ik het de volgende dag al in huis had.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor deze mooie woorden. Goed te horen dat u weer mooi kunt printen op misschien een wat oudere printer. Met kleurrijke groet, Desirée
I ordered two cartridges for my printer, I received them a day earlier than the website said. They work perfect! (even though they are a doppelganger of the original) And I paid half the price for them. I don't know what they could do better. Thank you ! perhaps the best it is: don't change ANYTHING ;-)
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wow! Thank you for these beautiful words! We look forward to seeing you again in our beautiful webshop. With colorful greetings, Desiree
27 jun 2024
Kon nergens slagen voor de inktcartridges niet op voorraad, dat wat ik nodig had werd niet verkocht etc etc, tenslotte op internet gezocht en slaagde direct wat ik nodig had en veel veel goedkoper dan ik altijd moest betalen, Dus enorm tevreden met uwcartridgewinkel.
3 jul 2024
Dank voor uw mooie beoordeling en super fijn dat u de voor uw printer benodigde cartridges gevonden heeft op onze website. Vanaf nu kunt u voordelig printen. We wensen u veel print plezier en een kleurrijke groet, Erik
21 jun 2024
Tot op heden moet ik nog afwachten met de afhandeling van mijn probleem. Probleem is een zoek geraakte pakje van DHL van dit bedrijf, waarvan Uwcartridgewinkel geen verantwoording heeft, maar DHL deed een verkeerde bezorging. Nu is het pak je zoek.
GC
Gerrie C.
Groesbeek
Tijdens het online bestellen,kon ik de openings tijden vd winkel niet zo snel vinden. Omdat ik de bestelling zelf ging ophalen ,kon ik geen goede route indeling maken. Later toe de bestelling was afgerond kon ik deze wel vinden.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! We nemen deze feedback zeker mee. Uiteraard mag u voor vragen ons ook altijd bellen. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée

Zeer betrouwbare webshop

uwcartridgewinkel.nl is een betrouwbare webshop met een overzichtelijke website. Ook de huismerk cartridges zijn prima. Men wordt goed en klantvriendelijk geholpen en de bestellingen worden correct en snel bezorgd.
3 jul 2024
TOP om deze mooie beoordeling te lezen, vriendelijk bedankt hiervoor. We doen dagelijks ons best om iedereen naar tevredenheid te helpen. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik
25 jun 2024
De eerste bestelling ging mis omdat de ideale betaling niet lukte. Pas na een 2e poging na eerst te registreren (met welkomskorting...) , lukte het wel. Gelukkig werd door u de eerste bestelling geannuleerd
TJ
Zeer snelle bezorging. De prijs is hoog voor 2 cartridges, bijna evenveel als voor de complete canonprinter, die ook nog 2 cartridges zwart en kleur geeft. 2 + 1 gratis is meer dan 5 % korting.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Cartridges zijn vaak duur, maar bij ons krijgt u meer voor uw geld. De cartridges hebben meer inhoud en hebben een scherpe prijs! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Helaas kreeg ik niet de door mij gedachte bestellingen omdat ik een fout maakte dat het leveren van 4 zwarte cartriges ook kon ! , ik kreeg 4 keluren daarvoor in d eplaats jammer , mijn fout
AS
A S.
Capelle aan den IJssel
4 jul 2024
Heel simpel om te bestellen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden over de vordering van je bestelling Keurig op tijd geleverd. Makkelijke manier om te betalen. Niets dan lof van mijn zijde
5 jul 2024
Wauw! Dank u wel voor deze mooie woorden! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Efficient. Sorted payment issue. Only took payment from BE,DE and NL. Goods turned up a day later and now I have spare ink but better than no ink. They did honor the order expeditiously.
Thank you for your nice review! With colorful greetings, Desiree
23 jun 2024

Al 2x meegemaakt: goede snelle oplossing

Al 2x meegemaakt: probleem met printer, maar kwam met nwe cartridges naar voren. Zonder veel problemen nieuwe set gestuurd waarmee althans gedeeltelijk opgelost. Goed meedenkend.
25 jun 2024
Bedankt voor uw compliment! We denken met u mee in oplossingen. Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Betrouwbare levering van een goed product. In het verleden wel eens een cartridge geregen die het niet deed. Werd niet moeilijk over gedaan. Meteen een nieuwe gekregen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Super! U heeft bij ons 10 jaar garantie op de producten. Mochten er dus problemen zijn dan lossen we dit voor u op. We wensen u namens ons hele team heel veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Alles zoals altijd prima. Alleen de DHL-bezorger probeerde de envelop met cartridges door de brievenbus te rámmen. Gelukkig was ik thuis en kon ik de deur open doen…
IS
20 jun 2024

Supersnelle leververing!

De bestelling geplaats en meteen de volgende dag in huis. Top! Vind het alleen jammer dat u geen Drums verkoopt; deze moet ik helaas ergens anders online bestellen.
Cartridge snel en correct geleverd. Nog niet geïnstalleerd dus ik kan de kwaliteit nog niet beoordelen, zouden 6000 pagina's moeten zijn dus ik ben benieuwd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel! We wensen u namens het gehele team alvast veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Goed product. Goede prijs. Goede service. Levering overeenkomstig tijdlijn van uw mail. De foto's op de website hebben een klantvriendelijke uitstraling.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wat een geweldig compliment! Heel erg bedankt en we wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle levering van cartridges via de postbus, dus geen problemen met bezorging. Redelijke prijs en voordeel van extra cartridge met zwarte inkt.