UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

7.610 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.063 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

'Oud/vertrouwd' 123Inkt maar toch verwarrend. De kennelijke verzelfstandiging van de inktsector zou beter gecommuniceerd moeten worden. De samenwerking met de koeriersdiensten zou ook kritisch bekeken moeten worden. Misschien meer spreiding. DHL en PostNL maken hun eigen dienst(baarheid) uit. Melden dat ze aan de deur geweest zijn, maar vergissen zich... (heel bewust) Of neem een andere koerier om de macht van die twee te ondermijnen en accepteer een iets langere levertijd.
Positieve ervaring! Als nieuwe klant nieuwe cartridges besteld kreeg beetje korting bij aankoop héél fijn! Snel geleverd prijs is netjes en nog een bon met korting op volgende bestelling en een pen heel attent. Netjes per post geleverd en de cartridges doen het goed dus goed gevoel na lang niet gebruik gemaakt van mijn printer hartelijk dank 🙏🩷
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie woorden! Wat fijn te horen dat u zo tevreden bent. We hopen u dan ook terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
De service/dienstverlening is van professionele klasse; 1 punt wellicht: als je de cartridge uit de verpakking haalt moet je de beschermkapjes ook eraf halen, het kan zijn dat menigeen dit niet weet, omdat in de voormalige verpakkingen de cartridge direct uitneembaar was en direct geplaatst kon worden in de printer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Super! Bedankt voor deze feedback, die nemen we zeker mee. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
26 sep 2024
De afgelopen jaren heb ik nergens zo goedkoop een toner cassette kunnen kopen als bij cartridge.nl. Ook de service is super. Binnen 24 uur had ik mijn toner voor mijn samsung printer in huis. Ik kan dit een ieder aanbevelen. En niet te vergeten: een balpen cadeau. Voor het geval je printer het begeeft.
27 sep 2024
Bedankt voor deze mooie woorden! En inderdaad mocht het printen niet lukken dan heeft u nog altijd een mooie pen om te schrijven ;) Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
3 okt 2024
service heel goed, vanaf nu ben ik vaste klant van jullie. mijn vrouw belde jullie op en werd goed geholpen vandaar dat ik nu bij jullie koop. ging voorheen naar de handy man is weg bij ons in capelle a d ijsel. dus nu zijn jullie de shop waar ik koop. mvg leen
4 okt 2024
Wat fijn te horen dat u een klant van ons blijft. U kunt altijd voor alle vragen contact met ons opnemen. We helpen u graag. Met kleurrijke groet, Desirée

U

Vroeger kon ik altijd achteraf betalen nu is dat moeilijker. de volgende keer wil achteraf betalen. ik ben een keer voor € 300,00 opgelicht ( niet door Uwcartridgewinkel) en daarom koop ik nooit meer vooraf betalen. Groetjes, Diny van der Linden.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! U kunt bij ons kiezen voor Riverty, dat is achteraf betalen. Zo krijgt u uw factuur nadat u uw bestelling binnen heeft. Met kleurrijke groet, Desirée
Ja ik had cartridjes besteld van het merk brother printer. Maar dat moet eigen merk zijn en geen huismerk Met Desiree heb ik afgesproken om het bestelde terug te sturen en dan ontvang ik de centjes terug. Met vriendelijke groet, Jomy Adriaans.

tonercassettes gaan maar voor 50% tot 60% lang mee.

Er was een snelle levertijd, maar toners maken lang niet zoveel als wordt aangegeven. Als ongeveer de helft is verbruikt beginnen ze strepen te trekken. Omdat de prijs gunstig t.a.v. de andere leveranciers is dit nadeel acceptabel.
24 sep 2024
inkt is goed van kleur. Snelle bezorging, staan je vriendelijk te woord aan de telefoon. Goede service een van de inktpatronen was de chip van stuk gebeld en de volgende dag een goede inktpatroon ontvangen. Ben zeer tevreden.
24 sep 2024
Wauw! Dank u wel voor deze mooie woorden. We staan graag voor onze klanten klaar en denken met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
28 sep 2024
Ik heb al een beoordeling gegeven. Hierbij dus nog een keer. Vlot Geleverd. Duidelijke website. En uit eerdere ervaring: De cartridges geven geen problemen en de inkt geeft duidelijke afdrukken met natuurlijke kleuren.
30 sep 2024
Bedankt voor deze mooie woorden. Hier worden we als team erg blij van en hopen u dan ook terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
1 okt 2024
Er was aanvankelijk een foutieve cartridge gestuurd maar na onze reclame werd nog dezelfde dag een goed exemplaar gestuurd. Ook werd meegedacht waarom de eerste niet werkte. Alles in goed en vriendelijk overleg.
2 okt 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik

Keurig

Prima afhandeling van de bestelling. Misschien is het een idee om te vermelden wanneer iets een brievenbusverzending is. Dan zitten mensen niet thuis te wachten tot iemand van DHL aanbelt.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
fijn dat u tevreden bent en uw bestelling snel thuis had. Uw tips gaan we naar de juiste afdeling doorzetten, dank daarvoor. Kleurrijke groet, Erik
Ik dacht dat ik verkeerde toner had besteld en had dit gemaild met foto. Binnen 5 min werd ik gebeld dat ik de goede toner heb en hoe ik deze moest installeren. Ik had de goede toner!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Super! We proberen zo snel mogelijk problemen en vragen te beantwoorden. Goed te horen dat u dit waardeert. Met kleurrijke groet, Desirée
Kwaliteit van de cartridges en service van 'uwcartridgewinkel.nl. uitstekend. Iedere aflevering met een kortingsbon, een heel goed schrijvende pen en snelle levering!

Verkeerde cartridges

Had de verkeerde type cartridges besteld. Na telefonisch contact werd alles teruggenomen (gestuurd) en de goede cartridges de volgende dag alweer bezorgd. Super! Top!
30 sep 2024
Dank u wel! U heeft bij ons een zichttermijn van 100 dagen, dus mocht u onverhoopt de verkeerde hebben besteld dan mag u deze gratis retourneren. Goed te horen dat u over deze service tevreden bent. Met kleurrijke groet, Desirée
TB
Thijs B.
Eindhoven

Tevredenheid

Overzichtelijke website, goed assortiment, aantrekkelijke prijzen van cartridges, snelle en correcte levering zoals aangegeven, kortom zeer tevreden omtrent alles!😀
4 okt 2024
Wauw! Wat een geweldig compliment. Heel erg bedankt en we hopen u dan ook weer terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
27 sep 2024
Prima en snel geholpen! Minpuntje DHL , meneer maande mij om hart te lopen terwijl ik ernstig geblesseerd ben 😡 ( het regende maar daar kan ik niets aan doen )
7 okt 2024
Printer had ik al een paar jaar in huis, maar lang niet gebruikt. Cartridges die ik bij jullie had besteld er in gedaan en kon direct mooie afdrukken maken.
8 okt 2024
Super! Kijk dat ook zelfs een oudere printer weer mooi kan printen met ons huismerk! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
3 okt 2024
Super vlotte levering.Goedköop! Maar 1 cartridge past ook in een envelop en door de brievenbus i.p.v . In een doos bezorgd door een bezorgdienst.
4 okt 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is uw product net te dik voor de brievenbus en dan zal deze beschadigen. Dat is de reden dat deze in een pakketje wordt bezorgd. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle service en leuke verkoopster aan telefoon.Gaf mij de tip om beter een complete set cartridge te nemen als alle patronen los te pakken.