UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

BD
B.K. d.
Wâlterswâld
Besteld en de volgende dag in huis. Eerst even opstart problemen , ná herplaatsen deed ie het weer.
Vooraf contact opgenomen ivm aanschaf huismerk en daar werd positief op gereageerd en ook nog snel
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Een super beoordeling waar we blij van worden! Dank u wel. Met kleurrijke groet, Desirée
13 apr 2024
Prima verzending. Super hulp bij niet werken van nieuwe cartridge en goede oplossing van probleem.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Top! Wat super te horen dat u zo tevreden bent. We zien u graag weer bij ons terug. Met kleurrijke groet, Desirée
Cardridges nog niet toegepast maar de afrekening, verzending en aflevering waren prima in orde.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dan wensen we u alvast veel printplezier. Bedankt voor uw review! Met kleurrijke groet, Desirée
Alles perfect en op tijd. Echter altijd eerst even rommelen voordat ze werken met de HP printer
Snelle levering, bijna geen verschil in deze cartidges vergeleken bij de orginele cartridges
JO
Jan O.
Amsterdam

Uw vertrouwen waard.

Kiezen, bestellen en betalen in eigen vertrouwde bankomgeving gaven mij een vertrouwd gevoel.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie woorden! We hopen u dan ook weer terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
Ja super snelle leveringen inclusief een gift een ook belangrijke aanwijzingen meegeleverd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
5 *****! Wat een mooie beoordeling heeft u ons gegeven. Dank daarvoor! En inderdaad, bij veel HP-printers is het belangrijk om de updates uit te zetten. Hierdoor wordt een juiste, lange werking van de producten gegarandeerd. Met kleurrijke groet, Ton
NP
N P.
Geleen Niederlande
19 apr 2024
Goede ervaring. Aantrekkelijke prijzen en snelle levering. Zeer tevreden. Bestel.hier vaker.
Ik had snel een nieuwe cartridge nodig en Uwcartridgewinkel bleek het juiste adres te zijn.
Dank u voor dit mooie compliment! Met kleurrijke groet, Desirée
snelle levering, de cartridges worden herkend door de printer, te zien na verloop van tijd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze geweldige review! We wensen u namens ons hele team veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
17 apr 2024
Betrouwbaar, snelle levering en in ieder geval voor mijn printer de laagste inkt prijzen.
18 apr 2024
Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling. Fijn te lezen dat tevreden bent over de levering en onze prijzen. Veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
19 apr 2024
Ben altijd blij met jullie producten en levering op tijd. Hartelijk dank. Ga zo door.
Zeer snelle en goede levering, plus de cartridges werken prima op mijn Epson printer 👍
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u voor deze duim! U blij, wij blij. We zien u graag weer bij ons terug. Met kleurrijke groet, Desirée

Snel, redelijke prijs en het constant op de hoogte houden van de staat van verzending
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Een uitstekende score! Bedankt en we wensen u dan ook heel veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Probleemloos inkt bestellen,goed en verzorgd thuisgestuurd.zeer tevreden,h.r.satter.
18 apr 2024
Alles was prima geregeld Alleen de levering duurde een dagje langer dan aangegeven
18 apr 2024
TOP en super bedankt voor uw mooie beoordeling. Onze vervoerder heeft er inderdaad bij u een dag langer over gedaan dan nodig. Excuus voor dit ongemak. Ondanks dat wensen we u veel print plezier. kleurrijke groet, Erik
De snelle afwikkeling van de bestelling. Ik zou niet weten wat er nog beter kan. .
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Erg fijn te lezen dat u tevreden bent over UwCartrigeWinkel.nl we doen elke dag als team ons best. Vriendelijk bedankt voor uw mooie woorden en veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
Keurig geregeld allemaal, bestellingaanname , verzenden, en snelheid. Grt Wout(74)
16 apr 2024
Wauw! Bedankt voor deze mooie woorden en geweldige score. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée

Gemakkelijke en begrijpbare…

Gemakkelijke en begrijpbare internetsite, goede prijs en zeersnelle levering!