UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Besteld en de volgende dag binnen de aangegeven uren ontvangen. Prima toch....☺
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Heel erg bedankt voor deze geweldige review! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
FV
François v.
Roosendaal /Nederland
Snel en goed geregeld en goedkoper dan degene die zegt de goedkoopste te zijn.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wat een mooie beoordeling! Dank u wel! Goed te vernemen dat u ons gevonden heeft en onze prijs/kwaliteitsverhouding weet te waarderen! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Ton
13 apr 2024

Snelle levering Toner laserprinter

Snelle levering van het product. Product voldoet perfect zoals omschreven is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze geweldige review! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Zeer positief. Gemakkelijk te bestellen en snelle ontvangst. Prima kwaliteit!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Mooie beoordeling erg bedankt daarvoor, we zijn blij te vernemen dat u zo positief bent over het bestelproces en de kwaliteit. Veel printplezier.3 Kleurrijke groet, Erik.
ben tevreden, bestelling wordt snel en goed uitgevoerd, pruduct bevalt prima
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
5 *****! Dank u wel voor deze beoordeling! Mooi te vernemen dat u onze producten weet te waarderen. Met kleurrijke groet, Ton
Snelle levering, goede produkten, bij een foutje ..binnen een dag opgelost.!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u voor de mooie 5 sterren beoordeling en inderdaad hebben we het snel kunnen oplossen. We wensen u veel print plezier en een kleurrijke groet, Erik
FH
Fred H.
Duiven
Duidelijke webshop goede prijs snelle levering goed werkende cartridge
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze fantastische beoordeling! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
18 apr 2024
Lage prijs Snelle levering De cartridge die ik monteerde deed het meteen
Snelle verzending, kwalitatief hoogwaardig product voor een goede prijs
Pakketje werd naar het factuuradres gestuurd; wat niet meer actueel is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zien dat het bezorgadres hetzelfde is als uw factuuradres. U kunt dit aanpassen in uw account of op de website. Met kleurrijke groet, Desirée
Goede snelle afhandeling van bestelling en goede kwaliteit cartridges.
AB
Anja B.
Helmond
alles was heel duidelijk, pakket met bestelling werd op tijd geleverd
Ik zou zeggen ga zo door Kan er verder niets over zeggen. Geweldig.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dat gaan we zeker doen en dan hopen we u weer terug te zien bij een volgende bestelling! Bedankt voor deze review en veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Niets veranderen. Het juiste produkt snel geleverd dus is prima zo.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dan gaan we het zo houden;) Goed te horen dat u een tevreden klant van ons bent. Met kleurrijke groet, Desirée
de levering ging goed alleen niet volgens de lijst van het bedrijf
de toelichting printerinstellingen vind ik ingewikkeld omslachtig
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Voor vragen kunt u altijd met ons contact opnemen, we helpen u graag. Met kleurrijke groet, Desirée
de artikelen waren stevig verpakt en op de juiste tijd ontvangen.
7 apr 2024
Verzending en bezorging prima. Website duidelijk en betrouwbaar.
Snelle levering. Kwaliteit cartridge kan ik nog niet beoordelen.
SD
Geweldig bedrijf vriendelijke mensen en een fantastische service
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze geweldige beoordeling! Hier worden we als team blij van en daar doen we het voor. Met kleurrijke groet, Desirée