UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.656 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.619 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

6 jun 2023
Gelijk geleverd en precies wat ik besteld had
snelle levering alles prefect
6 jun 2023
Bedankt voor deze PERFECTE score! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Netjes op geleverd.

Prijs, advies
5 jun 2023
Snelle service geen verzwarende kosten en voordelig
5 jun 2023
Snelle levering voor een top prijs. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen omdat de tonercassettes nog niet in gebruik zijn
5 jun 2023
Bedankt voor deze TOP score! We wensen u alvast veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Super snel geleverd
5 jun 2023
Goedkope cartrids en vriendelijke medewerkers En aanbiedingen
5 jun 2023
Bedankt voor deze mooie woorden! Blij te horen dat u zo tevreden over ons bent. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
snelle en correcte levering

Snelle service

Er was iets mis gegaan met de eerste bestelling, maar de cartridgewinkel heeft dat zeer snel opgelost. Na een telefoontje werd de bestelling meteen opnieuw gestuurd, zodat we die de volgende dag al weer in huis hadden.
5 jun 2023
Goed geholpen om de goede toners te kopen en op tijd ontvangen.
5 jun 2023
Top! We willen u bedanken voor uw review. Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
KH
Karin H.
Bilthoven
4 jun 2023

Snelle service tegen aantrekkelijke prijs

Snelle service tegen een zeer goede prijs
4 jun 2023
Het op de hoogte houden van de bestelling en de snelle levering
3 jun 2023
Prijs en snelle levering
3 jun 2023
2 jun 2023
Zeer vriendelijke en snelle service na het niet aankomen van de bestelling.
5 jun 2023
Bedankt voor deze vijf sterren! Goed te horen dat u blij bent met onze service! Deze staat bij ons hoog in het vaandel. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée