LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

885 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.147 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

HB
Han B.
Enschede
20 mrt 2024
16 mrt 2024
Kan geen account aanmaken om de lampen te bedienen
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Davy, de lampen die je hebt besteld werken op Zigbee 3.0. Om deze met je mobiel te kunnen bedienen, heb je altijd een Zigbee 3.0 hub nodig, zoals duidelijk in de beschrijving staat. Dat kan van Ynoa zijn, maar ook van een ander merk. Het alternatief is de lampen te bedienen middels de draadloze afstandsbediening, dan werkt het wél zonder hub. Mocht je hier meer advies over willen hebben dan mag je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Groet, team LEDlampenkopen.nu
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Florine, wat jammer dat je ervoor kiest om onze service met 1 ster te beoordelen. N.a.v. je zoekgeraakte pakketje in het sorteerproces van PostNL hebben wij contact met elkaar gehad en een onderzoek laten starten door de bezorgpartner. Zo'n onderzoek duurt helaas altijd een aantal werkdagen, hierin zijn wij afhankelijk van externe partijen en hebben wij dus ook geen invloed op. Wij hebben steeds snel gereageerd op je mailtjes en je zo op de hoogte proberen te houden. Direct toen uit het onderzoek werd geconcludeerd dat het pakketje zoek is geraakt, hebben wij aangeboden je bestelling opnieuw te verzenden. mocht je vinden dat we hierin anders hadden moeten handelen dan staan we zeker open voor feedback, maar aan een 1-sterren beoordeling zonder tekst en uitleg hebben we helaas niet zoveel. Hopelijk is het pakketje snel bij je binnen! Groet, team LEDlampenkopen.nu
17 feb 2024
Ik ben dik tevreden met het gemak van kopen via deze website. Het bestelproces is eenvoudig, de afhandeling en levering is snel en het webshop keurmerk geeft vertrouwen.
3 mrt 2024

Led TL vervangen!!

De eerste lamp in de armatuur doen en aansluiten ging wat moeilijk. Maar de tweede ging al heel goed, dus al bij al, wij zijn er heel tevreden mee.!!!
9 mrt 2024
Retour kosten mogen lager. Snelle reactie en klantvriendelijk personeel.
Lampen zijn prima, de sensor voor aan/uit zijn minder
kwaliteit van de lamp, zat uitstekend verpakt
AT
Ad T.
Wissenkerke
3 mrt 2024
Veel keuze Goede site, Snelle levering.
Snel geleverd, goede producten
10 mrt 2024