motointegrator.nl- Logo - Beoordelingen

motointegrator.nl

263 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden374 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 sep 2021
motointegrator.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Snelle levering en onderdelen die bijna niet meer aan te komen zeggen ze in Nederland Hoop dat alles past volgens de nummers zijn het de goede onderdelen SUPER TEVREDEN

De bestelling wordt vlot geregeld, maar de zending duurde wat lang zonder dat te weten. Kreeg een sms’je van UPS om gelde te betalen met creditcard om het pakket verder te sturen. Vertrouwde dit niet! De firma gebeld maar geen gehoor cq bereik.Toen Trustfull gebeld, die hebben mij gerustgesteld en zeiden rustig nog een week wachten, anders weer bellen. Het kwam helemaal goed

Beoordelingen voor motointegrator.nl

17 mei 2023
10 mei 2023
7 mei 2023
10 mei 2023
Heb 4 mei bericht gekregen van DHL duitsland dat het pakket aangeboden is,heb nog niks van DHL nederland gehoord,weet niet of dit aan DHL lig? Ik
22 mei 2023
Beste klant, ik ben ervan overtuigd dat het pakket uiteindelijk is aangekomen en dat u er veel plezier van heeft. Het spijt ons dat het zo lang geduurd heeft. Het pakket is vanuit ons magazijn onmiddellijk verstuurd, maar wij hebben helaas geen invloed op de werkwijze van DHL. Met vriendelijke groet, Susanne
KS
18 aug 2023
wordt gevraagd als je advies wil bel ons dan blijkt dat ze telefonisch onbereikbaar zijn.
22 aug 2023
Beste klant, het spijt mij zeer dat de klantenservice onbereikbaar was op het moment dat u belde. Ik hoop dat u ondanks alles er toch bent uitgekomen, of later de klantenservice wel heeft kunnen bereiken. Mvg, Susanne
Pakket niet bezorgd door DHL, ( zg adres onbekend )geretourneerd naar afzender .
Antwoord van motointegrator.nl
Beste klant, het spijt me heel erg dat het product niet geleverd is. Volgens DHL kon de zending kon niet worden afgeleverd vanwege een adresfout. En is de zending teruggestuurd naar de afzender. Wat de adresfout was, is mij niet duidelijk. Helaas is ons bedrijf niet verantwoordelijk voor de keuzes die DHL maakt. Ik raad u aan contact op te nemen met DHL.
8 mei 2023
Slechte bezorging, duurde een week voordat er geleverd werd!
22 mei 2023
Beste klant, het spijt mij voor de vertraging. Helaas blijkt ons magazijn niet optimaal te werken tijdens Poolse officiële vrije dagen (1 en 3 mei). Waarschijnlijk is daar de vertraging aan te wijten. Ik hoop toch zeker dat wij u opnieuw mogen verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Susanne