motointegrator.nl- Logo - Beoordelingen

motointegrator.nl

262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden386 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 sep 2021
motointegrator.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2024
levering en afwikkeling correct. verbaasd mij dat 2 onderdelen die bij elkaar horen geleverd worden uit 2 magazijnen wat natuurlijk tot extra verzend kosten leid en niet bepaald effectief is.

De bestelling wordt vlot geregeld, maar de zending duurde wat lang zonder dat te weten. Kreeg een sms’je van UPS om gelde te betalen met creditcard om het pakket verder te sturen. Vertrouwde dit niet! De firma gebeld maar geen gehoor cq bereik.Toen Trustfull gebeld, die hebben mij gerustgesteld en zeiden rustig nog een week wachten, anders weer bellen. Het kwam helemaal goed

Beoordelingen voor motointegrator.nl

Pakket niet bezorgd door DHL, ( zg adres onbekend )geretourneerd naar afzender .
Antwoord van motointegrator.nl
Beste klant, het spijt me heel erg dat het product niet geleverd is. Volgens DHL kon de zending kon niet worden afgeleverd vanwege een adresfout. En is de zending teruggestuurd naar de afzender. Wat de adresfout was, is mij niet duidelijk. Helaas is ons bedrijf niet verantwoordelijk voor de keuzes die DHL maakt. Ik raad u aan contact op te nemen met DHL.
van te voren niet laten weten voor tekenen ontvangst
20 jun 2023
Beste klant, het spijt mij dat het bezorgen van het pakje te lang duurt. Waarschijnlijk weet u dat het pakje in ieder geval bij u in de buurt is en misschien is het een goed idee om u te wenden tot de klantenservice (info@motointegrator.nl. Zij kunnen u zeker helpen bij het oplossen van het probleem. Mvg, Susanne
geen suggesties
Antwoord van motointegrator.nl
Beste klant, ik hoop dat u uw ruitenwisser toch heeft weten aan te schaffen. En dat u er tevreden mee bent. En mocht het onverhoopt niet gelukt zijn en wilt u graag hulp hebben bij de aanschaf, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice 085 66 66 766. of info@motointegrator.nl
DW
Douwe W.
Oegstgeest, The Netherlands
30 sep 2023
10 okt 2023
Beste klant, u was waarschijnlijk niet helemaal tevreden met uw aankoop of de afwikkeling daarvan, denk ik. Dat spijt me. Helaas heeft u niet aangegeven wat er niet goed is gegaan. In ieder geval is het pakje wel binnen 4 werkdagen geleverd. Ik hoop dat u, ondanks alles, toch overweegt ook uw volgende aankopen bij ons te doen. Met vriendelijke groet, Susanne