Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl
Beoordelingen:

1.600 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.204 beoordelingen in totaal  

4,74
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Merkala.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een deel van de bestelling was niet op voorraad en wij hadden het dringend nodig. Een mailtje gestuurd en direct kregen we een mailtje terug of we konden wachten of dat we het artikel wilden annuleren. We moesten helaas annuleren want de wachttijd was voor ons te lang. Maar heel fijn dat de mogelijkheid er was om te annuleren. De rest van de bestelling was er heel vlot. Dank! Met vriendelijke groeten, Jeroen en Wanda Boerstra

de meest kritische beoordeling

16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Merkala.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(21)
(7)
Resetten
19 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Price are really interesting, but the corrier service is not as discribe for Belgium. In beginning you have a DHL tracking number but after it transfer to the local post which take 2 - 3 days.
Beoordeling melden
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
U gaf aan dat het pakket afgelopen dinsdag bezorgd zou worden. Ik heb echter geen post gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
1 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling op zaterdag 27 april heeft geplaatst, in verband met Koningsdag is deze pas maandag 29 ingepakt en verzonden. Wat u zegt is kloppend, hij zou dan dinsdag 30 april bij u geleverd moeten zijn. Wij verzoeken onze klanten om de track & trace te controleren en indien nodig contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij een onderzoek kunnen starten en het zo snel mogelijk voor u oplossen mocht uw pakketje vermist zijn. Mocht u nog vragen hebben laat het ons weten!
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijk aan geven. Nu wist ik niet hoeveel ik had besteld. En vond het nu wel erg prijzig.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
7 dagen geleden
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het artikel wat prijzig is. Wist u dat u het ongeopende, ongebruikte en onbeschadigde artikel naar ons binnen 30 dagen kan retourneren? Het retourneren is totaal gratis en ontvangt u dan het volledige betaalde bedrag terug. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
TV
Ton V.
Venlo
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond het een duidelijke website en een zeer snelle levering. Prima tevreden
Beoordeling melden
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leveren zoals beloofd Dinsdag besteld, zaterdag nog niet toegekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
29 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling niet op dinsdag heeft geplaatst maar op Woensdag 24 april om 19:21. Dezelfde avond hebben wij uw bestelling verwerkt een aan DHL overgedragen zoals u op onze website heeft gekozen. Dit kunt u in de track & trace zien. Het pakketje zou op Donderdag 25 geleverd moeten zijn, volgens de track & trace is uw pakketje inderdaad vertraagd en zal pas vandaag geleverd worden. Helaas is er door Koningsdag wat drukte bij DHL geweest. Mocht u in de toekomst bij ons bestellen is er ook een mogelijkheid om voor Post NL te kiezen. Laat het ons alstublieft weten als wij u ergens mee kunnen helpen.
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Proces naar “afrekenen “ slecht. Reactie op e-mail slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
1 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u problemen met onze website ervaart. Deze meldingen ontvangen wij graag bij de klantenservice via info@merkala.nl samen met een screenshot om te kijken waar het mis gaat. Laat het ons alstublieft weten als u nog problemen ervaart.
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
7 dagen geleden
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wij horen het graag van u wat wij kunnen doen om de 5 sterren te halen.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb de verkeerde strips besteld en dat kan n u et geruikd worden of terug sturen alleen bij de post weigeren maar als je niet thuis ben en wordt bij de buren gekeverd dan heb ook de produkt en dat kan niet terug gestuurd worden. Dus zit ik met een verkeerde doosje in huis zonder dat het gebruikt wordt. En dat is jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
8 apr 2024
Geachte Klant, Als ik het goed van u begrijpt, wenst u een artikel te retourneren, dat is bij ons mogelijk en binnen Nederland is het ook nog gratis! Via de volgende link kunt u onze retour voorwaarden lezen (in korte woorden ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd), en uw retourlabel gelijk aanmaken: https://www.merkala.nl/retouren Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen, storten wij het totale betaalde bedrag terug. Mocht het niet lukken staat onze klantenservice klaar om u te helpen, u kunt ze bereiken op 088 0500 800 of via e-mail naar info@merkala.nl Laat het ons weten hoe het is gegaan!
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De berichten van verkoper en postbedrijven betreft de levering zijn verwarrend, de beloofde leveringstijden worden bijna nooit gehaald en dat is in het geval van bezorgen van medicijnen even schrikken, maar toch post.nl is de beste.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
8 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, Bij ons worden alle bestellingen dezelfde dag ingepakt en om 21:00 uur aan de door u gekozen pakketdienst overgedragen (DHL of Post NL). Alle pakketjes dienen de dag daarna geleverd te worden, soms komt het voor dat ze vertraging oplopen, helaas hebben wij hier weinig grip of invloed op. U heeft de bestelling op donderdag 04 April geplaatst en is deze dezelfde dag aan Post NL overgedragen. Vermoedelijk door drukte is deze pas op Vrijdag 05 April door Post NL verwerkt en op Zaterdag 06 April bij u geleverd, klopt dat? Wij horen het graag van u als u nog vragen heeft of als wij u ergens mee kunnen helpen.
NA
Naseer A.
Turnhout
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze zeggen dat volgende dag geleverd maat ik heb mijn bestelling nog niet. Als ik mijn bestelling maandag niet ontvangen dan zal ik mijn geld terug hebben van hun. Niet tevreden
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
8 apr 2024
Geachte Klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat uw pakketje nog niet bij u is bezorgd. Bij ons worden alle bestellingen dezelfde dag ingepakt en om 21:00 uur aan de door u gekozen pakketdienst overgedragen (DHL of Post NL). Alle pakketjes dienen de dag daarna geleverd te worden. U heeft de bestelling op donderdag 04 April geplaatst en u kunt in uw track & trace zien dat DHL uw pakketje dezelfde avond heeft ontvangen en gesorteerd. Helaas hebben zij het vrijdag 05 April niet kunnen leveren, mocht u een onderzoek hierop willen starten om te weten waarom uw pakketje niet is geleverd, is dat uiteraard mogelijk, onze klantenservice staat klaar om dit voor u te doen! neem contact met ons op via info@merkala.nl of bel ons op 088 0500 800. In dezelfde track & trace staat ok dat uw pakketje vandaag geleverd zal worden, mocht u alsnog van de bestelling willen afzien is dat ook mogelijk! u kunt het pakketje aan de deur weigeren, deze komt vanzelf retour naar ons en bij ontvangst wordt het totale betaalde bedrag teruggestort. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een cold hot voor in de nek besteld,staat op van 4 min bij 280gr dat werkt echt, niet bij 2 minuten was het plastic al gesmolten en heb ik het weggegooid.jammer geld
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
29 mrt 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar behoren werkt. Heeft u contact met onze klantenservice opgenomen? U kunt ons namelijk bellen naar 088 0500 800 of een mailtje sturen naar info@merkala.nl met uw klacht en foto van het artikel, zij reageren snel op uw bericht en zullen hier aan de slag gaan en een oplossing vinden. Dat kan of een nieuwe product zijn of uw geld terug ontvangen. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan! 02-04-2024 Wij hebben uw klacht verder opgepakt, wij zien dat het artikel inderdaad in de mag magnetron mag (Max 4 minuten bij 280W). Wij horen het graag als uw magnetron op 280W is gezet.
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje is zonder aan te bellen voor mijn deur neergelegd terwijl we thuis waren.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
2 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, dat is inderdaad niet de juiste manier waarop de bezorger het pakketje moet leveren. Om een onderzoek voor u te kunnen starten oftewel een klacht bij het bezorgdienst in te dienen vragen wij u om contact met onze klantenservice op te nemen via 088 0500 800 of via email naar info@merkala.nl (antwoord binnen 24 uur). Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan!
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De info op de site en in werkelijkheid past het niet
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
26 mrt 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat het artikel niet naar behoren werkt. Wij verzoeken u om contact met onze klantenservice op te nemen om een oplossing voor u te vinden. U kunt contact opnemen via info@merkala.nl of bellen naar 088 0500 800. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
MT
Maureen T.
capelle aan den ijssel
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
2 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling, wij horen het graag van u wat wij kunnen doen om toch 5 sterren te halen! Laat het ons alstublieft weten of neem contact met onze klantenservice op 088 0500 800 of via info@merkala.nl
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles goed behalve de rekening. Vooral hoog bedrag aan verzendkosten.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
5 mrt 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat fijn om te horen dat het goed is gegaan met de bestelling. De verzendkosten zijn gratis voor alle bestellingen boven de €75. Wanneer de bestelde artikelen niet boven dat bedrag komen, berekend ons systeem de bijhorende tarief, voor Post NL is dit inderdaad €5,95. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
EA
Erno A.
Hendrik Ido Ambacht
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
prijslijst wel behoorlijk duur!
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
26 feb 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wij horen het graag over welke artikel het gaat. Wist u dat u de artikelen gratis ongeopend en onbeschadigd binnen 30 dagen kan retourneren? Wanneer u de artikelen in de zelfde staat aan ons retourneert, ontvangt u het volledige betaalde bedrag terug. Mocht u nog vragen of hulp nodig hebben, neem alstublieft contact op met onze klantenservice op het nummer 088 0500 800 of via e-mail naar info@merkala.nl
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Grotere verpakkingseenheid.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
29 feb 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, het door u bestelde artikel komt alleen in deze presentatie per 12 stuks. Wij zullen dit aan onze administratie doorgeven, hopelijk kunnen wij ons assortiment uitbreiden. Mocht u nog vragen of ideeën hebben, neem contact op met onze klantenservice via info@merkala.nl.
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde item niet bezorgd
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
26 feb 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u uw pakketje nog niet heeft ontvangen. Heeft u al contact met onze klantenservice opgenomen? Mijn collega's kunnen u helpen en een onderzoek bij het pakketdienst op te starten om te controleren waar uw pakketje zich bevind. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen via 088 0500 800 of info@merkala.nl
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Twee kleine freesjes in grote doos, kan dit niet in bubbeltjes enveloppe. Verder prima.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
22 jan 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw review, wij hebben helaas geen bubbeltjes enveloppen, alle bestellingen worden in kartonnendozen ingepakt. Wij proberen onze steentje bij te dragen en milieuvriendelijk te zijn. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levertermijn klopt totaal niet

Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
21 dec 2023
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wij zien dat het inderdaad mis is gegaan met uw bestelling, en willen wij eerst onze excuses aanbieden. U heeft de bestelling inderdaad woensdag 13 December om 19:50 geplaatst en voor DHL gekozen. Helaas door drukte hebben wij deze niet op tijd kunnen verwerken en is uw order pas de dag daarna (donderdag 14 dec) om 09:15 ingepakt. Daarnaast zie ik dat DHL het niet op vrijdag heeft geleverd, zoals het zou moeten gaan, maar pas maandag 18 December. Aangezien uw pakketje pas 5 dagen later is geleverd, willen wij u 5% korting bieden bij uw volgende bestelling of 5% van het betaalde bedrag voor deze bestelling aan u terugstorten. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice om uw keuze door te geven.