Fietscorner.nl- Logo - Beoordelingen

Fietscorner.nl

349 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden800 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
Fietscorner.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een klein onderdeel besteld dat met de gewone post kwam. Was helaas vertraagd omdat het in de sorteermachine van de post was blijven hangen en vervolgens een frankeercontrole was uitgevoerd. Product is nog heel en frankering was ook in orde. Dus verder prima tevreden.

24 apr 2024
Transport is goed Er is geen beschrijving er bij Hoe je het moet aansluiten Er zat weinig aan sluit ka els Er bij Dan breng je de fiets naar bekent fietshersteller Die zet voor spatbord Er op en haald de zij reflector Er af omdat niet bij pas Ik heb wel voor nieuwe fiets moeten betalen Alles auto weg breng voor 4 nieuwe band dan krijg je geen drie banden voor terug

Beoordelingen voor Fietscorner.nl

Bestelde product was niet voorradig terwijl dit wel op de site stond nu maar afwachten of het geleverd wordt duurt ondertussen al bijna 3 weken .
4 feb 2024
Product afgehaald. Daar niet vriendelijk geholpen. Een klantbeleving die je (gelukkig) niet vaak meemaakt.
Antwoord van Fietscorner.nl
Beste Hanneke, Bedankt voor de bestelling en de review. Eerlijk gezegd zijn we een beetje versteld van uw reactie, mogen wij vragen wat er gebeurd is in de winkel? Met vriendelijke groet, Team webshop Fietscorner
27 jul 2023
De bestelling werd snel uitgeleverd, alleen slechte aflevering van Dpd, maar daar kunnen jullie alleen op aansturen, advies over de bestelling was onduidelijk daardoor 1x set handvatten te veel besteld, retourneren loopt nu , hoop dat het probleem loze afhandeling word.
MS
Marc S.
Tilburg
5 jun 2023

Mooi assortiment met snelle levering.

Ik was op zoek naar een Beeline Velo 2 navigatiesysteem. Fietscorner had een mooie aanbieding inclusief bewaartasje tegen een scherpe prijs. Bestelling verliep vlot en en 2 dagen later netjes ontvangen. Mooi assortiment tegen scherpe prijzen en snelle levering!
25 jun 2023
Goede producten ( kreeg zelfs een extra binnenband erbij geleverd ) en de producten zijn netjes verpakt en op tijd afgeleverd. Bij Fietscorner kun in mijn ogen prima fiets onderdelen bestellen tegen een goede prijs .
15 jun 2023

erg goed. aanbevelenswaardig

Ze hebben goede service. In mijn ervaring heb ik een fout gemaakt in de bestelling en kon ik de retourzending kosteloos beheren. Ik ben blij met de ervaring. ik raad het aan
29 mei 2023

Kapotte achterlamp fiets

De achterlamp van mijn fiets was kapot. Dezelfde uitvoering niet meer te krijgen, maar vervangend artikel snel gevonden, volgende dag in huis. Past perfect. Prima in orde!

Dikke voldoende

Prima verlopen, wat op site stond was op voorraad, binnen 2 dagen geleverd en je kon vooraf goede keuze maken hie en waar te bezorgen.. Dikke voldoende..
26 sep 2023

Duidelijke site, Fijne (web)winkel

Duidelijke site, heel overzichtelijk. Via whats app snel antwoord op mijn vraag en de bestelling was de volgende dag al in huis. Ik ben heel tevreden.
Achterlicht werd snel geleverd. Lagere prijs dan bij de concurrenten. De bezorgkosten zijn wel hoger dan gemiddeld. Desondanks een redelijke prijs.
Levertijd fietslamp duurde langer dan ik dacht;even app contact gehad met fietscorner en kreeg alternatief aangeboden en volgende dag in huis top!
21 jul 2023

Koga handvatten snel geleverd incl goede communicatie over levering

Koga originele handvatten 127mm besteld. Goede communicatie over de bestelling en de levering. Snel geleverd. Handvatten zijn super van qualiteit.
7 jan 2024
Ik had 2 achterlichten besteld, maar er was maar 1 stuk geleverd. Via whatsapp contact opgenomen, er wordt direct een extra licht verstuurd
26 aug 2023
In de envelop zat alleen een brief/factuur maar niet het plaatje wat ik besteld had, heel snel hadden we na een telefoontje het wel in huis
29 okt 2023

Overzichtelijke site en alles klopt

Hoewel ik geen vertrouwen had dat ik zou vinden wat ik nodig had, toch snel gevonden. Werd vlot geleverd en paste uitstekend op mijn fiets
19 jul 2023
Vriendelijk en snel geholpen via whatsapp om de juste product die bij mijn fiets past te kopen. Verzendkosten mag wat lager😊 Top service👍🏽
11 jul 2023
Alles was tiptop in orde! zéér snel en adequaat geholpen, een vergissing van mijnentwege direct via mail opgelost! Super doe zo verder.