Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

950 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.536 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

Afmetingen waren niet correct, één van de wielen snerpt, 1 trolley had lelijke stickerresten

Makkelijk vooraf te kiezen en betalen…

Makkelijk vooraf te mkiezen en betalen via de website - half uur later al op te halen
24 mrt 2024
Goed te bereiken per mail en telefonisch!!, flexibel met de levering, Goede prijs,
kortere levertijd is wenselijk. 3-4 wkn is vrij lang vergeleken met de concollega's.
Het product was super snel geleverd, en de chauffeurs zijn er heel erg blij mee.
Website heeft een makkelijke goeie duidelijke layout en process ging vlot.
duidelijke website met beloftes die waar gemaakt worden; goed gedaan !

Levering was de dag erna geleverd door een zeer vriendelijke bezorger.
Snelle levering, zending zat goed verpakt. Artikel werkt naar behoren.
prima producten, ze doen wat ze moeten doen. gemakkelijk in gebruik
Goede spullen en snel geleverd ik zou niet weten wat er beter kan
Product smaakt goed. En klantenservice handelt klachten netjes af.
Logistiek, perfect geregeld. Heel snel in huis, netjes verpakt.
ET
Edy T.
Barneveld
Goede en duidelijke vommunicatie en afspraken goed nagekomen
Super snel geleverd, en top kwaliteit. En goed betaalbaar.
Prima materiaal, geleverd binnen de gestelde termijn
Super snelle levering! Super overzichtelijke website.
Na gezeur met account aan maken is het goed gekomen.
30 mrt 2024
heeft lang geduurd voor de bestelling werd gebracht
Goede en eerlijke service. Niks te klagen. Toppie