Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent
Beoordelingen:

961 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.586 beoordelingen in totaal  

4,43
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

de meest kritische beoordeling

10 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(28)
(48)
Resetten
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet zoals verwacht

Ik deel niet vaak mijn ervaring na aankoop van een product en ik geef niet vaak negatieve recentie, maar dit keer was ik wel een beetje teleurgesteld in de bestelling. Via Google advertising kwam ik terecht op een product via de logistiekconcurrent, een refurbished collecetebus. Deze was echter te beschadigd om uit te leveren. (wat voor ons prima was geweest). Dit kan gebeuren. Het alternatief dat werd geboden was een ander product met een duurdere prijs. Oke, tot daar aan toe... maar de advertentie en het product werden ook niet offline gehaald. Er stond zelfs dat er nog 4 op voorraad waren.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
4 dagen geleden
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Helaas kreeg ik je telefonisch niet te pakken. Ik heb je daarom een mail gestuurd, om samen te kijken naar een goede oplossing. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

200kg Aluminum steekwagen

Beste, Helaas wil ik u informeren dat ik niet tevreden met de (200kg) steekwagen. De lading plaat zijn niet geschikt voor 200 kg ze is te dun en kan geen (100 kg)tillen en hij is gebogen bij de las lokatie,
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
8 dagen geleden
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing gekomen zijn. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet gekregen na 3 keer tijdslot verzetten was ik niet aanwezig
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
12 apr 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken. Je pakket wordt speciaal met ons eigen vervoer naar je toegebracht. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heeft lang geduurd ,dan de tijd wat jullie aangeven
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
12 apr 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing gekomen. Tevens zijn we blij om te horen dat je wel tevreden bent over de kwaliteit van de artikelen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

stickers in een doos

Ik heb 6 stickers besteld, die zijn verstuurd in een doos met luchtkussentjes.. Terwijl dit met het grootste gemak in een envelop had gekund. We zijn toch bezig met duurzaamheid.. Dus.. waarom een doos (veel extra verpakking), en een pakketdienst (in plaats van de postbode), en iemand die aanwezig moet zijn om de deur te openen...
Beoordeling melden
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onlangs al een update ter waarde van €79,- moeten kopen t.b.v. de Tacho2Safe die ik in augustus 2023 had gekocht. Dat is geen service. Updates voor een telefoon betaal je ook niet voor.
Beoordeling melden
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hele slechte labels. Nauwelijks kunnen gebruiken omdat er een kreukel (luchtbubbel) in zit in bijna elke vel. Hierdoor zijn de labels niet te gebruiken omdat de code niet te scannen is.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
5 mrt 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! We hebben je telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas zonder succes. Zou je daarom alsjeblieft willen reageren op onze mail? Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan horen we het graag.
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
alle deksel gaan niet goed dicht en al 1.5 week bezig om dit op te lossen
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
13 mrt 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
15 mrt 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken. We zien dat je een bestelling met de optie als afhalen hebt gekozen. Deze staat natuurlijk voor je klaar op onze afhaal locatie. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Aangegeven levertijden worden niet gehaald

De site geeft levertijden weer die niet gehaald worden. Vervolgens wordt er geen enkele update gestuurd over dat de bestelling vertraagd is. Pas na telefonisch contact is er een verklaring gegeven. "Op werkdagen vóór 18:00 besteld, vandaag verzonden" is in ieder geval gelogen. Nav reactie: De website geeft voorraad aan die er niet is. De genoemde "accurate levertijd" klopt in de praktijk niet.
Beoordeling melden
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Gele afvalcontainers

We hebben gele containers besteld, die op voorraad waren. Een half uur voor het plaatsen van de bestelling is me bevestigd per email dat ze op voorraad waren. Dat was de reden dat we ze hier besteld hebben. Nadat de bestelling geplaats en betaald was bleken ze ineens toch niet meer op voorraad te zijn waardoor ons hele project nu vertraging oploopt.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
22 feb 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Zojuist hebben we geprobeerd te bellen en je een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren alsjeblieft? Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Update kopen meteen na aankoop.

In augustus 2023 een Tacho2Safe gekocht. Heb onlangs al een update moeten kopen ter waarde van €79,00. Dat vind ik een slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
26 feb 2024
Bedankt voor het plaatsten van je review! Helaas was de update op het moment dat je de Tacho2Safe hebt gekocht nog niet uit.
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niks ontvangen en geen idee waar het pakket gebleven is
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
27 feb 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! We hebben je telefonisch proberen te bereiken en een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan horen we het graag.
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mn bestelling niet binnen. Ondertussen 2 weken verder
Beoordeling melden
MH
m h.
kropswolde
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik wil graag contact om een oplossing. mijn tel; 0622458972
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
6 feb 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen. We zien het product retour komen, voor in de toekomst mag je voor een gewone retour altijd contact opnemen met onze klantenservice. Het retour formulier is ook te vinden op onze website. Mochten er nog onduidelijkheden zijn horen we het graag.
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet doorgegaan!
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
9 feb 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Zoals telefonisch besproken hebben we het onderzocht waarom onze mails niet bij je aankomen. Helaas zijn we tot de conclusie gekomen dat dit komt door de spamfilter op je mailadres. Wanneer dit verholpen is, helpen we je uiteraard graag verder. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, mag je altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Teveel betaalde verzendkosten

De door mij gekochte rubbers zijn mij toegestuurd in een enveloppe, die in mijn brievenbus paste. hiervoor heb ik €.9,95 + 21% btw verzendkosten moeten betalen. Dat vind ik schandalig, en ben daar boos over. Volgende keer zal ik helaas voor u bij uw concurrent gaan kijken.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
2 feb 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! We zullen voortaan altijd verzendkosten rekenen. Niet omdat we daar blij of rijk van worden, maar omdat dit nodig is om de beloften die we doen, waar te blijven maken. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice!
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Cmr nummers zijn slecht te lezen op blad 2&3 Ik moet ze scannen als ik gelost heb en naar de klant sturen en dan is het nog slechter te lezen Op de “gewone” cmr zijn ze wel goed Zie foto 4 Is hier wat aan te doen?
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
24 jan 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er in de toekomst nog onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling lag weer niet klaar.

Spullen besteld. Mail ontvangen dat het klaar zou liggen. Vervolgens weer meer dan 1 uur mogen wachten voor het in de bus stond.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
1 feb 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De spanbanden zijn slecht, ze zijn niet gestikt aan het eind, ze ratelen zwaar en heb idee, dat kwaliteit ook niet best is.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekconcurrent
23 jan 2024
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken hierover. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We gaan dit zo goed mogelijk oplossen voor je. Mochten er in de toekomst nog onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice