schneideroutdoor.nl- Logo - Beoordelingen

schneideroutdoor.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2022
schneideroutdoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Arc’teryx bodybag besteld. Laatst vindbare online en ook laatste op voorraad bij Schneider in de kleur van keuze. Netjes afgeprijsd, voldoet aan omschrijving en snel verzonden en in huis met DHL. Updates vanuit het proces van Schneider ook prima. Zal zeker opnieuw bestellen.

31 okt 2023
Via hun webshop Zamberlan Tomane 1025 donkerbruin schoenen van €331,26 gekocht. Na 2 dagen niets vernomen, zelf gebeld en gevraagd hoe het met de levering stond. Kreeg een wat ongeïnteresseerd en nuchtere vrouw persoon (Marion) aan de telefoon. Of ik mijn maildienst gelezen had? Nee nog niet ontvangen/gelezen, hoezo? We hebben de schoenen niet meer in uw maat. Dit terwijl ze nu nog steeds in mijn maat 42,5 aangeboden worden door BOL en Schneider. Dus Marion hoe kan het dat je ze nog steeds te koop aan biedt? Ja slordig inderdaad, we hebben een onpaar staan (42-+ 42,5) Conclusie: Er heeft in hun winkel een klant dezelfde schoenen gekocht, echter een onpaar gekregen. Ik heb via het internet de 42,5 gekocht en niets gekregen. Kan gebeuren, maar graag per omgaande mijn geld retour. En bied deze schoenen in maat 42,5 niet meer aan via BOL.com en jullie eigen website. Welterusten

Beoordelingen voor schneideroutdoor.nl

6 jun 2023
31 okt 2023
22 nov 2023

Geen klantendienst?

Ik bestelde vier paar sokken, samen goed voor een bestelling van meer dan 100 euro. Pakje werd afgeleverd volgende de tracking, maar niets ontvangen. Meermaals contact proberen opnemen met de klantendienst volgens de instructies op de website, maar zonder enige reactie. Hopelijk komen de sokken en/of het geld alsnog terecht.
4 sep 2023
Product was niet meer leverbaar. Binnen een dag hier bericht over ontvangen. Binnen een week geld retour.
17 nov 2023
Retour zelf betalen en de bestelling duurt erg lang !!