schneideroutdoor.nl- Logo - Beoordelingen

schneideroutdoor.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2022
schneideroutdoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Arc’teryx bodybag besteld. Laatst vindbare online en ook laatste op voorraad bij Schneider in de kleur van keuze. Netjes afgeprijsd, voldoet aan omschrijving en snel verzonden en in huis met DHL. Updates vanuit het proces van Schneider ook prima. Zal zeker opnieuw bestellen.

31 okt 2023
Via hun webshop Zamberlan Tomane 1025 donkerbruin schoenen van €331,26 gekocht. Na 2 dagen niets vernomen, zelf gebeld en gevraagd hoe het met de levering stond. Kreeg een wat ongeïnteresseerd en nuchtere vrouw persoon (Marion) aan de telefoon. Of ik mijn maildienst gelezen had? Nee nog niet ontvangen/gelezen, hoezo? We hebben de schoenen niet meer in uw maat. Dit terwijl ze nu nog steeds in mijn maat 42,5 aangeboden worden door BOL en Schneider. Dus Marion hoe kan het dat je ze nog steeds te koop aan biedt? Ja slordig inderdaad, we hebben een onpaar staan (42-+ 42,5) Conclusie: Er heeft in hun winkel een klant dezelfde schoenen gekocht, echter een onpaar gekregen. Ik heb via het internet de 42,5 gekocht en niets gekregen. Kan gebeuren, maar graag per omgaande mijn geld retour. En bied deze schoenen in maat 42,5 niet meer aan via BOL.com en jullie eigen website. Welterusten

Beoordelingen voor schneideroutdoor.nl

1 aug 2023
Erg fijn geholpen, zowel bij het passen van rugzakken in de winkel als later bij telefonisch contact, waarbij mijn laatste vragen werden beantwoord, voordat ik de rugzak bestelde.

Dit noem ik service!

Artikel was niet op voorraad en ook binnenkort niet leverbaar. Na telefoontje is besloten het bedrag terug te storten. Dit was binnen 2 dagen gedaan. Prima service!
4 okt 2023
Fijne ervaring bij de aankoop van een setje A/B wandelschoenen. Ruilen voor een half maatje groter was geen enkel probleem. Top service dus.
AD
15 aug 2023
Prijs van Meindl schoenen was erg scherp en goed. Werd netjes snel geleverd. Keurig nieuw in de doos. Ergo zeer goede internet aankoop
4 aug 2023

goede service en klantvriendelijk

uitleg over mijn te bestellen artikel en de prijs kon worden aangepast, omdat een gelijke schoen ook een lagere prijs had

Goede prijs en mooi verpakt.

Goede prijs, mooi verpakt en redelijk snel in huis. Dat laatste heeft Schneider natuurlijk niet altijd zelf in de hand.
YB
17 okt 2023
eerlijke uitleg over de produkten (telefonisch) zelfs adviezen over produkten die niet in de webshop te koop waren
1 nov 2023
Uitstekend! Binnen 1 dag in huis. Bevestiging en verzending per mail. Perfect verpakt. Geen account noodzakelijk.
8 nov 2023

Fijne winkel

Fijn telefonisch contact gehad en een concreet en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag
3 sep 2023
Snelle service en de wijze waarop het product keurig verpakt is verstuurd.
Top Op tijd geleverd en mijn vragen per mail zijn goed beantwoord
7 jan 2024
Goede begeleiding. Supervriendelijke verkoper met veel kennis
Snelle levering (zelfs rond 5 dec december), goede prijs.
18 aug 2023
Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding
16 dec 2023
Geleverd op de afgesproken dag. Goed ingepakt
1 nov 2023

100% aanrader

Hartstikke snelle levering en goed verpakt
20 aug 2023
Uitstekende service!!!! Snelle levering.
WV
Wil v.
Herkenbosch
31 okt 2023
Goed product. Goede prijs. Snelverzonden
28 jun 2023
Super snelle verzending, top service
snel verstuurd. netjes verpakt.