20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was .
Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst.
Levertijd 6/8 dagen.
21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden.
28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 .
Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen
10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht.
Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen.
Weer afwachten dus..
Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.
Bestelling stond wel vermeld maar er kwam niets. Na contact wel ontvangen in een HELE grote doos 3 paar schoenen.Was heel vervelender weer terug te sturen.
Codes op de doos kwamen niet overeen met de codes op de rekening.
Je kon niet ontdekken welke schoen in welke doos terug moest..
Heb wel 1 paar schoenen gehouden. Weet niet welke prijs bij welke schoen hoort.Kreeg geen contact met Vamos en via de website alleen de Duitse versie.
Ik snap er niets van. Vandaag ga ik het weer proberen.
2 paar schoenen besteld...1 paar ontvangen..andere paar niets meer van gehoord..bellen lukt niet ...mailen geen antwoord....waar blijven mijn andere schoenen? Alle bij betaald.
Alleen dingen verkopen die leverbaar zijn. Ik heb schoenen gekocht die leverbaar waren. Na meerdere telefoontjes bleek dat niet het geval. Ik wacht nog steeds op mijn geld.
20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was .
Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst.
Levertijd 6/8 dagen.
21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden.
28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 .
Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen
10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht.
Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen.
Weer afwachten dus..
Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
17 jan 2024
Dank u wel voor uw bericht. Wij begrijpen dat het niet fijn is dat u zo lang op uw bestelling moet wachten. Helaas zijn wij afhankelijk van de leverancier en zijn wij daarvan in afwachting.Zodra er meer bekend is, wordt u uiteraard op de hoogte gebracht.. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Bestelling van 29/12. Tot op heden 19/1 een deel van de bestelling nog niet ontvangen, moet er zelf achteraan om te informeren waar het blijft, verder een artikel retour gezonden op 8/1, ook nog niets van vernomen, ook geen reactie op mijn mail. Gisteren zelf gebeld en vernomen dat de retourzending pas na 14 dagen verwerkt zal worden en dat de tracking van het pakje ergens blijft hangen.
Zeer slechte informatie vanuit Vamos! Hopen dat het laatste paar wat we nog moeten ontvangen goed past, want retour zenden is drama!
Over de artikelen niets dan goed, prima kwaliteit.
Beoordeling melden
31 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik wilde deze schoenen bestellen maar waren niet voorradig kreeg keurig beri ht toen ze er weer waren, wat schets mijn verbazing ze zouden rond de Kerst bezorgd worden kreeg echter weer een bericht dat ze niet op tijd gelever5konden worden komen nu op 1 januari.
Als je iets besteld gaat op deze manier de lol eraf als ze weer op voorraad zijn snap ik niet dat ze niet gelevdr5kunnen worden.
Graag een reactie terug.
Mvg Mevr Koene
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Ik begrijp dat het niet fijn is dat de levering uitgesteld werd. Onze excuses hiervoor. DHL geeft inmiddels aan dat het pakket in uw bezit is. Met vriendelijke groet, Team Vamos
De enkellaarsjes waren bij mijn enkel te strak. Dat zal wel aan mijn enkel liggen. Ik kan de laarsjes dus niet beoordelen.
Heb de laarsjes in Amsterdam via een DHL afgifte punt teruggestuurd en Vamos daarover opgebeld omdat ik geen e-mail ter bevestiging ontving. Alles is daar in de computer opgetekend.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
15 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
2 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
12 december besteld, nog niet binnen
12 december besteld en betaald maar op 2 Jan nog steeds niet ontvangen! Ik kan dus nog geen oordeel over de schoenen geven.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
4 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer en/of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@vamos-schoenen.nl? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
30 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Schoenen uitgepakt rechter schoen ernstig beschadigd,alsof iemand er mee had gevoetbald.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u de schoen zo heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
14 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Schoenen geleverd met verkeerde maat en problemen met retourneren. Ik ben er klaar mee!!
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
15 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling en retournering niet goed is gegaan. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.