vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.320 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

Slechte omschrijving van producten niet waarheid
Ik heb nog niets ontvangen
CW
C w.
Breda
10 feb 2024
Nog niet gekregen
Ik kocht schoenen in de aanbieding, ontving per ongeluk de verkeerde. Bij het terugsturen vroeg ik om de juiste met de oorspronkelijke korting dit lukte volgens hun niet zonder account wat ik raar vond na wat mail contact kreeg ik opeens geen reactie meer en had ik het geld al terug gestort gekregen. Later ontdekte ik dat de korting nog geldig was en bestelde opnieuw, zonder korting. Uiteindelijk ontving ik de schoenen, maar de kwaliteit viel tegen.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat kwaliteit niet was wat u er van verwachte. Wij hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HH
H H.
Asten
10 sep 2023
Meer schoenen voor gevoelige voeten en meer variatie het boekje staat vol schoenen maar voor brede voeten en gevoelige voeten weinig. ik ben daarom naar een andere firma overgestapt die ze wel hebben ondanks dat ik al meer dan 25 jaar klant ben. en ik hoef niet bijna elke dag een aanbieding of reclame te hebben. Als ik een paar schoenen heb gekocht krijg je meteen een aanbieding of korting aangeboden die is maar beperkte tijd geldig.
11 sep 2023
BV
Bertus V.
Eerbeek
20 jul 2023

Te hoge wreef??

Ik heb eerst een bestelling gedaan van 2paar schoenen met wijdte J. Die heb ik terug gestuurd omdat ze mij niet pasten. Daarna heb ik 2 paar schoenen besteld met wijdte K. Een paar met klittenband en een ander paar waren instap schoenen met openingen aan de zijkant. Leuke schoenen waren dat maar ik kon er met geen mogelijkheid inkomen. Te hoge wreef ??. Het paar met het klittenband heb ik uiteindelijk gekocht
21 jul 2023
Bedankt voor uw review. Jammer dat de eerste schoenen niet pasten. Hopelijk zijn de schoenen van de nieuwe bestelling naar wens. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
7 nov 2023
Sommige schoenen zijn smaller dan andere van dezelfde wijdte (m) Kan er dus niet op vertrouwen Weet nog niet of ik nu nog schoenen ga bestellen
8 nov 2023
16 jul 2023

Half tevredenIk heb al eens problemen gehad met een

Ik heb al eens problemen gehad met een Bestelling waarbij ik van Verschillende medewerkers een ander verhaal te horen kreeg. Niet zo geloofwaardig! En dan bestel ik schoenen om een inlegzool in te leggen, komen ze toe en Blijkt dat niet het geval te zijn. De kleuren van de randen vd zolen kleuren heel snel van Bruin naar zwart.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
MB
M B.
Den Hoorn
Ik kan makkelijker passende schoenen kopen voor mijn moeilijke voeten. Echter de prijs-kwaliteit verhouding is niet altijd goed, soms te snelle slijtage van de schoen. En soms krijg ik een schoen in een hele maat toegestuurd, i.p.v. de halve maat die ik bestelde.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Ik heb in December 2 bestellingen gedaan op dezelfde dag en twee keer leveringskosten moeten betalen . In de week daarna kwamen er allerlei kortingsacties binnen. Raar dat ik twee keer transportkosten moet betalen en er daarna allerlei kortingen geboden worden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Als er aparte bestellingen worden geplaatst zullen er helaas ook twee keer verzendkosten berekend worden. De kortingscodes staan al maanden vast, hier hebben wij da ook geen invloed heeft en zal dan ook puur toeval zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
RF
ria F.
Geulle
2 jun 2023
Dit soort enquetes vind ik vervelend, maar ik bestel vaak bij VAMOS, omdat dat goedkoper is. Vaak blijkt mijn keuze verkeerd te zijn, en moet ik het bestelde terugsturen.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw review. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
15 okt 2023

Op

Ik had Rieker schoenen (geleverd) en Rieker sandalen besteld en de laatsten zijn helaas niet geleverd omdat zij niet meer leverbaar zouden zijn. Erg jammer
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het artikel niet meer leverbaar is. Met vriendelijke groet, Team Vamos
TB
Theo B.
Brummen
18 mei 2023

pasvorm

de laatste bestelling schoenen zagen er prima uit, alleen de pasvorm was niet goed. heel jammer, te smal voor de steunzool en dus niet bruikbaar
19 mei 2023
Dank u wel voor uw score en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
28 sep 2023
Bij maat K verwacht ik een brede voorvoet maar dat was niet het geval. en als ik jullie maat aan houd blijken ze toch te groot te zijn.
2 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
25 jun 2023
Sandalen waren te smal, terwijl ik anders de schoenen voor iets breder voeten goed pas. Kwaliteit van de schoenen leken we wel heel goed
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling.Wij hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
16 nov 2023
Binnen een week nadat ik laarzen had gekocht waren ze ineens in de aanbieding. Op een deel van mij bestelling wacht ik nog steeds.
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
4 aug 2023
Schoen breedte kan beter worden omschrijven soms wordt er geschreven dat schoen geschikt voor brede voeten maar dat klopt niet
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Met vriendelijke groet, Team Vamos
18 nov 2023
Als ik de winkel schoenen zou kopen ,zou ik toch liever nog een maatje groter/kleiner willen proberen .... of een ander model .....
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
5 jul 2023
een andere bezorgservice. DHL is nooit op tijd en ook het retourneren is ver weg. Ga gewoon over naar tot. De schoenen zijn goed
6 jul 2023
4 jun 2023
Na de twee laatste bestellingen, teleurgesteld! Breedte K is gewoon H en is dus te smal waardoor je pijnlijke voeten krijgt.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw review. Een wijdte K is veel breder dan een wijdte H. Heeft u wellicht een wijdte H geleverd gekregen? Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen