into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.678 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.346 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Voldoet matig
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de solar verlichting niet volledig voldoet aan de verwachting. Hierover is even contact geweest en we hebben je vandaag even geprobeerd te bellen om te horen of wij je hiermee nog verder kunnen helpen. We zullen het op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag gewenst!
18 feb 2024

slecht

Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend dat beide zendingen er zo lang over doen om bij je bezorgd te worden. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat bij de nazending de vervoerder vertraging heeft opgelopen, net als bij de originele zending die is gedaan door de andere vervoerder. We zijn sterk afhankelijk van onze verzendpartners, waardoor het helaas kan voorkomen dat een levering later wordt geleverd dan onze geadverteerde levertijd. In 95% van de gevallen gaat dit echter goed, onze excuses dat dit bij jou niet het geval was. We zullen nog even contact met je opnemen om dit te bespreken. Prettige dag gewenst!
17 feb 2024
Te weinig info over dimmers om led lampen op aan te sluiten. Geen enkele waarschuwing vooraf. Alleen maar terugvallen op de voorwaarden die niet secuur zijn aangegeven op hun site. Verkoop staat voorop en de rest zien we wel. Geen enkele vorm van coulance
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er op de website een aantal zaken niet goed aangegeven stonden, onze excuses voor het ongemak! We zien echter op deze bestelling geen informatie over dimmers terug of contact dat hierover is geweest, enkel TL buizen, daarom hebben we even contact met je opgenomen om dit op te helderen. Dan kunnen we deze ervaring wellicht nog positief afsluiten. We houden contact, prettige dag gewenst!

veel te late levering, ligt aan de vervoerder, die de spullen wel in bezit had, maar niet leverde.

donderdag besteld, zou dus vrijdag besrteld moeten worden, dit gebeurde echter niet. pas maandag werden de spullen bezorgd, slechte zaak, misschien moet je een andere vervoerder zoeken.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling zoveel later werd geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Hierin zijn we sterk afhankelijk van de vervoeder en we nemen jouw feedback hierin zeker mee. We nemen nog even contact met je op om je ervaring positief af te kunnen sluiten. Prettige dag gewenst!
4 feb 2024
3 lampen bestel nooit gekregen , 3 mails gestuurd en een reactie komt goed maar helaas tot op heden nog niks ontvangen
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben om die reden gisteren even contact met je opgenomen om het een en ander door te lopen om zo te kunnen achterhalen wat er aan de hand is. We houden contact, prettige dag gewenst!
Graag mijn pakket bezorgen!! Alles loopt fout. Ik wacht al vanaf vrijdag en staat nog op ontvangen bij DPD
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Excuses voor de ongemakken die zijn ontstaan bij deze levering. We hebben de afgelopen weken meermaals contact met elkaar gehad en we willen je ontzettend bedankt voor het begrip in deze situatie. Heel fijn om te horen dat we dit goed voor je hebben kunnen oplossen! Ook willen we je bedanken voor de prachtige bos bloemen die we van je hebben mogen ontvangen 💐. Mochten wij jou in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag. We staan voor je klaar! We zien dan ook heel graag nog de foto van de verlichting tegemoet om te zien hoe de Selma wandlampen staan 🤩. Veel plezier met de bestelling en een hele mooie dag toegewenst! 🌞
11 feb 2024
Zou volgende dag geleverd worden, was twee dagen later. Jammer. De bestelde spullen waren wel goed.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering vertraagd is geraakt. Onze excuses voor het ongemak! We hebben om die reden even contact met je opgenomen, zodat we dit netjes voor je af kunnen sluiten. We houden contact, fijne dag gewenst!
De aangeschafte lampen lijken het goed te doen. Tot zover ben ik tevreden. Maar helaas is het licht niet mooi doordat de lampen van helder glas zijn gemaakt, Een gematteerde glasbol, of beter nog van melkglas, zou het licht beter spreiden waardoor de nu optredende lelijke schaduwen zouden wegvallen. Helaas is de illustratie in de webshop op dit gebied niet duidelijk genoeg. op de foto links de lamp van Homeylux, rechts zoals een lamp er uit zou moeten zien.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over je ervaring met ons. We begrijpen echter dat een melkglas je voorkeur zou hebben gehad, we proberen dit echter zo duidelijk mogelijk weer te geven op de website, door het product in de afbeeldingen te laten zien wanneer deze brandt en uitstaat. Helaas hebben we dit type niet in een variant met melkglas. Wel hebben we een RGBWW E27 lamp met melkglas, echter is deze niet volledig van glas, maar zit boven de fitting nog een stuk waar geen licht door komt. Hopelijk kun je de lampen alsnog goed gebruiken voor jouw toepassing. Mochten hier vragen over zijn, horen we dat graag! Fijne dag gewenst!
13 jan 2024

Aangegeven levertijd klopt niet

De producten die ik besteld had werden keurig geleverd. Maar er werd aangegeven dat wanneer er voor 23:00 besteld werd, het de volgende dag/avond geleverd zou worden. Na bestelling kwam er een bevestiging per mail waar in stond dat de producten de dag erna geleverd zouden worden. Dit klopt niet met wat op de website vermeld stond.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat er een andere dag werd aangegeven in de mail die je van ons kreeg met de trackinglink. Op het moment van bestellen wordt een inschatting gemaakt hoe lang de levering zal duren, in bijna alle gevallen (95%) is dit de eerstvolgende werkdag. Helaas kan het voorkomen dat er op dat moment al een vertraging plaatsvindt en er een andere schatting wordt gemaakt. We zien echter vaak toch dat deze dan de volgende dag alsnog wordt geleverd. We zien terug dat dit helaas bij jou niet het geval was en de bestelling inderdaad later is geleverd dan de volgende werkdag. Daarom hebben we zojuist even contact met je opgenomen om jouw ervaring te kunnen bespreken. We houden contact! Fijne dag!
Klantenservice, niet erg responsief! leveringsprobleem! Ik heb mijn pakket niet ontvangen en ze weten niet hoe ze me kunnen helpen. Ik heb een geschil geopend via Paypal (gelukkig heb ik met Paypal betaald en niet met een creditcard) om mijn geld terug te krijgen. slechte ervaring !!!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er problemen met de levering zijn. Hierover hebben we meermaals contact met je gehad en we zijn dan ook direct een onderzoek gestart. Omdat je aangeeft dat je de levering nog niet hebt ontvangen, vraagt de vervoerder om een verklaring. Deze verklaring hebben we nodig om het onderzoek in te kunnen zetten en je een oplossing te kunnen bieden. Daarnaast dienen we de vervoerder ook de tijd te geven om de bestelling alsnog te leveren en te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Door de drukke feestdagen kan het helaas voorkomen dat een pakketje wat langer naar je onderweg is dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak! We zien graag de verklaring tegemoet, zodat we je ook kunnen voorzien van een oplossing. Fijne dag gewenst!
31 dec 2023
24/12 besteld, 28/12 mail gekregen dat het vermoedelijk 29/12 geleverd zou worden en tot heden31/12 nog steeds niet geleverd. Besteld voor 22u volgende werkdag geleverd. Ondertussen al 4 werkdagen gepasseerd en nog niks geleverd. Ben benieuwd hoe lang ik nog ga moeten wachten?
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien terug dat er mogelijk een vertraging bij de vervoerder is ontstaan door de drukte omtrent de feestdagen en de jaarwisseling. Onze excuses voor het ongemak! We hebben zojuist even contact met je opgenomen om dit probleem op te lossen. We houden hierover contact, fijne dag gewenst!
7 jan 2024

Prima product, trage levering

Prima product, 1 product besteld en kreeg 3 losse armaturen en lampen. Zou volgende werkdag geleverd worden, echter werd het pas volgende werkdag verstuurd en dag erna geleverd. Komt dus "volgende dag leveren " niet na
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Het klopt inderdaad dat wanneer je setjes besteld, je losse producten ontvangt. We hebben setjes op de website staat, dit zijn exact dezelfde producten als de losse, maar maakt het voor jou makkelijker én goedkoper om meerdere producten in één keer aan te schaffen! Daarnaast zien we inderdaad dat er een kleine vertraging is geweest bij het leveren van jouw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. We zien echter terug dat deze wel netjes op 2 januari ons magazijn heeft verlaten, maar dat er later in het proces een vertraging is geweest. Mogelijk heeft dit te maken met de achterstanden die ontstaan bij de vervoerder door de feestdagen en de jaarwisseling. We nemen hierover graag nog even contact met je op om dit te bespreken, fijne dag!
het is niet bezorgd binnen 24 uur we wachten nog steeds zijn inmiddels 5 dagen verder door jullie word daar niet over gecommuniceerd moeten alles zelf uitzoeken
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet de volgende dag is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer de bestelling is verzonden, sturen wij de trackinglink toe, waarin updates over de levering worden gegeven. We zien hierin dat de bestelling een paar uur nadat de bestelling is geplaatst, is ontvangen door de vervoerder. Deze heeft daar helaas wat vertraging opgelopen. Excuses dat je hierover niet bent geïnformeerd. Omdat ook het weekend hier nog tussen zat, is die levertijd helaas langer geworden. Gelukkig zien we dat de bestelling gisteren alsnog is geleverd. We wensen je veel plezier met de bestelling toe, fijne dag gewenst! ❄️
Jullie motto voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis We zijn nu 5 dagen verder en nog niets in huis
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling nog niet bij je is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak! Helaas kan het in deze periode af en toe voorkomen dat je pakketje net wat langer onderweg is dan je van ons gewend bent, in verband met de drukte bij de vervoerders rondom de feestdagen. We zijn hiervoor een onderzoek gestart om te achterhalen waar jouw pakket zich bevindt en wanneer jij deze mag ontvangen. We houden je hiervan op de hoogte! Fijne dag gewenst!
Op tijd leveren of in ieder geval beter communiceren als dit niet gaat lukken
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling later is geleverd dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat jouw bestelling een paar uur na het plaatsen is aangenomen door de vervoerder. Helaas zijn daar vertragingen ontstaan. Om die reden sturen we je bij verzending altijd de trackinglink toe, zodat je via die weg op de hoogte bent van de leverstatus. Helaas is daar een vertraging geweest en is jouw pakket op maandag geleverd. Hopelijk is deze in goede orde aangekomen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag!
Maken beloofde levertijd niet waar.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet de volgende dag hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad terug dat de bestelling niet de volgende dag is geleverd, maar dat deze wel op dezelfde dag nog het magazijn heeft verlaten. Doordat het weekend hier tussen zat, heeft de levering nog wat langer op zich laten wachten. Gelukkig zien we terug dat deze direct na het weekend alsnog is geleverd. Hopelijk heb je de producten in goede orde ontvangen. We houden even contact over deze ervaring. Fijne dag gewenst!
JP
Jea-Marie P.
Sint-Truiden
13 jan 2024
Verkeerde wandlamp geleverd!
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de verkeerde lamp is geleverd, onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover al even contact met elkaar zodat we dit spoedig voor je kunnen oplossen. We houden contact! Voor nu een fijne dag gewenst!
16 jun 2023

Wachten op besteld en betaald product. Slechte aftersale!

Ik heb een bestelling gedaan van diverse spots (14 stuks) en één LED TL armatuur. Het TL Armatuur heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. Terwijl het inmiddels al maanden geleden vodaan is. Na een klacht met allerlei fotomateriaal is er bevestigd dat het een fout van IntoLed is. In een doosje van ongeveer 50 cm kan je geen armatuur van 1,2mtr verzenden. Hierover is dus geen discussie meer. Maar ook na de toezegging en het verstrekken van het productnummer is er nog steeds niets geleverd. Jammer dat een klant zo lang moet wachten en je geen enkele reactie van het bewuste bedrijf (Into-Led) ontvangt. Mogelijk dat erna deze beoordeling er beweging in komt.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat een product uit je bestelling miste, onze excuses voor het ongemak 😥. We hebben je op 30 mei de bevestiging van een nieuwe zending toegestuurd. Die zending is ook direct aangemaakt en hiervan zien we ook een trackinglink terug. Helaas heeft die trackinglink tot op heden geen update gehad. Zoiets kan verschillende redenen hebben, in veel gevallen is een pakket zelfs alsnog geleverd. We zullen daarom even contact met je opnemen om dit probleem zo snel als mogelijk voor je op te lossen. We vinden het erg vervelend om te zien dat bij de oplossing wederom wat mis is gegaan. Ook onze excuses hiervoor natuurlijk! We zullen er dan spoedig voor zorgen dat jij het missende product ontvangt! Prettige dag!
1 mei 2023

Verkeerde info op de website

Product besteld maar blijkt niet te kloppen met wat er op de website staat. Bij nader inzicht blijkt dat er voor hetzelfde product twee verschillende technische omschrijvingen op de website staan en dat diegene die ik gelezen heb alvorens te bestellen de verkeerde is ik het product niet kan gebruiken. Groot is mijn ontgoocheling dat ik nu nog verzendkosten moet betalen om de producten terug te kunnen sturen terwijl het probleem bij jullie lag. Eigenlijk zouden jullie mij een tegemoetkoming moeten doen. Mvg Herman
2 mei 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de er verschillende technische omschrijvingen worden gegevens voor hetzelfde product. Dat is inderdaad niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. We hebben hierover even contact met je opgenomen, want wanneer je verkeerd geïnformeerd wordt, zijn retourkosten natuurlijk niet op zijn plek. We zien je reactie graag tegemoet, fijne dag gewenst!

Slechte kwaliteit en betalende retour

Ik heb buitenlampen besteld. Ze gingen een week mee. Net lang genoeg om te denken dat ze geweldig zijn en voor mensen om een positief commentaar achter te laten, toen gingen de batterijen leeg en geen van de 6 lampjes brandde langer dan 10 minuten (ik moet erop wijzen dat het winter is en dat de dagen kort zijn, maar toch!) En als we niet tevreden zijn, moeten we betalen voor de retourzending! Mijn pakket kostte me €16,50 (uit België) voor het vertrouwen van een bijproduct. Een echt schandaal! Nooit meer!
Antwoord van into-led.com/nl
Bonjour, Merci d'avoir écrit un commentaire. Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait des lampes solaires que vous avez commandées. Les lampes solaires fonctionnent naturellement grâce à la lumière du soleil et, à cette époque de l'année, la lumière du soleil est insuffisante pour charger suffisamment les produits solaires. Nous vous avons contacté pour en discuter et espérons avoir pu conclure votre expérience de manière positive. Nous resterons en contact avec vous ! Nous vous souhaitons une bonne journée !