into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.51/5.00

2.203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

LED TL verlichting besteld na 20.30h, toch de volgende dag keurig verpakt al in huis. TL 160lm/W 4000K besteld voor de garage, wat een perfect licht! Ook keurig stevige TL's. Op de zolder 110lm/W 4000K geplaatst, geeft ook hier meer dan voldoende licht, zeker voor deze prijs. Deze goedkopere TL armaturen hebben geen aluminium versteviging waardoor ze wat slap aanvoelen en een beetje doorhangen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Het slechtste bedrijf wat ons land kent!!!geen woorden voor zo'n slechte service totaal niet oplossingsgericht terwijl de klant er niets aan doen kan als een rvs spot niet goed is!!! Dit bedrijf heeft als het aan ons ligt geen bestaansrecht en moet zo snel mogelijk verdwijnen/sluiten om zoveel mogelijk elende te besparen voor evt nieuwe klanten.Dit bedrijf wil alleen maar geld opstrijken groeten M
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, jammer dat je ons zo'n beoordeling geeft en dat terwijl we je nog wel een gratis retourlabel hebben toegezonden om het probleem voor je op te lossen. En je hebt een nieuw artikel gekregen! Dat lijkt me toch oplossingsgericht.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van into-led.com/nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Prima kwaliteit Bestelling iets verlaat (vermoedelijk door drukte bezorging). Twee lampen, los in een doos zonder bescherming vond ik eng om aan te nemen. Doos rammelde erg en bezorger zag ik gooien met pakketten in auto maar ze waren nog heel. Graag beter bescherming (verpakking) in de doos.
Product als omschreven en prima prijs / kwaliteit verhouding. Toch geen 5 sterren, omdat hun slogan "vandaag voor 23.59 u besteld, morgen in huis" niet volledig met de werkelijkheid overeenstemt. Werd pas op de tweede werkdag na bestelling geleverd (klein minpuntje overigens...)
Nou zal ik maar zeggen 4 sterren maar dat is meer in totaliteit. Als je een schijnbaar gemakkelijk vraagstelt over lengte van TL buizen krijg je een verwarrend antwoord. Het verzendproces is prima, niks te klagen.
Kabelklem brakaf bij 1e opening en is te dik om achter de lamp te monteren .heb ze in de garage hangen maar voor deze prijs mag niemand klagen prijs kwaliteit is oke
Simpel en strak armatuur, precies waarvoor het bedoeld is. Erg fijn dat er aan twee kanten een tule zit
De inbouwspots zijn heel mooi en komen goed van pas en zijn goed bij mij aangekomen!
Alles was prima rondom de bestelling. Krijg wel veel mailtjes rondom 1 bestelling.
Betaalbaar en kwaliteit. Met de vijf jaar garantie erbij een goede zaak.
Leveren zoals afgesproken is wel waar ze moeten verbeteren. Ruime keuze
Snelle afhandeling van de bestelling. Prima product
Duidelijke webshop, snelle levering, goed verpakt
snelle levering alleen verzendkosten nogal hoog
Precies op tijd geleverd zoals afgesproken .
een goed bedrijf ! Vlotte leveringen !
Goede en snelle afhandeling bestelling
Snelle levering en prima kwaliteit.
Snelle levering. Directe service.
Correcte prijs, snelle levering
Een mooi lichtje en sobere dagen
Vlot geleverd, kwaliteit goed