into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.374 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

19 jul 2023
Bestelde lampen niet geleverd gekregen.
20 jul 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Dat is niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! We zien dan ook terug wat hier mis is gegaan bij de vervoerder en hebben je om die reden even geprobeerd te bellen. Helaas kregen we geen gehoor en hebben daarom je mail beantwoord met de uitleg hierover en een aantal mogelijke oplossingen. We zien graag je reactie tegemoet, zodat we ervoor kunnen zorgen dat dit naar wens voor je wordt opgelost! Voor nu een hele fijne dag toegewenst!
25 nov 2023
Er zaten geen lampen bij de zending :(
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. We hebben zojuist even contact met je opgenomen en de situatie met je besproken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hebben het probleem ook direct voor je verholpen en je de lampjes nagestuurd, we houden het even voor je in de gaten en horen graag van je wanneer deze zijn aangekomen. Voor nu een fijne dag gewenst!
24 mei 2023
Krassen op de buitenkant van de lamp
25 mei 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de buitenlamp krassen heeft op de buitenkant. Onze excuses voor het ongemak 😰. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling en om die reden hebben we even contact met je opgenomen. We willen dit namelijk graag voor je oplossen en horen graag van je of je wellicht zelf al een idee hebt? We zien je reactie dan graag tegemoet, fijne dag gewenst!
21 okt 2023
Kwaliteit gekochte lampen was matig
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden over de kwaliteit van de verlichting. Zojuist hebben we je even geprobeerd te bellen hierover, maar helaas kregen we je niet aan de lijn. We hebben het daarom even via de mail geprobeerd, zodat we dit voor je op kunnen lossen. We houden contact, fijne dag gewenst!
13 okt 2023
Levering liet lang op zich wachten
13 okt 2023
Goedemiddag Conny, Bedankt voor de feedback, we zijn even gaan kijken wat hier de oorzaak voor is geweest en het bleek uiteindelijk om een foutje te gaan in het systeem van ons magazijn. Onze excuses hiervoor, we begrijpen dat het vervelend is als de levering later komt als verwacht. We zien dat er in de tussentijd ook gelukkig nog contact is geweest en dat de producten ondertussen gewoon zijn aangekomen, hopelijk is alles naar wens!
6 aug 2023
lichten branden maar + /- 2 uur
23 aug 2023
Hoi goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de verlichting niet lang brandt. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we even contact met elkaar gehad en de oplossing voor het probleem gevonden. Na een tijdje hebben we weer even contact gehad om te horen of alles werkt. Heel fijn om te horen dat alles nu helemaal goed werkt. We wensen je dan ook veel plezier met de solarverlichting toe. Fijne dag gewenst! 🌞
24 dec 2023
Geen contante betaling mogelijk
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Bij ons kun je inderdaad niet contant afrekenen, omdat wij enkel een online webshop zijn. Daardoor is het niet mogelijk om contact te betalen, enkel online met bijvoorbeeld iDeal, PayPal, credit card of Billink. Jammer om te horen dat dit niet naar tevredenheid is, onze excuses voor het ongemak! Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, horen we het graag van je! Fijne dag gewenst!
20 jul 2023
Dpd graag vervangen door dhl
21 jul 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Vervelend om te horen dat er het een en ander mis ging met de vervoerder, waardoor jouw pakketje is teruggestuurd naar ons. Onze excuses voor het ongemak! We willen je wel hartelijk bedanken voor het prettige telefoongesprek van vanochtend waarin we hopelijk ervoor hebben gezorgd dat jouw ervaring op een positieve noot wordt afgerond. Hopelijk kunnen we net als bij de nieuwe nazending, je bij een volgende bestelling laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is. Voor nu een hele fijne dag en vast een fijn weekend toegewenst! 🌞
26 jun 2023
Levering trager dan beloofd
27 jun 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering van jouw bestelling later heeft plaatsgevonden dan aangegeven. Onze excuses voor het ongemak 😥. Om die reden hebben we zojuist ook even contact met je opgenomen, hopelijk kunnen we er zo voor zorgen dat we jouw ervaring toch nog op een positieve noot kunnen laten eindigen! We zien je reactie dan ook graag tegemoet, fijne dag gewenst!
19 mei 2023

Ik was vroeger tevreden met ‘goed’….

Was 3 sterren niet genoeg?
23 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. We hadden even contact met je opgenomen, omdat er bij 3 sterren nog veel ruimte is voor verbetering. We staan dan ook open voor feedback en wilden graag met je bespreken waar je deze verbetering nog mogelijk zag. We willen er dan ook altijd voor zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan kijken we graag naar manieren om het positief af te kunnen sluiten. Goed om te horen dat je alsnog tevreden bent. We wensen je dan ook veel plezier met je bestelling toe. Mochten er nog vragen zijn, horen we dat graag! Prettige dag gewenst 🌞
19 jul 2023
Snellere levering
20 jul 2023
Goedemorgen, Bedankt voor jouw review. Allereerst excuses dat de bestelling nog niet bij je is geleverd. We hebben hierover zojuist even telefonisch contact met elkaar over gehad om uit te leggen wat hier precies aan de hand was. We zullen je zoals afgesproken op de hoogte houden van de status van de bestelling. Mochten er tussentijds nog vragen zijn, horen we dat graag! Voor nu een fijne dag gewenst!
24 jul 2023
sneller leveren
25 jul 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat de levering niet zo snel was als we aangeven op de website. Onze excuses voor het ongemak! Om die reden hebben we je zojuist even gebeld en hebben we hierover gesproken. Daarnaast hebben we ook je vraag naar aanleiding van een eerder probleem behandeld, zodat we ook dit voor je kunnen oplossen. Hopelijk is de geboden oplossing naar tevredenheid en sluiten we daarmee jouw ervaring toch positief af. We houden contact, fijne dag gewenst!
22 mei 2023
latte levering
23 mei 2023
Hoi goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling later is aangekomen. We zien dit inderdaad terug. Onze excuses voor het ongemak! Dat is zeker niet hoe het zou moeten gaan en nemen daarom graag even contact met je op, zodat we jouw ervaring hopelijk op een positieve manier kunnen afsluiten. We zien je reactie graag tegemoet. Fijne dag gewenst!
25 nov 2023

Super

Perfect 👌
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Echter zien we in het aantal sterren terug dat er nog wel het een en ander te verbeteren valt, daarom hebben we even contact met je opgenomen om dit te bespreken. We houden contact, fijne dag gewenst!
16 dec 2023
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het plaatsen van een review! Bij 3 sterren is er natuurlijk ruimte voor verbetering, daarom hebben we zojuist even contact met je opgenomen om dit te bespreken. We houden contact met je, fijne dag gewenst!
10 okt 2023
13 okt 2023
Beste Kees, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses dat je ervaring niet helemaal positief verlopen is. We hebben even telefonisch contact hierover gehad met je, en de nieuwe zending is onderweg jouw kant op! We houden nog contact over deze nieuwe zending, voor nu een fijne dag!
12 sep 2023
12 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van een review. We hebben zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen om jouw ervaring te kunnen bespreken. Helaas kregen we geen gehoor, dus we zullen het op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag gewenst!
10 sep 2023
11 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Zojuist hebben we je even geprobeerd te bellen om te kunnen bespreken wat ervoor heeft gezorgd dat je niet volledig tevreden bent en wat we voor je kunnen betekenen om jouw ervaring positief af te kunnen sluiten. Helaas kregen we geen gehoor, dus proberen we het later nog eens. Fijne dag gewenst!
20 aug 2023
21 aug 2023
Goedemiddag, Zojuist hebben we je even geprobeerd te bellen naar aanleiding van jouw review. We willen namelijk graag even met je bespreken wat ervoor heeft gezorgd dat je niet volledig tevreden bent en hoe we dit voor jou positief af kunnen sluiten. We proberen het later nog eens. Fijne dag gewenst!
22 jul 2023
24 jul 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer dat je niet volledig tevreden na met je ervaring met ons. We zien dat we voorheen al contact hebben gehad betreft een andere bestelling en zullen dan ook zeker naar aanleiding van deze ervaring weer even contact met je opnemen. Zo kunnen we je ervaringen hopelijk op een positieve manier afsluiten! Mocht je nog andere vragen hebben, mag je natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen. Voor nu een hele fijne dag gewenst!