Lucardi Juwelier Den Haag Leyweg

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden195 beoordelingen in totaal

De vriendelijkheid van het personeel.ik kom al zolang hier en altijd opgewekt veel enthousiasme en heel leuk advies als je wat vraag.Dus meiden van de Leyweg blijf zo enthousiast en ga zo door ik vind jullie fantastisch..

1 sep 2023
Het is soms niet duidelijk jullie korting. Op de site van jullie staat bv op zilver en goud 50% korting. Wanneer je naar de winkel gaat wordt er gezegd dat het alleen via de site het geval is. Terwijl dat niet op de site wordt aangegeven.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Haag Leyweg

Ontzettend fijn advies gekregen van de aardige dames voor een prachtige ring die ik gekocht heb. Niets was teveel! Een dikke pluim!
10 feb 2024

Betaalbare mooie sieraden

Vriendelijk personeel en goede deals voor leuke sieraden!
Vriendelijk en behulpzaam
Zo door gaan
PR
Patricia R.
Den Haag

Onprofessioneel.

Verkoopster rekende een andere prijs dan in de vitrine. Discussies zonder einde. Via jullie aanwezigheid op internet heb ik haar kunnen overtuigen. Zeer onprofessioneel.
23 dec 2023
Nette zaak en werd snel geholpen. Enige wat tegenviel is dat op het moment ik mijn armbandje voor me dochter wilde graveren maar de persoon die dit deed niet aanwezig was..Werd eerst aangegeven dat deze persoon om 10 uur er zou zijn..Nadat er gebeld is kwam deze persoon later...Werd mij maar gevraagd over een uur terug te komen. Niet zo klantvriendelijk!

Goeie service, perfect.

We hebben voor onze kleinzoon een armband gekocht in de Keuzerswaard Rotterdam. Fantastisch geholpen . Daar de armband te klein was hebben we hem in Den Haag aan de Leijweg kunnen omruilen voor een andere. Zo heerlijk geholpen, en als hij niet goed was, kunnen wij hem evt. Nogmaals omruilen. Wat een prachtige service.
HD
Hellen d.
Den Haag
10 nov 2023
Ik werd erg vriendelijk geholpen door een leuke en vrolijke jongedame. Eigenlijk kwam ik hier nooit meer vanwege het personeel waar wij een vervelende ervaring mee gehad hebben een paar jaar geleden. Maar omdat het nu het dichtsbijzijnde was toch weer voor dit filiaal gekozen, en gelukkig beviel het dit keer prima.
Den haag
De meiden van de leyweg zijn zo lief en behulpzaam.geduldig en geven goed advies.wat ik zo fijn van ze vind is ,.dat ondanks de drukte ze zich niet laat stressen en werken netjes en geduldig verder zo fijn.Chapeau met de meiden van de leyweg
3 jun 2023
Eigenlijk is heel weinig aan te merken of er iets beter moet.Ik heb alleen goede ervaring daarom kom ik heel vaak bij Lucardi in de leyweg. ,Ze zijn vriendelijk.behulpzaam en de service is prima.Ik zou zeggen ga zo door. Mvg.Lydia
Klantvriendelijkheid. Leuke persoon om mee te praten en door geholpen te worden. Enige op dat moment was ze alleen in de winkel en klanten moesten wachten op hun beurt. Dus meer medewerkers in de winkel.
3 jun 2023

Klantvriendelijke medewerkersters

De hulp die gegeven wordt door de medewerksters die er tegenwoordig staan. Voorheen stond er iemand die echt klantonvriendelijk was. De nieuwe dames helpen je met liefde en geduld en denken graag mee.
15 nov 2023
Kleine oorringetjes voor m’n dochter gekocht. Haar gaatjes moesten doorgeprikt worden. Dat deden ze kosteloos en gelijk de ringetjes in gedaan bij haar. Vriendelijke meiden. Goede service
13 sep 2023
Ik was in de winkel en werd heel vriendelijk geholpen Moest mijn kaart activeren dat was ik vergeten en de dame heeft mij daarbij goed gezegd hoe dat moest Was ik heel blij mee
Den haag
Lucardi vind ik een hele fijne juwelierszaak.kpm vaak ben vaste klant al jaren k9m ik er Voor m8j geen verandering is goedzo.goede service .goed advies meedenken heel erg leuk.
15 jun 2023
We werden uiterst vriendelijk geholpen. Met deze verkoopster hebben jullie een topper in huis. We kochten een leuke hippe ketting voor onze geslaagde kleinzoon.
Ik vindt het altijd heel prettig als je de sieraden eerst mag omdoen of mag bekijken voordat je het koopt!! En de klantvriendelijkheid is ook echt super fijn!!
Dames hebben me lekker geholpen, hadden aandacht voor wat ik zocht en tijdens het zoeken naar wat ik wil, super klantvriendelijk. En alles netjes ingepakt.
Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Mijn dag kan niet meer stuk, na het uitzoeken van mijn verlovingsring Groetjes, Kimberley (Bride to be!)
Echt topmedewerkers! Ondanks de fout van een andere filiaal hebben ze mij heel netjes geholpen. En ze zijn super vriendelijk